ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای همدان

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای همدان معمولا در اوایل برداشت پایین است و همین موضوع رفته رفته باعث می شود تا حجم صادرات آن به کشور امارات و روسیه افزایش پیدا کند.

زمانی که میزان تقاضا و خرید از سمت تجار زیاد تر شد، قیمت فروش آن نیز به مراتب افزایش می یابد.

استان همدان از قطب های تولید گوجه فرنگی گلخانه ای بسیار بزرگ برای تولید این محصول به شمار می رود، صادرکنندگان و خریداران زیادی را به سمت خود مجذوب نموده است.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای همدان

بازار انواع گوجه فرنگی گلخانه ای

در سطح گلخانه های کشور، گوجه فرنگی گلخانه ای برداشت می شود که مهم ترین شهر های تولید کننده:

  • یزد
  • اصفهان
  • شیراز
  • همدان
  • حاجی آباد

هستند. در گلخانه های شهر های مذکور چندین بذر گوجه فرنگی گلخانه ای کشت می شود. ولی در بازار ایران بذرهای ۴۱۲۹ و دافنیس بازخورد بالایی برای خرید و فروش داشته است.

گوجه فرنگی گلخانه ای بیشترین فروش را تنها برای صادرات دارد و عمدتا گوجه فرنگی گلخانه ای همدان و حاجی آباد به کشور های خارجی صادرات می شود.

حجم صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای به قدری زیاد است که قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای از گوجه فرنگی زمینی همیشه بالاتر و گران تر است.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای برای صادرات به عراق

عراق یکی از بزرگ ترین بازار های صادراتی ما برای گوجه فرنگی گلخانه ای بوده است. اگر آمار را ببینید متوجه خواهید شد که در حوزه صادرات محصولات کشاورزی، کشور عراق بالاترین میزان را داشته و بعد از آن روسیه است.

هر سال یکی از عمده محصولاتی که به این دو کشور صادرات می شود، گوجه فرنگی گلخانه ای است که بازار بسیار بزرگی دارند.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای برای صادرات به عراق اغلب از ۱۵۰۰۰ تومان تا ۱۷۰۰۰ تومان بوده است که مبلغ بسیار بالایی در مجموع صادرات آن به بازار این کشور می تواند باشد.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای همدان

صادرات عمده گوجه فرنگی گلخانه ای

کشور روسیه از جمله کشور های تقریبا نزدیک از ایران است که در قاره اروپا واقع شده است.

طبیعتا نوع گوجه فرنگی گلخانه ای که برای این کشور می خواهد صادرات شود، می بایست یک سری استاندارد ها را داشته باشد که مهم ترین آنها، زمان چیدن گوجه فرنگی گلخانه ای، دقت در بسته بندی، حمل و نقل با استاندارد هستند.

همه این عوامل سبب می شود تا ما بتوانیم صادرات عمده گوجه فرنگی گلخانه ای خود را به بازار های بزرگی چون روسیه داشته باشیم،

در سال جاری قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای افزایش خوبی داشته است که کشاورزی آراد توانست حجم قابل توجهی را در یک پارت به بازار این کشور صادرات نماید.

به جز کشور روسیه، کشور هایی چون

  • قطر
  • امارات
  • عمان
  • عراق

جز مشتریان بالفعل ما برای خرید گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی ایران به شمار می روند که امید داریم در سال جاری نیز بتوانیم علاوه بر گوجه فرنگی گلخانه ای، محصولات مختلف دیگری را نیز به بازار این کشور ها معرفی نماییم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.