ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید و فروش گوجه گلخانه ای عمده + قیمت مناسب

خرید و فروش گوجه گلخانه ای یکی از محصولات خاص گلخانه های های ایران است. گوجه گلخانه ای خواص زیادی دارد و برای همین مورد توجه بسیاری می باشد. انواع گوجه گلخانه ای صادراتی تولید می شود و هر ساله به کشورهای مختلفی از جمله عراق و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین روسیه فرستاده می شود.

بهترین گوجه گلخانه ای صادراتی

گوجه گلخانه ای صادراتی، با این گوجه فرنگی که ما در بازار می بینیم فرق می کند. البته می توان در برخی جاها، گوجه گلخانه ای صادراتی را در بازار داخلی دید و خریداری کرد. برای همین بسیاری به دنبال این نوع از گوجه گلخانه ای مرغوب هستند که کمتر در بازار پیدا می شود.گوجه گلخانه ای در فصل های مختلف سال موجود می باشد. بخش عمده ای از گوجه گلخانه ای های تولید شده، به خارج از کشور فرستاده می شوند که در شرایط فعلی، سود و ارزآوری خوبی دارد.بهتری گوجه گلخانه ای صارداتی، در گلخانه ها دستچین می شوند و پس از یک سری فرایندها و بسته بندی استاندارد، صادر می گردند. بهترین گوجه گلخانه ای های صادراتی ایران ۴۱۲۹، دافنیس، خوشهای، گیلاسی و … هستند. این گوجه فرنگی ها در اندازه های درشت و ریز صادر می شوند و خریداران بسیار خوبی هم دارند.خرید و فروش گوجه گلخانه ای عمده + قیمت مناسب

انواع گوجه گلخانه ای صادراتی

گوجه فرنگی انواع زیادی دارد که بهترین نوع گوجه گلخانه ای می باشد. از معروف ترین گوجه گلخانه ای می توان، به این ها اشاره کرد:
  • دافنیس
  • گیلاسی
  • ۴۱۲۹
  • خوشه ای
  • و غیره
صادرات گوجه گلخانه ای سود خوبی دارد و شرکت هایی که در این عرصه فعالیت می نمایند، تعدادشان زیاد است. صادرات گوجه گلخانه ای به کشور همسایه عراق و دیگر کشورهای انجام می پذیرد.

قیمت گوجه گلخانه ای صادراتی

گوجه گلخانه ای که یکی از صیفی جات صادراتی ایران به کشورهای مختلف به شمار می رود، قیمت های گوناگونی دارد. امسال با شرایط اقتصادی و بالا رفتن ارز، احتمالاً شاهد گران شدن محصولات گلخانه ای هستیم.گوجه گلخانه ای صادراتی کمتر در بازار وجود دارد و بهترین گوجه ها پس از دستچین شدن و بسته بندی، به خارج از کشور فرستاده می شوند. در این زمینه ایران توانایی بالایی دارد و اگر توجهی ویژه در این بخش شود، ایران به یکی از قطب های اصلی صادرات گوجه گلخانه ای در جهان تبدیل خواهد شد.

خرید و فروش گوجه گلخانه ای

در هر شهری امروزه میادین تره بار وجود دارد که از کشاورز و تاجر در آن فعالیت دارند و به خریدارن محصولات را عرضه می دارند. ولی امروزه برای خرید باصرفه و مستقیم باید از سورتینگ های میوه و صیفی جات اقدام به خرید کنید.ایران یکی از بزرگترین کشورهای صادر کننده گوجه گلخانه ای در خاورمیانه است. گوجه گلخانه ای کشور در بازارهای جهانی با استقبال خوبی مواجه شده و هر ساله شاهد آن هستیم که این محصول ایرانی، به کشورهای زیادی صادر می شوند.در کنار ایران، ایتالیا، فرانسه، ترکیه، استرالیا، چین، امریکا و شیلی از دیگر کشورهایی اند که بزرگترین صادر کننده گان گوجه گلخانه ای هستند.در ایران، گلخانه های زیادی سطح زیر کشت گوجه گلخانه ای قرار دارد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید.