ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

گلخانه گوجه فرنگی همدان + صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای

 

صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای همدان که تعداد آنها از سایر مناطق کشور بیشتر است، هر سال در تمامی ماه ها صادرات بالایی برای کشور روسیه خصوصا به مسکو داشته است.

مصرف گوجه فرنگی گلخانه ای در این کشور بسیار زیاد است از این رو علاوه بر گوجه فرنگی ایران، از کشور های مختلف دیگری نیز واردات دارند.

بازار روسیه خصوصا مسکو بازار بسیار بزرگی در اروپا محسوب می شود. هر روز بیش از صدها کانتینر از ایران انواع مختلف از مواد غذایی خصوصا محصولاتی مثل صیفیجات به این کشور صادرات می شود.

گلخانه گوجه فرنگی همدان + صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای

قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای

کسانی که در زمینه خرید، فروش و یا صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای در ایران فعالیت دارند، مناطق عمده تولید این محصول را می شناسند. می دانند که گوجه فرنگی گلخانه ای در کدام شهر ها تولید و برداشت می شود و گوجه فرنگی گلخانه ای کدام منطقه از نظر کیفیت از همه بهتر است.

از این رو میزان سطح زیر کشت گوجه فرنگی گلخانه ای در اغلب مناطق کشور متفاوت از هم بوده است.

گلخانه گوجه فرنگی همدان یکی از شهرهایی می باشد که گلخانه ها راه اندازی شده اند که در سطح ایران بهترین نوع این محصول از گلخانه های ذکر شده برداشت و صادرات می شود.

در سال جاری با توجه به افزایش میزان خرید از سمت صادرکنندگان داخلی، میزان سطح زیر کشت گوجه فرنگی گلخانه ای به بالاترین حد خود رسیده است که تقریبا حجم قابل توجهی از تولید این میزان کشت، برای کشور روسیه و امارات صادرات و به فروش می رسد.

انواع گوجه فرنگی صادراتی در ایران

بیشترین نوع گوجه فرنگی گلخانه ای در ایران که حجم فروش آن برای صادرات بیشتر از همه می باشد، گوجه فرنگی ۴۱۲۹ و دافنیس هستند که گلخانه گوجه فرنگی همدان بیشتر تولید را دارند.

البته لازم به ذکر است که جدیدا بذرهای مختلف نیز به صورت آزمایشی در کشور کشت شده است که در صورت کشش بازار های صادراتی هدف، میزان کشت و تولید این نوع گوجه فرنگی گلخانه ای نیز افزایش خواهد یافت.

کشاورزی آراد در منطقه همدان توانسته است، بهترین نوع از گوجه فرنگی گلخانه ای را در بسته بندی های بسیار شکیل به مشتریان خارجی خود در مسکو صادرات نماید.

گلخانه گوجه فرنگی همدان + صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای

خریداران محترم توجه داشته باشند که به جز گلخانه گوجه فرنگی همدان، این محصول در سایر استان ها نیز با بهترین کیفیت در حال کشت و برداشت است که این مجموعه با توجه به افزایش سفارشات خود از مشتریان خارجی، اقدام به راه اندازی گلخانه ها در مناطقی همچون

  • اراک
  • همدان
  • اصفهان
  • بندرعباس
  • شیراز

نموده است. کشاورزی آراد در حال حاضر بهترین و با کیفیت ترین نوع گوجه فرنگی گلخانه ای این مناطق را با بررسی های لازم صورت گرفته توانسته است، به مشتریان خود معرفی نماید. شما مشتریان و خریداران محترم فقط کافی است یک بار از سیستم سورتینگ ما واقع در همدان دیدن کنید تا به صورت حضوری شاهد کیفیت گوجه فرنگی گلخانه ای این مجموعه باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.