ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات سیب زمینی به افغانستان + خرید و فروش

 

صادرات سیب زمینی به افغانستان باتوجه به همسایگی به ما می تواند پرسود و در تناژهای بالا باشد. قیمت انواع سیب زمینی ایران برای صادرات از ۹۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان در سردخانه ها معامله می شود که ممکن است این قیمت با نزدیک شدن زمان صادرات، روند افزایشی نیز داشته باشد.

صادرات سیب زمینی به افغانستان + خرید و فروش

ارقام سیب زمینی ایران

همانطور که اشاره شد و در مقاله های قبلی نیز به آن پرداخته بودیم، ایران دارای زمین های کشاورزی بسیار وسیع از ارقام مختلف سیب زمینی در بازار است که مهم ترین آنها می توان به

  • آگریا
  • جلی
  • اسپریت
  • بانبا

اشاره کرد که گران قیمت ترین سیب زمینی در بین ارقام ذکر شده، سیب زمینی آگریا است.

قیمت انواع سیب زمینی در ایران متاسفانه با بی اطلاعی بازار های هدف اعلام می شود. علی رغم اینکه سیب زمینی ایران از کیفیت بالایی برخوردار است اما به دلیل تراز نبودن قیمت با بازارهای صادراتی نمی توان این محصول را به صورت مرتب به کشورهای دیگر صادر کرد.

اگر بتوانیم راهکار خوبی برای صادرات سیب زمینی اعلام بکنیم، این است که تحقیقات میدانی از کشور های هدف خود داشته باشیم تا بتوانیم هم صادرات موفق داشته باشیم و هم اینکه قیمت بالاتر محصولات خود را به فروش برسانیم.

تولید سیب زمینی صادراتی

قابل توجه خریداران محترم می رسانیم که ایران به عنوان قطب تولید انواع سیب زمینی، توانسته گونه های مختلف از این محصول را به سطح بازار های اروپایی برساند.

مهم ترین نوع سیب زمینی که در حال حاضر وجود دارد، سیب زمینی جلی، آگریا و بانبا است که که ۶۰٪ سطح زیر کشت از این نوع سیب زمینی ها است.

سیب زمینی ایران که کیفیت بالایی هم دارد، بازار بزرگی را در روسیه و اغلب کشور های اروپایی و آسیایی به خود داشته است.

کشور های مختلفی هستند که در بازار هایی که سیب زمینی ایران در آنها خرید و فروش می شود. سیب زمینی این کشور ها هم وجود دارد که نسبتا قیمت بالاتری از سیب زمینی ایران به فروش می رسند.

انواع سیب زمینی ایران به عنوان مثال، اگر در روسیه ۱۰۰ روبل فروخته می شود. قیمت سیب زمینی دیگر کشورها قطعا قیمت بالاتری از سیب زمینی ایران دارد.

صادرات سیب زمینی به افغانستان + خرید و فروش

قیمت انواع سیب زمینی ایران

افغانستان هم یکی از بازار های اصلی ما برای  صادرات سیب زمینی است که با داشتن جمعیت بالا، هر سال خرید انبوهی از سیب زمینی ایران داشته است.

قیمت انواع سیب زمینی ایران در بازار کابل و دیگر شهرها رشد خوبی داشته است که، مشتریان افغانستانی تقاضا خرید خود را اعلام می کنند.

مصرف سیب زمینی در این کشور بسیار زیاد است. و به همین دلیل سیب زمینی ایران هرساله به مقدار بالایی وارد این کشور می شود. از این رو هر سال از اواسط آبان ماه، کشاورزی آراد است که با داشتن مشتریان بالفعل در کشور افغانستان، هر سال بیش از ۷۰۰۰ تن سیب زمینی را به بازار افغانستان صادرات می کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید.