ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

کاهو آیسبرگ صادراتی + بهترین کیفیت

کاهو آیسبرگ صادراتی به کشورهای مختلفی صادر می شود و باتوجه به تولید انبوه این محصول در کشور ما امکان ارسال بار امکان پذیر است.

کاهو آیسبرگ صادراتی

کاهو آیسبرگ صادراتی از جمله سبزیجاتی می باشد که به علت کیفیت بسیار بالایی که دارد علاوه بر توزیع در سطح کشور، به کشورهای همسایه و غیر همسایه نیز صادر می شود. این محصول درجه یک که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشند. در نتیجه میزان فروش حاصل از آن ها نیز به شکل باورنکردنی افزایش می یابد.

این محصول علاوه بر بازار داخل که به تازگی مورد استفاده عموم مردم قرا گرفته به کشورهای اروپایی ارسال می شود.

کاهو آیسبرگ صادراتی ارزان

ویژگی های کاهو آیسبرگ صادراتی

از ویژگی‌ های کاهو ایسبرگ صادراتی می توان به این نکته دقت کرد که این محصول در وزن های مختلف موجود می باشد. صادرات کاهو ایسبرگ یکی از راه های کسب درآمد بسیار عالی برای کشور عزیزمان می باشد، که در این رابطه نوع بسته بندی این محصول صادراتی حائز اهمیت می باشد.

این محصول دارای مواد معدنی مغذی بسیار زیادی از جمله ویتامین کا ، آ می باشد، که از طریق خاک و کود موجود در دل خاک به کاهو ایسبرگ انتقال داده شده و این محصول را به یک آنتی اکسیدان بسیار قوی تبدیل کرده است. از دیگر خواص این محصول این است که ضد سرطان بوده و برای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی و سلامتی چشم بسیار مفید است.

کاهو آیسبرگ صادراتی ارزان

فروشندگان کاهو آیسبرگ

برترین فروشندگان کاهو ایسبرگ صادراتی ، کاهو ایسبرگ را تولید می کنند که همگی بلافاصله بعد از برداشت به دست افراد مصرف کننده می رسد و هیچ باری بر زمین نمی ماند. برترین فروشنده به کسی گفته می شود بتواند در تمامی زمینه ها رضایت مشتری خود را کسب کند. این کاری است که توسط هر کسی برنمی آید.

کاهو ایسبرگ دارای بذر تغییر ژنتیک یافته می باشد تا ظاهر جذاب تری داشته باشد. اما در کنار آن خواص خود را به خوبی حفظ کرده است. فروش این دسته از کاهو ایسبرگ ها به نسبت کاهوهای معمولی کمی متفاوت تر می باشد و آن هم به این دلیل است که قیمت آن بیشتر می باشد.

قیمت کاهو چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی به دلیل نوسانات موجود متغیر است. به همین دلیل نیاز است قبل از خرید قیمت روز را از منبعی معتبر استعلام بگیرید. به طور کلی عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت هر کاهو هستند. یکی از این عامل های مهم میزان عرضه این محصول در بازار است. برای اطلاع از قیمت کاهودرجه یک می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.