ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادر کننده سیب زمینی به کشورهای عربی و اروپایی

صادر کننده سیب زمینی به کشورهای عربی و اروپایی

 

به یقین می‌توان گفت سیب زمینی استان همدان، زنجان و اردبیل از خوشمزه ترین سیب زمینی ها در ایران می باشد. با توجه به مصرف بالای سیب زمینی صادره کننده سیب زمینی به کشورهای مختلف از جمله امارات، قطر، روسیه، آذربایجان و سایر کشورها در پی این است که بهترین نوع سیب زمینی را بسته بندی و صادر کند.

صادره کننده سیب زمینی جلی

صادر کننده سیب زمینی به کشورهای عربی و اروپایی

سیب زمینی یکی از محصولات کشاورزی پر خاصیت و پر مصرف است که در اکثر جوامع تولید و مصرف می شود.  وجود مقادیر بالای آلفا کارتون بتاکاروتن در سیب زمینی سبب رشد، ترمیم اندام و اعضای بدن کودک می شود و همچنین وجود مقادیر بالای ویتامین آ در سیب زمینی سبب تقویت بینایی چشم کودکان میشود. صادرات سیب زمینی جلی باتوجه به ظاهر و گوشت زرد آن بیشتر صورت می گیرد و مشتریان زیادی خواهان این رقم سیب زمینی هستند.
سیب زمینی جلی، آگریا، سانتا و بامبا از بذرهای مناسب صادرات می باشد.

نحوه کاشت انواع ارقام سیب زمینی

سیب زمینی های جوانه زده را زمانی بکارید که خاک شروع به گرم شدن کرد – معمولاً در اواسط مارس یا اوایل آوریل. با حفر یک شیار به عمق ۷٫۵ تا ۱۳ سانتی متر شروع کنید، اما عمق دقیق بسته به نوع کاشت شما متفاوت است. قبل از کاشت سیب زمینی، یک لایه نازک کود در شیار اضافه کنید. سیب زمینی های اولیه حدود ۳۰ سانتی متر از هم فاصله دارند و فاصله ردیف ها ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر است.

سیب زمینی های معمولی و اصلی را در فاصله ۳۸ سانتی متری با فاصله ردیف ها ۷۵ سانتی متر بکارید. غده های جوانه زده را با دقت جدا کرده و به آرامی داخل شیارها قرار دهید تا جوانه ها رو به بیرون باشند. مراقب باشید که جوانه ها نشکند. روی سیب زمینی ها را با خاک بپوشانید. به محض ظاهر شدن جوانه های گل، تلی از خاک را روی آن بریزید و بگذارید جوانه های گل زیر خاک دفن شوند. شما باید این کار را به طور منظم انجام دهید و تا پایان فصل، یک لکه کوچک خاک (تقریباً ۱۵ سانتی متر) در اطراف هر گیاه وجود دارد.

نحوه نگهداری سیب زمینی

صادر کننده سیب زمینی به کشورهای عربی و اروپایی

به دلیل خاصیت نگهداری و انبار کردن بالای سیب زمینی صادراتی یکی از مهمترین نکات مثبت این محصول می باشد که می توانید با نگهداری در جای خشک و خنک برای مدت زمان بالایی از این صیفی جات استفاده کنید. سیب زمینی از برج ۷ به داخل انبارها و سردخانه ها برده می شود و تا برج ۳ و ۴ سال بعد در سردخانه ها بدون هیچ مشکلی نگهداری می شوند.

بزرگترین صادرکننده سیب زمینی همدان

 

سیب زمینی همدان از جمله با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات می باشد که طعم و مزه بسیار خوب و عطری فوق العاده دلنشین و عالی دارد، از ارزش تغذیه ای بالایی برخوردار است و خواص بسیاری برای بدن دارد. بزرگترین صادرکننده سیب زمینی همدان، این محصول را با کیفیت و کمیت بسیار بالا از طریق وب سایت اینترنتی شناخته شده و با قیمت های استثنایی و مقرون به صرفه، مستقیما توسط شخص تولید کننده، با ارائه ضمانت به طور عمده و خرده در اختیار خریداران خارجی قرار می دهند.

 

مشخصه مهم سیب زمینی درجه یک

صادر کننده سیب زمینی به کشورهای عربی و اروپایی

سیب زمینی درجه یک همدان ، به سبب خواص فراوانی که دارد، توانسته بین مردم، مصرف زیادی داشته باشد و در واقع جز مواد غذایی اصلی محسوب می شود که در اکثر غذاها به کار گرفته می شود. در ادامه سه مشخصه مهم سیب زمنی درجه و با کیفیت را ارائه می دهیم که با این ۳ گزینه، بهترین خرید را داشته باشید.

  1. این محصول بسیار سفت و سخت است و اصلا قابلیت نرم بودن و انعطاف پذیری ندارد.
  2. رنگ آن روشن می باشد و روی پوست آن صاف و یکدست می باشد و اثری از چروک و لک های سیاه بر روی آن ها نیست.
  3. ضایع پوستی و گوشتی ندارد و پس از پخت طعم بسیار خوبی پیدا می کند.

صادرات این محصول در کشور حرف اول را می زند، چرا که کشور های زیادی خواهان این محصول ویژه هستند و باعث شده تا صادر کننده سیب زمینی گلخانه ای آن را در حجم زیادی به کشور هایی که بیشترین تقاضا را دارد نظیر کشور آلمان و غیره صادر کند و از فروش و سود نسبتا بالایی برخوردار باشد.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.