ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

کلم پیچ سفید عمده و درجه یک صادراتی

کلم پیچ سفید عمده و درجه یک صادراتی

کلم پیچ سفید عمده و درجه یک صادراتی، از عمده تجارتی است. که گروه کشاورزی آراد به صادرات به کشورهای حوزه ی خلیج فارس، اوراسیا و روسیه در کارنامه ی خود دارد.

کشور ما یکی از تامین کنندگان و تولیدکنندگان عمده این محصول می باشد. که این مجموعه محصولات را با بهترین بسته بندی به صورت سالم در اختیار خریداران قرار میدهد.
مجموعه ما انواع کلم، آیسبرگ، گل کلم، گوجه فرنگی، سیب زمینی و فلفل دلمه را به کشورهای روسیه، ارمنستان، اذربایجان، گرجستان، ترکیه ، امارات و … صادر می کند.

کلم پیچ سفید عمده

فروش بهترین کلم برگ سفید صادراتی

کلم پیچ سفید عمده دزفول مرغوب و باکیفیت را میتوان از مراکز معتبر و کشاورزان بدون واسطه اقدام به خرید کرد. در ادامه به مختصر توضیحی دراین باره میپردازیم.

کَلَم یا کلم‌پیچ (نام علمی: Brassica oleracea) نام یک گونه از سرده کلم‌ها است. کلم به علت داشتن مواد ضد اکسیدان در دفع سموم بدن نقش مهمی دارد و حاوی مقداری کلسیم مقوی است

این محصول به دلیل خواص فروانی که دارد به صورت خام و پخته شده مصرف می شود.

مرکز معتبرکشاورزی آراد محصولات صیفی جات خود که یکی از حیطه کاری  آن درشهرستان دزفول میباشد را با بهترین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
مجموعه ی ما رضایت مشتری را جزئی از رزومه کاری خود میداند.
رضایت مشتریان از خرید محصولات از گروه کشاورزی آراد برای شهروندان تجربه ای است که در اختیار مابقی افراد میگذارند. مجموعه ما با با بسته بندی انواع این محصولات توانسته علاوه بر بازار داخل این محصولات را به بازار های صادراتی ارسال کند.

توزیع کلم پیچ سفید مخصوص صادرات

فروش عمده کلم سفید درجه یک ۷۰۰گرمی

توزیع کلم پیچ سفید مخصوص صادرات، توسط مراکز و مجموعه هایی انجام میشود. که کیفیت و نوع ارسال در دستور کار قرار بگیرد.

تجاران محترم توجه داشته باشند که کلم پیچ سفید صادراتی میبایست پس از برداشت و بسته بندی، دمای آن در سردخانه پایین آورده شود به اصطلاح به آن شوک وارد شود و سپس بارگیری و ارسال شود. برای ارسال بار صادراتی به هیچ عنوان توصیه به ارسال بار به صورت فله نمی شود زیرا بشدت به بار آسیب وارد می کند.

کلم سفید صادراتی به دلیل مصرف بالا و سریع مصرف شدن از محصولات پرسود می باشد. و کشاورزان بسیاری اقدام به تولید آن کرده اند. صیفی جات باید در سریع ترین زمان ممکن به فروش برسند تا از پلاسیده شدن و خرابی جلوگیری شود.

پس قبل از خرید باید به خوبی آنالیز کنید که حتما این محصول فروش خوبی در کشور هدف داشته باشد.

بازارهای جهانی، تقاضای زیادی برای خرید انواع کلم دارند. کشورهایی که شرایط آب و هوایی آنها برای پرورش کلم مساعد نیست، مشتریان اصلی برای صادرات کلم هستند.

در میان انواع کلم صادراتی، کلم برگ سفید محبوب و پرطرفدار است. عمده ترین کلم برگ باکیفیت و مرغوب در شهرستان دزفول کشت میشود. این محصول با کیفیت و مرغوب و مقرون به صرفه را میتوان به سادگی به صورت اینترنتی در هر کجا که باشید در اختیار خود قرار دهید ، زیراگروه کشاورزی آراد این امکان را برای تمامی شهر ها و حتی خارج از کشور فراهم کرده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.