ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

مرکز فروش گوجه فرنگی + گلخانه ای و بوته ای

مرکز فروش گوجه فرنگی به صورت گلخانه ای و بوته ای در گروه کشاورزی آراد می باشد. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه صیفی جات صادراتی فعال می باشد.

گوجه فرنگی گلخانه ای

گوجه فرنگی گلخانه ای در ایران گسترش بالایی در این چند ساله داشته است. همین موضوع باعث رونق صنعت کشاورزی در این بخش شده است.

خرید انواع گوجه فرنگی (گلخانه ای و زمینی) با کیفیت ها و قیمت های مختلف در کشاورزی آراد توسط کارشناسان فروش میسر گردیده است. جهت خرید هر نوع تناژ درخواستی می توانید از این طریق اقدام کنید.

خرید انواع گوجه فرنگی گلخانه ای در بازار امروز، اگر اینترنتی انجام شود آسان تر است یا حضوری؟ چگونه می توان یک سایت فروشنده خوب را در بازار مجازی پیدا کرد که خرید اینترنتی گوجه فرنگی گلخانه ای را برای صادرکننده مقدور ساخته باشد؟

اگر به خانواده صیفی جات نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که بیش از هر صیفی جاتی، گوجه فرنگی از مصرف بالاتری برخوردار است. انواع گوجه فرنگی در بازار ایران به وفور کشت می شود اما نمونه های صادراتی هم به خاطر تقاضای مصرف کنندگان در بازار مثل نمونه گلخانه ای یافت می شود.

فروش گوجه فرنگی دافنیس صادراتی

 

مرکز فروش گوجه فرنگی

مرکز فروش گوجه فرنگی در ایران باتوجه به حجم کشت در استان ها مختلف متفاوت می باشد. استان های جنوبی کشت های بوته ای و استان ها مرکز کشت گلخانه ای را انجام می دهند.

بذرهای مختلف از گوجه فرنگی ها چه گلخانه ای و چه زمینی در کشور ما کشت می شود. گوجه فرنگی های کشت شده در ایران به کشورهای عربی و اروپایی ارسال می شود.

انواع گوجه فرنگی هایی که بیشترین شناخت در بازار را دارند، عبارتند از:

  • گوجه فرنگی دافنیس
  • گوجه فرنگی 4129
  • گوجهه فرنگی 8320
  • گوجه فرنگی بروبیا
  • گوحه فرنگی متین

مختصری راجع به هر یک در ذیل گفته ایم:

گوجه فرنگی دافنیس و 4129 از بذرهای مطرح گلخانه ای هستند که باتوجه به ماندگاری بالا به کشورهای مختلف صادر می شود. باقی نمونه ها بذرهای بوته ای هستند که این نوع از گوجه فرنگی ها هم به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و حاشیه خلیج ارسال می شود.

خرید عمده گوجه فرنگی متین

عوامل تعیین کننده قیمت گوجه فرنگی

قیمت گوجه فرنگی در بازار، مشخص کننده سطح کیفیت آن است. برای اینکه بتوانید عوامل تعیین کننده قیمت گوجه فرنگی را بشناسید، نیاز است با منابع اطلاعاتی موثق مراجعه کنید. اما به هر حال در زیر، به برخی از این عوامل مختصراً اشاره شده است:

  • نوسان در هزینه های گوناگون از جمله تولید
  • نرخ تعرفه ها و هزینه های گمرکی
  • نوع گوجه فقرنگی صادراتی
  • تقاضا و عرضه

و موارد دیگری از این دست.

هر کسی برای خرید انواع گوجه فرنگی اولویت هایی دارد که این اولویت ها می تواند مرتبط با نحوه خرید، مقدار خرید، نوع و عواملی از این قبیل باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.