ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

لیست قیمت سیب زمینی ۱۴۰۳

لیست قیمت سیب زمینی ۱۴۰۳ با قیمت های سال قبل متفاوت می باشد. سیب زمینی امسال از 8000 تا 12000 تومان بسته به نوع محصول و سورت آن متفاوت خواهد بود.

سیب زمینی همدان

سیب زمینی همدان از بهترین نوع محصولات کشاورزی جهت صادرات به سایر کشورهای می باشد. این محصول در ایران تولید بالایی دارد و به همین دلیل است که صادرات آن هم بسیار زیاد از کشور ما انجام می شود.

سیب زمینی تولید شده در منطقه غرب کشور همواره بهترین و با کیفیت ترین نوع سیب زمینی در بازار ایران می باشد که به علت سایز های مناسب و کیفیت درجه یک بسیار مشتری پسند بوده و از جمله محصولاتی می باشد که علاوه بر عرضه داخلی به کشورهای مختلف صادرات می شود. پس از آن شهرهای همدان و کرمانشاه و اصفهان استان های اردبیل، زنجان و لرستان بیشترین تولید و کشت این محصول را دارا می باشند.

سیب زمینی از نظر رنگ باید خوش رنگ باشد که نمونه های مختلف از این محصول در بازار به صورت رنگ زرد می باشد. به دلیل وجود بذرهای مختلف برای کشت سیب زمینی هر کدام رنگ و قالب متفاوتی نسبت به هم دارند.

نام محصولقیمتنوع بسته بندی
سیب زمینی صادراتی و سورت شده بامباتماس بگیریدگونی و توری صادراتی
سیب زمینی درجه یک سورت شده جلیتماس بگیریدگونی و توری صادراتی
سیب زمینی برای کاخانه چیپس آگریاتماس بگیریدگونی و توری صادراتی
سیب زمینی کیسه 10 کیلویی برای بازار قطرتماس بگیریدگونی و توری صادراتی
سیب زمینی صادراتی برای کشور افغانستانتماس بگیریدگونی و توری صادراتی
سیب زمینی سورت شده برای ازبکستانتماس بگیریدگونی و توری صادراتی
سیب زمینی تازه همدان جهت صادراتتماس بگیریدگونی و توری صادراتی

خرید و قیمت سیب زمینی عمده + ارزانترین قیمت

قیمت سیب زمینی عمده

قیمت سیب زمینی عمده در بسته بندی های مختلف که تور باشد یا گونی و اینکه در چه سایزی بسته بندی شود متفاوت خواهد بود. این محصولات تولیدی ایران به کشورهای مختلفی ارسال می شود.

قیمت سیب زمینی با توجه به این که از کدام مجموعه تولیدی می باشد و با توجه به کیفیت و در واقع آن نژادی که تولید شده است متفاوت می باشد و باید دنبال کننده نرخ فروش سیب زمینی به صورت روزانه باشید.

می توانید این نرخ ها را به صورت روزانه از سایت ها شرکت ها دنبال کنید و با انواع کیلو ها و بسته بندی های آن ها در قیمت های مختلف آشنایی پیدا کنید تا به راحتی بتوانید این سیب زمینی را با اطلاعات کافی خریداری کنید.

مرکز فروش عمده سیب زمینی صادراتی

فروش سیب زمینی

فروش سیب زمینی در نمونه های مختلف که بذر آن هم در داخل تولید می شود و هم وارداتی است در مجموعه ما صورت می پذیرد. سیب زمینی از محصولاتی می باشد که نیاز روز مره می باشد و در غذاهای مختلفی به کار می رود. سیب زمینی محصول است که پایه ثابت تمام فسفودی ها است که امروزه به شدت مردم از آن استقبال می کنند.

سیب زمینی جزو آن دسته از صیفی جاتی است که با توجه به حجم بالای تولید این محصولات در کشور ما، همواره مقدار زیادی نیز به کشورهای همسایه صادرات می شود. کیفیت عالی و قیمت مناسب سیب زمینی سبب گردیده است تا صادرات این محصولات به کشورهای دور و نزدیکی از جمله روسیه، ازبکستان و سوریه و عمان و غیره انجام گیرد و کشاورزان ایرانی بتوانند به راحتی تولیدات خود را عرضه نمایند.

همچنین اکنون بیشتر صادرات سیب زمینی ایران به کشورهای افغانستان، قطر، امارات و عراق می باشد. در این میان محصول سیب زمینی ایران با توجه به کیفیت عالی و درجه یک بودن آن و نیز از لحاظ ظاهری رنگ عالی دارد و به دلیل خوش پخت بودن و طعم و مزه ای که دارد و همواره از لحاظ فروش نسبت به دیگر ارقام در جایگاه بالاتری قرار دارد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.