ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

مرکز فروش پیاز صادراتی + قیمت پیاز

مرکز فروش پیاز صادراتی که بهترین قیمت ها را ارائه می دهد توانسته است جوابگوی مشتریانی باشد که حجم بالایی از پیاز را سفارش می دهند.

پیاز صادراتی

پیاز صادراتی با پیاز بازار داخل کاملا از نظر سایزی و بسته بندی متفاوت است. پیاز صادراتی باید از نظر سایز یکدست و عاری از هرگونه خرابی باشد. در سطح بازار پیاز هایی که به مشتریان عرضه می شود شامل نمونه های رایج بازار و با بسته بندی توری صادراتی می باشد. مشتریان در صورت سفارش داشتن در این مدل پیاز ها می توانند به راحتی به مرکز ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

پیاز صادراتی، کیفیت بسیار خوب و بالایی دارد. این پیاز بعد از اینکه در زمینه ای کشاورزی کشورمان ایران کشت شدند، توسط مجموعه ای عرضه کننده با بهترین نفرات سورت و بسته بندی می شنوند و در اختیار بازرگانان و خریداران خارجی قرار می گیرد.

این بازرگانان و تجار انواع مختلف پیاز را برای صادرات به کشور های عربی و سایر کشور ها مثل افغانستان، پاکستان و … می فرستند. قیمت پیاز های داخلی با پیازهایی که صادر می شود متفاوت است که دلیل این تفاوت را بالا عرض کردیم.

خرید پیاز صادراتی

فروش پیاز صادراتی

فروش پیاز صادراتی توسط هر کشاورزی انجام نمی شود شما برای خرید پیاز صادراتی باید از مجموعه های سورت استعلام بگیرید. فروشندگان برتر پیاز صادراتی در سطح کشور به خرید و فروش این محصولات مشغول است. این مراکز بیشتر فروش انواع پیاز خود را به صورت آنلاین به مشتری عرضه می دهند. پیاز یکی از محصولات کشاورزی می باشد که مصرف بالایی در آشپزی دارد و میزان تولید آن بسیار بالا می باشد.
در سفارش اینترنتی مشتری از طیف گسترده ای برای انتخاب محصولات کشاورزی مورد نظر خود برخوردار بوده است. کاربران خرید اینترنتی محدود به موقعیت جغرافیایی نمی باشند و برای سفارش می توانند در کمترین زمان اقدام کنند.

عرضه پیاز صادراتی به قیمت تولیدکننده در داخل کشور توسط سورتینگ ها با شرایط عالی به مشتریان عرضه می گردد. پیاز سفید نیز نوع دیگری از این محصول در سطح بازار می باشد که طرفداران خود را به همراه دارد.

انواع پیاز که برای خرید در سایت های فروش این محصولات وجود دارد به صورت زیر است:

  1. پیاز سفید
  2. پیاز طلایی
  3. پیا قرمز

تمامی این پیاز ها به راحتی قابل خرید از سورتینگ های فروش آنلاین می باشند.

فروش عمده پیاز سفید بسته بندی

قیمت پیاز صادراتی

قیمت پیاز صادراتی را می توانید با ارتباط با ما و ارائه مشخصات پیاز دریافت کنید. پیاز در بسته بندهای 10، 12، 15، 20 و 25 کیلویی عرضه می شود. این بسته بندی ها برای بازار هر کشوری متفاوت می باشد.

پیاز در بازار قیمت های مختلفی دارد. در فروشگاه های بزرگ عرضه پیاز، انواع پیازها موجود می باشند. شما میتوانید با مراجعه به سایت این فروشگاه ها لیست انواع پیاز صادراتی با قیمت روز را مشاهده کنید.

پیاز جزو پر مصرف ترین صیفی جات می باشد و تولید آن هرساله در شهرهای مختلف کشور صورت می گیرد. پیاز اصفهان از معروف ترین نوع پیاز با کیفیتی بالا می باشد. فروشنده معتبر پیاز با بهترین کیفیت در بازار موجود است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.