ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

مرکز فروش پیاز با بسته بندی صادراتی

مرکز فروش پیاز با بسته بندی صادراتی که در انواع توری 10،15،20،25،35 کیلویی بسته بندی می شود توانسته است این محصول مهم را سالانه به سایر کشورها ارسال کند.

پیاز با بسته بندی صادراتی

پیاز با بسته بندی صادراتی در وزن های مختلف به فروش  می رسد. هر کشوری سفارش خاصی از پیاز را می دهد که برای مثال کشور امارات بسته بندی 10 الی 15 کیلویی را می پسندند.

در مراکز سورت و بسته بندی امکان خرید بهترین پیاز صادراتی به راحتی فراهم است، زیرا آن ها پیازی را در اختیار متقاضی قرار می دهند که درجه کیفی بالایی داشته و همچنین به صورت کاملا بهداشتی و استاندارد کشت شده باشد.

گفتنی است که مراکز مذکور با فروش مستقیم پیاز این امکان را برای افراد فراهم نموده اند که انواع پیاز را به قیمت مناسبی خریداری نمایند.

دلیل مناسب بودن قیمت پیاز عرضه شده به صورت مستقیم در بازار داخلی عدم حضور واسطه های خرید و فروش است که برای سود آوری خود موجب افزایش قیمت محصولات می شوند.

شرکت تجاری انواع محصولات کشاورزی در کشور، محصولات با کیفیت واحد های تولیدی مختلف را خریداری نموده و با قرار دادن در بسته بندی های مخصوص و سپس انجام بازاریابی به شیوه ای مناسب آن را در کشور های مختلف به فروش می رساند.

خرید پیاز صادراتی از کشاورز

فروش پیاز با بسته بندی صادراتی

فروش پیاز با بسته بندی صادراتی در چند سال اخیر از ایران افزایش یافته است. این بسته بندی به صورت توری لنو می باشد که از شرکت های معتبری خریداری شده و برای پر کردن پیاز داخل آن استفاده می شود.

صادرات انواع محصولات کشاورزی به خصوص پیاز درجه یک به کشور های مختلف در سال های اخیر به طور گسترده ای در حال انجام است، این موضوع به خاطر وجود دلایلی است که در ادامه مطرح شده اند.

  • پیازهای تولید شده در ایران یکی از بهترین نمونه پیاز های موجود در بازار صادراتی هستند.
  •  به دلیل تولید هر سه رنگ پیاز قرمز، سفید و زرد طلایی مشتریان رقبت بالایی برای خرید دارند.
  • حجم تولیدات پیاز در کشور در هر سه نمونه در سال های اخیر بیش از نیاز مصرفی در کشور انجام می شود که موجب شده بتوان درصد بالایی از محصول را صادر نمود.
  • وجود تاجران و بازاریاب هایی که عملکرد موفقی در زمینه صادرات انواع محصولات کشاورزی دارند زیرا آن ها می توانند با انجام بازاریابی و تبلیغات به شیوه ای مناسب در کشور های مختلف بخش خرید گسترده ای را به خود اختصاص دهند.

فروش عمده پیاز سفید بسته بندی

مرکز فروش پیاز

مرکز فروش پیاز ایران کشاورزی آراد می باشد که هر ساله حجم بالایی از پیاز را به کشورهای مختلف ارسال می کند. سال قبل 1000 تن پیاز زرد برای پاکستان و هزاران تن دیگر انواع پیاز برای کشورهای دیگر مثل روسیه، عراق، امارات، قطر، عمان و بنگلادش ارسال کردیم.

پیاز در بسته بندی های صادراتی بسیار برای فروش مناسب هستند. این نوع از محصول به دلیل خواهان زیادی که از کشورهای دیگر دارد در مناطق مختلف کشور تولید می شود.

استان های اصفهان، تبریز، کرمانشاه، مشهد، خوزستان، زنجان، کرمان و سیستان و بلوچستان از تولیدکنندگان عمده این محصول هستند که در هر فصلی استان خاصی محصول پیاز را تولید می کند.

به ترتیب ما در هر چهار فصل سال انواع پیاز را موجود داریم. به همیل دلیل است که کشورهای مختلف از ایران پیاز را خریدارای می کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.