ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات گل کلم درجه یک به روسیه

صادرات گل کلم درجه یک به روسیه

صادرات گل کلم درجه یک به روسیه، روسیه به دلیل نزدیک بودن به ایران و همچنین مراوده های تجاری، کشور مناسبی برای صادرات محصولات کشاورزی ایران به شما می‌رود. از لحاظ آب و هوایی روسیه شرایط کشت محصول ندارد. برای همین همواره به دنبال واردات این محصولات است. اما با این وجو به دلیل قوانین موجود در این کشور صادرات به این کشور پیچیدگی خود را دارد.

برای صادرات به کشورهای دیگر قرار نیست که حتما شما کارت بازرگانی داشته باشید. شما می توانید با استفاده از ترخیص کارهای ماهر کار صادراتی خود را انجام دهید.

مراحل صادرات گل کلم به روسیه

فروش عمده گل کلم صادراتی درجه یک

بازرایابی، که اولین مرحله و گام بسیار مهمی در این مسیر است. شناخت بازار خارجی، بررسی نیازها و راه های نفوذ به آن، بررسی آمار های رسمی کشور مربوطه و کسب اطلاعات کامل از خریداران و استعلام خدماتی که ارائه می دهند. از دست آوردهای مهمی است که شما در بازاریابی هدفمند باید با آنها آشنایی داشته و آگاهی داشته باشید. بازاریابی اصل اول در صادرات به حساب می‌آید.

صدور پیش فاکتور: در این قسمت اطلاعات جامع محصول درج می شود.

تهیه محصول با کیفیت و بسته بندی اصولی و درست: بسته بندی، یکی از مهم ترین و اصلی ترین گام‌ها در راه تجارت و صادرات است. چرا که کیفیت محصول را بالا نگه می‌دارد و استاندارد بودن آن، رضایت مشتری را کسب می‌کند.

تعیین قیمت صادراتی: صادر کننده برای نرخ گذاری کالای صادراتی خود باید به نسبت عرضه و تقاضا و قیمت روز آن توجه کند.

اظهار کالا به گمرک: کالا باید به گمرک منتقل شود و بعد از آن، اظهارنامه خروج، برای آن تنظیم گردد. بعد از بررسی‌های لازم، پلمپ می‌شود و مجوز خروج را کسب می‌کند.

عقد قرارداد حمل و بیمه: صادرکنندگان باید برای اینکه امنیت کالای صادراتی خود را تضمین کنند. تا وقتی که محصول به دست مشتری برسد. بار خود را نزد یک شرکت بیمه بین المللی بیمه کنند.

دریافت گواهی بازرسی کالا: این گواهی، معمولا مورد درخواست خریداران بوده و به واسطه موسسات مورد توافق طرفین، صادر می‌گردد.

صدور فاکتور و اخذ گواهی مبدا: صادرکننده در این مرحله باید فاکتور فروش کالای خود را صادر و به تایید اتاق بازرگانی محل برساند و اتاق بازرگانی گواهی مبدأ کالا را صادر خواهد نمود.

بهترین نوع بسته بندی گل کلم صادراتی

بسته بندی گل کلم صادراتی، باید به گونه ای باشد که فقط تک ردیفه باشد و در هر کارتن یا هر سبد، حداکثر ۴ تا ۶ عدد گل کلم باشد. گل کلم باید حداکثر ۲ ردیفه و ۱۲ کیلویی باشد.

به عنوان تاجر و صادر کننده، باید توجه داشته باشید که هزینه دور ریز را در کشور مقصد، خودتان باید پرداخت کنید تا بتوانید بار دور ریز را در کشور مقصد دفن کنید.

چرا باید گروه کشاورزی آراد را انتخاب کنید؟

صادرات عمده گل کلم بسته بندی به روسیه

در واقع این گروه، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در گروه کشاورزی آراد برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

گل کلم دزفول

دزفول یکی از بهترین و مرغوب ترین گل کلم صادراتی را تولید می کند. برداشت گل کلم دزفول در فصل زمستان و بهار صورت می پذیرد. صادرات گل کلم به روسیه در این فصل فقط از این منطقه انجام می شود. این موضوع دلیل بر این نیست که در مناطق دیگر کشت نمیشود. بلکه نشانگر این مطلب است که تاجران روسی در این فصل از کیفیت و مرغوبیت گل کلم دزفول رضایت حد اکثری دارند. و گل کلم مناطق دیگر مورد پسند این تاجران قرار نمی گیرد.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.