ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

بهترین مجموعه صادرکننده سیب زمینی

 

بهترین مجموعه صادرکننده سیب زمینی می تواند این محصول و سایر محصولات صیفی جات را به صورت عمده صادر کند. فروش سیب زمینی صادراتی با قیمت رقابتی، سبب شده تا مشتریان خارجی همواره خواهان همکاری با کشاورزی آراد هستند.

این مجموعه با راه اندازی سیستم سورتینگ و بسته بندی، این امکان را به وجود آورده تا خریداران محترم داخلی و خارجی بتوانند محصول با کیفیت خریداری کنند.

زمین های کشاورزی تولید انواع سیب زمینی که بیشتر در غرب کشور ایران قرار دارند، به دلیل داشتن آب و هوای مساعد، اغلب در تمامی فصول سال، قابلیت برداشت و صادرات را دارند.

سیب زمینی شامل ارقام های مختلف است که میزان کشت هر کدام در زمین های کشاورزی متغییر است و نسبت به تقاضا بازار اقدام به کاشت بذر آن می شود.

انواع سیب زمینی و مشتری های آن

فروش سیب زمینی نسبت به گونه های مختلف آن با قیمت متفاوتی انجام می گیرد که کشور های

  • روسیه
  • امارات
  • عراق
  • قزاقستان
  • آذربایجان
  • عمان
  • کویت
  • قطر

جز خریداران بالفعل سیب زمینی در ایران به شمار می روند که همانطور که اعلام کردیم، سیب زمینی در ارقام مختلف تولید در سطح کشور را دارد.

کشور هایی هم هستند که در سطح بازار های هدف، به عنوان رقیب در حوزه صادرات سیب زمینی هستند که عمده تولید کنندگان آن می توان به پاکستان، هلند، آلمان اشاره کرد.

بهترین مجموعه صادرکننده سیب زمینی

قیمت سیب زمینی همدان در روسیه

کشور روسیه که قطب اصلی بازار صادراتی سیب زمینی ایران است، سالانه حجم بسیار بالایی از این محصول را در خود می بیند. قیمت فروش سیب زمینی در بازار این کشور منوط به میزان بار سیب زمینی در آن روز بستگی دارد.

یه موقعی است که حجم بار های صادراتی ایران در بازار روسیه به قدری زیاد است که سبب اشباع شدن بازار و در نتیجه افت قیمت می شود که برای این فرایند بهتر است طبق اصول اقدام به صادرات کرد.

معمولا سیب زمینی ایران در بازار روسیه بین ۷۰ تا ۹۰ روبل خرید و فروش می شود که تمام صادرکنندگان بهتر است در قالب یک واحد و اتحادیه اقدام به صادرات این کار کنند که قیمت در بازار این کشور را بتوانند کنترل و ثابت نگه دارند.

اما آن چیزی که در این سال های اخیر شاهد آن بودیم، صادرات سیب زمینی بی رویه و بدون برنامه انجام گرفته که به پشتوانه آن باعث متضرر شدن خیلی از صادرکنندگان شده است.

همکاری در زمینه صادرات سیب زمینی ایران

کشاورزی آراد که در زمینه صادرات و فروش سیب زمینی فعالیت دارد، در سال جاری قصد دارد تا همکاری خود را با شرکت های وارد کننده در کشور های خارجی خصوصا کشور های اروپایی افزایش داده و به صورت مشارکتی اقدام به انجام این کار نماید.

ما با در اختیار داشتن زمین های کشاورزی انبوه در سطح ایران، این امکان را داریم که بتوانیم مرغوب ترین نوع از سیب زمینی را با رعایت نوع سورت و بسته بندی در اختیار خریداران عمده این محصول نماید. ولی شرایطی که برای همکاری در این فرایند اعلام شده و نیاز است را کارشناسان این مجموعه از طریق فراکسیون های تجاری با مشتریان خود به توافق می رسند که طبیعتا برای خریداران سیب زمینی پیشنهاد خوبی تلقی می شود.

بهترین مجموعه صادرکننده سیب زمینی

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید.