ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

انواع کلم

کلم از انواع مختلفی برخوردار می باشد که شامل:

  • کلم بروکلی
  • کلم پیچ سفید
  • کلم پیچ بنفش
  • گل کلم

صادرات هر یک از انواع کلم نام برده دارای قوانین و ضوابط خاص خود را دارد. تا انتهای این مطلب با ما باشید تا بتوانیم اطلاعات مناسبی را به شما انتقال دهیم.

 

صادرات کلم به کشور روسیه

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

تمام انواع کلم که پیشتر نام برده شد از گروه کشاورزی آراد در بازار روسیه خواهان دارد. از میان انواع کلم، کلم پیچ سفید یکی از پرطرفدارترین ها و پر فروش ترین ها می باشد. کلم پیچ سفید به دو صورت صادر می شود:

  • کلم پیچ سفید شده با توری
  • کلم پیچ غنچه با سبد

در کلم پیچ سفید شده باید تمام برگ های اضافه دور کلم جدا سازی شود و کلم سفید شده در توری های ۲۵ الی ۳۰ کیلویی بسته بندی شود. و در نهایت پالت کشی می شود و در کانتینر های یخچالی بارگیری می شوند.

در کلم پیچ غنچه با سبد  کلم ها با برگ های اطراف آن در سبدهای ۱۸ سانت پلاستیکی بسته بندی می شوند. کلم پیچ با برگ های اطراف آن اصطلاحا غنچه نامیده می شود. در این نوع بسته بندی ۶عدد کلم پیچ در هر سبد قرار داده می شود. و پس از پالت شدن در کانتینرهای یخچالی ویژه حمل بارگیری می شوند.

بارگیری و صادرات کلم پیچ بنفش نیز همانند کلم پیچ سفید می باشد. با این تفاوت که در نوع بسته بندی با سبد تعداد بیشتری در سبد جایگزاری می شود. به این علت که کلم پیچ بنفش به نسبت کلم پیچ سفید سبک تر و کوچک تر می باشد.

صادرات گل کلم

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

گل کلم یکی از انواع کلم می باشد که بسیار مفید و پر کاربرد است. خواص گل کلم بسیار زید می باشد . و همین موضوع باعث رونق بازار صادرات گل کلم می باشد.

گل کلم در سبدهای پلاستیکی ۱۸ سانت بسته بندی و صادر می شود. در سبد باید ۶ عدد گل کلم قرار بگیرد. از طرفی سایز گل کلم ها باید به صورتی باشد که با ۶ عدد گل کلم جای خالی باقی نماند. وزن هر عدد گل کلم صادراتی نباید از ۱٫۵ کیلوگرم کم تر باشد. وزن تقریبی هر سبد گل کلم بین ۱۰ تا ۱۲ کیلو گرم می باشد.

گل کلم باید با برگ های اطراف آن بسته بندی شود. در واقع این برگ ها هستند که طراوت و تازگی محصول را تا مقصد حفظ می کنند.

صادرات کلم بروکلی در سال های اخیر از رونق بیشتری نسبت به گذشته برخوردار گشته است. این کلم پر خاصیت همیشه به کشور های همسایه و برخی کشور های اروپایی صادر شده است. ولی در ۲ سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا فروش این محصول بیشتر از گذشته شده است. و علت این موضوع این است که کلم بروکلی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. و سرشار از مواد معدنی و مغزی برای بیماران کرونایی و حتی پیشگیری از ابتلا می باشد.

کلم بروکلی نسبت به سایر انواع کلم از حساسیت خواصی برخوردار است. کلم بروکلی در یونولیت های ویژه حمل می شود. در این روش بعد از کوتاه کردن ساقه کلم ها ، آن ها را سلفون های نانو در یونولیت قرار می دهیم. سپس روی آن ها را با یک لایه پودر یخ می پوشانیم. در واقع کلم بروکلی در مجاورت هوا به سرعت تازگی خود را از دست می دهد. به همین خاطر و با یخ از آن ها محافظت می کنیم. پس از یخ ریزی روی بروکلی درب جعبه یونولیت را با چسب پلمپ می کنیم. به صورتی که کوچک ترین راه نفوذ هوا به داخل یونولیت وجود نداشته باشد.

قیمت صادرات کلم به کشور روسیه

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

محصولات کشاورزی بستگی زیادی به بازار عرضه و تقاضا دارد. قیمت صادرات کلم به روسیه نیز از همین قانون پیروی می کند. یکی از جذابیت های صادرات محصولات تره بار و صیفی جات از ایران علاوه بر کیفیت بالا و قابل قبول این محصولات، قیمت پایین آن ها در بازار جهانی می باشد. به این صورت که یک نوع محصول ایرانی در مقایسه با مشابه همان محصول تولیدات کشورهای دیگر از قیمت کمتری برخوردار است.

گروه کشاورزی آراد با بیش از ۱۰ سال سابقه در صادرات تره بار و صیفی جات توانسته است با حذف واسطه ها و دلالان محصولات تره بار و صیفی جات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

شما تاجران محترم و مشتریان عزیز می توانید برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت صادرات کلم به روسیه با کارشناسان ما تماس بگیرید. و یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

مقاصد صادراتی کلم 

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

قیمت صادرات گل کلم به کشور روسیه+مقاصد صادراتی کلم

کلم های ایران به کشور های مختلفی صادر می شود. به طور مثال کشور روسیه یکی از بهترین و بزرگ ترین مشتری انواع کلم ایران می باشد.

طبق آخرین آمار بدست آمده از گمرک ایران در فصل زمستان روزانه بیش از ۱۵۰۰ تن انواع کلم به کشور روسیه صادر شده است. این حجم صادرات شامل کلم بروکلی، گل کلم، کلم پیچ سفید و بنفش می باشد.

پس از روسیه کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق نیز مشتریان بالقوه محصولات تره بار و صیفی جات ایران می باشند. که انواع کلم یکی از مهم ترین این محصولات می باشد. البته نوع بسته بندی های ارسالی به کشور های مختلف متفاوت می باشد. به طور مثال کشور های عربی کلم پیچ را با توری سفارش نمی دهند. و تمام محصولات بید در سبد بسته بندی شوند.

گروه کشاورزی آراد این آمادگی را دارد که محصول مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت در بسته بندی انتخابی شما سورت نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

کشور های زیر از بهترین مشتریان محصول کلم می باشند.

  1. روسیه
  2. ارمنستان
  3. آذربایجان
  4. گرجستان
  5. امارات
  6. عراق
  7. قطر
  8. عمان
  9. کویت
  10. افغانستان
  11. پاکستان
  12. و…

البته برخی کشور های اروپایی نیز از محصولات تره بار و صیفی جات ایران خریداری می کنند. کلم پیچ سفید و بنفش و کلم بروکلی که از ماندگاری بالاتری نسبت به سایر محصولات برخوردار هستند. این امکان را دارند که بتوانیم به کشور های دور نیز صادر کنیم.

گروه کشاورزی آراد با بیش از ۱۰ سال سابقه در صادرات تره بار و صیفی جات توانسته است با حذف واسطه ها و دلالان محصول با کیفیت بالا را با مناسب ترین قیمت در سطح بازار و سایر رقبا در اختیار مشتریان خود قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت صادرات کلم به روسیه می توانید با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.