ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش سیب زمینی آگریا سورت شده و فله / سیب زمینی آگریا

گروه کشاورزی آراد به دلیل حجم بالای ذخیره سیب زمینی در کل سال توانایی تامین انواع سیب زمینی را دارد اما سیب زمینی رقم آگریا به دلیل قند پایین از برج سه هر سال تا برج ۱۱ قابل تامین هست زیرا بعد از آن قند سیب زمینی بالا رفته و برای کارخانه مناسب نیست.

 

مشخصاتی که سیب زمینی آگریا دارد

فروش سیب زمینی آگریا سورت شده و فله

یکی از محصولات بسیار مفید و مرغوبی به شمار می آید که امروزه عرضه آن، در کشور به روش های مختلفی انجام پذیر می باشد.

هر کدام از رقم های سیب زمینی ویژگی های مختلفی دارد در این بین سیب زمینی آگریا مخصوص کارخانه های چیپس و فرانچ فرایز سیب زمینی می باشد چرا که قند پایینی دارد و بهترین گزینه برای کارخانه ها و فست فودی ها می باشد.

گیاه سیب زمینی آگریادوره خواب طولانی مدت دارد و در دسته ارقام نیمه دیررس می باشد به همین دلیل دیرتر از رقم های دیگر به عمل میآید و باید مراقبت بیشتری روی آن انجام شود.

برای شناسایی ظاهری رقم آگریتا هم می توان به پوست و گوشت آن توجه کرد که هر دو یک به رنگ زرد روشن می باشد. سایز آن بزرگ و تخم مرغی و کشیده است. برای سرخ کردن سیب زمینی در خانه هم از بازار محلی می توان این رقم را تهیه کرد تا بهترین سیب زمینی را به مهمان ها آماده کنید.

 

مرکز خرید عمده سیب زمینی آگریا

فروش سیب زمینی آگریا سورت شده و فله

جهت خرید این رقم سیب زمینی باید از مراکز معتبر اقدام خرید کنید تا دچار مشکل نشوید چراکه این رقم اگر قند بالایی داشته باشد محصول شما می سوزد، برای جلوگیری از این اتفاق خرید از مراکز معتبر بسیار اهمیت دارد.

گروه کشاورزی آراد با عملکرد خود توانسته متقاضیان را از چنین امکانی برخوردار سازد. این مجموعه با در اختیار داشتن محصولات درجه یک، می تواند نیاز بخش اعظم بازار های داخلی و صادراتی را تامین نماید.

از آنجا که امروزه امکان ثبت سفارش به صورت غیر حضوری امکان پذیر هست شما می توانید قبل از خرید از مشاوران فروش ما فیلم و عکس محصولی که قرار است ارسال شود را در خواست کنید و بعد از تایید سفارش  خود را ثبت کنید.

 

خرید عمده سیب زمینی فله

فروش سیب زمینی آگریا سورت شده و فله

شما این محصول را می توانید به دو صورت فله و صورت شده خریداری کنید. فله به این صورت است که سیب زمینی به صورت ریز و درشت است ولی در آن خرابی، سبز و شکل ظاهری نامناسب وجود ندارد و اگر به صورات سورت شده این محصول را بخواهید سیب زمینی های ریز و درشت از آن جدا می شود و محصولی یکدست به شما تحویل داده می شود.

البته این نکته باید قابل توجه باشد که در برداشت بهاره سورت کارگاهی قیمت محصول را بالا می برد. و صورت مناسب سورت سر زمین می باشد که قیمت آن به نسبت فله بالتر خواهد رفت.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید.