ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

مرکز فروش عمده سیب زمینی صادراتی

مرکز فروش عمده سیب زمینی صادراتی که بار سورت شده و یک دست را در اختیار شما قرار می دهد را می توانید از طریق سایت ها معتبر پیدا کنید.

سیب زمینی صادراتی

سیب زمینی صادراتی را باید فقط از بهترین سورتینگ ها و سردخانه ها خریداری کرد زیرا این محصول از حسایت بالایی برخوردار است. سیب زمینی نیز یکی از انواع صیفی جات تولید شده در کشور هستند که خرید و فروش آن از رونق بالایی برخوردار هستند. مراکز معتبر زیادی در زمینه فروش عمده سیب زمینی فعالیت می‌کنند.

مرکز فروش سیب زمینی درجه یک و با کیفیت در نقاط مختلف کشور وجود دارند و انواع گوناگونی از کیفیت این محصول را با  قیمتی مناسب به صورت بسته بندی های گونی و توری در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

مجموعه های سورت و بسته بندی صیفی جات در شهرهای مختلفی در کشور در زمینه انواع متعدد این محصولات از جمله سیب زمینی صادراتی فعالیت می‌کنند و از طریق معتبرترین مراکز عرضه کننده این محصولات در سراسر کشور آن را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

از جمله بزرگترین قطب های تولید و فروش سیب زمینی در کشور می‌توان به شهر همدان، شهراردبیل، کرمانشاه و … اشاره کرد. با توجه به تولید بالای سیب زمینی در این شهرها ما توانسته ایم یکی از صادرکنندگان برتر در این زمینه باشیم.

فروش سیب زمینی همدان

فروش عمده سیب زمینی صادراتی

فروش عمده سیب زمینی صادراتی در گونی های 30 کیلویی، 20 کیلویی و 10 کیلویی امکان پذیر است. با توجه به مصارف بسیار زیادی که سیب زمینی در حوزه های مختلف دارد بازار خرید و فروش انواع مختلف سیب زمینی تازه و سردخانه ای مرغوب در کشور داغ است و در سراسر کشور انواع مختلفی از این محصولات در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

علاوه بر خرید و فروش انواع مختلف این محصولات در کشور؛ انواع مختلف سیب زمینی ایرانی را می‌توان در نقاط مختلف کشورهای همسایه مشاهده کرد و تولید کنندگان کشورمان توانسته اند با تولید محصولاتی بسیار با کیفیت و عرضه آن به بازارهای کشورهای مختلف باعث برند سازی این محصول شوند.

کشور های عراق؛ امارات متحده عربی؛ روسیه؛ قطر، افغانستان و … از جمله کشورهای خریدار سیب زمینی ایرانی هستند و این محصول در بسته بندی های شیک در بازار این کشورها توزیع می‌شود.

با وجود قدم‌های خوبی که در این زمینه برداشته شده است هنوز هم می‌توان با ارتقاء کیفیت بسته بندی و کیفیت بازار آن‌ را رونق بیشتری بخشید.

قیمت سیب زمینی صادراتی امروز

سیب زمینی عمده

سیب زمینی عمده را شما جهت صادرات به کشورهای مختلف می توانید خریداری کنید. فروش سیب زمینی با کیفیت بسیار عالی و خوب از طریق معتبرترین مراکز عرضه کننده انواع مختلف این محصولات در سراسر کشور صورت می‌گیرد. از طریق این مراکز می‌توانید سیب زمینی را با کیفیتی بسیار عالی خریداری کنید.

با توجه به اینکه کشت و تولید سیب زمینی کشورمان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بی نهایت پربار هستند همین موضوع باعث جلب رضایت مشتریان داخلی و خارجی این محصولات شده است.

هرساله انواع مختلف سیب زمینی از بذرهای گوناگون آماده سازی شده و جهت ارسال به سایر کشورها به صورت حمل زمینی و دریایی انجام می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.