ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت خرید گوجه فرنگی گلخانه ای دافنیس + کشاورزی آراد

قیمت خرید گوجه فرنگی گلخانه ای دافنیس در کشور های مختلف به مناسب ترین شکل می باشد. روسیه دارای بزرگ ترین بازار مواد غذایی در اروپا است که در سال جاری قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در بازار این کشور بیشتر نوسان را داشته است که می توان گفت کشش و بازدهی خوبی در این چند ماه داشته است.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی ایران که جایگاه بالایی در روسیه و شهر مسکو دارد، حدود ۱۸۰ روبل است.

به طور میانگین هر روز بیش از ۱۰ کانتینر از گوجه فرنگی گلخانه ای ایران در بازار فود سیتی مسکو در اختیار خریداران محترم قرار داده می شود که این میزان در بعضی از روز ها بیشتر نیز می شود که به مراتب قیمت فروش آن نیز نوسان پیدا می کند.

برای اطلاع از قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در بازار های خارجی و خرید گوجه فرنگی گلخانه ای در ایران، می توانید با کارشناسان ما در امور فروش ارتباط بر قرار نمایید.

گلخانه گوجه فرنگی همدان + صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای

خرید گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی

اگر قصد دارید در زمینه صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای فعالیت کنید و تجربه کافی برای خرید گوجه فرنگی صادراتی ندارید، ما به شما در این مورد کمک خواهیم کرد.

ما به عنوان سورتینگ دار و صادرکننده گوجه فرنگی، در این سال هایی که مشتریان از ما خریداری کرده اند به موارد زیر بیشترین توجه را داشتند.

۱- میزان سختی و یا همان سفت بودن گوجه فرنگی

۲- ٪۷۰ به بالا میزان رنگ گرفتگی گوجه ها

۳- شهر های محل برداشت گوجه فرنگی گلخانه ای

۴- نحوه سورت بندی طبق بازار هدف خارجی و قیمت مناسب

اگر این موارد گفته شده را در موقع خرید گوجه فرنگی گلخانه ای رعایت کنید، می توانید رضایت مشتریان خود را در کشور های خارجی جلب کنید.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی متاسفانه توسط خیلی از تامین کنندگان و سورتینگ داران همیشه متفاوت بوده است و هر کسی یک قیمت مختلف به مشتریان اعلام می کنند.

در واقع شهر محل برداشت گوجه فرنگی بسیار مهم است و اگر سر رشته نداشته باشید، ممکن است برخی از همکاران گوجه فرنگی سایر مناطق را مخلوط کنند و با قیمت بالاتری بفروشند.

بعضی از مناطق با توجه به اینکه کیفیت گوجه های آنها کمی پایین تر است، قیمت ارزان تری نیز در گلخانه ها دارند و اصلا برای بازار های دور مثل روسیه پیشنهاد نمی کنیم و شما در موقع خرید گوجه فرنگی گلخانه ای حتما به این مورد توجه بیشتری داشته باشید.

معمولا قیمت گوجه فرنگی صادراتی در برخی از مناطق کشور، مناسب تر از گوجه سایر مناطق است.

در غیر اینصورت از یک کارشناس در این زمینه مشاوره بگیرید تا سورتینگ داران معتبر در سطح کشور را به شما معرفی کنند تا نسبت به بازار خود اقدام به خرید گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی کنید.

قیمت روز گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی

با آغاز مجدد سورتینگ کشاورزی آراد برای سورت روز و بسته بندی گوجه فرنگی گلخانه ای در همدان و هرمزگان، قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی هم معمولا در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

امروز در اوایل دی ۱۴۰۱ هستیم و قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی با اخذ مجوز به نرخ بیش از ۱۵۰۰۰ تومان رسیده است.

متاسفانه همانطور که گفته بودیم کشاورزان ما اغلب بدون آنالیز قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی را افزایش می دهند و هیچ آمار و اطلاعی از بازار هدف ندارند.

از طرفی به دلیل اینکه میزان سالن های سورتینگ به شدت افزایش یافته است، اغلب این همکاران اقدام به خرید گوجه فرنگی گلخانه ای از گلخانه داران با بالاترین قیمت می کنند و مهم تر از همه علی رغم اینکه بازار های خارجی کشش ندارند.

این موضوع باعث نا بسامانی در قیمت دهی صادرکنندگان به مشتریان خارجی می شود و در نتیجه باعث از دست دادن سایر بازار های خارجی می شود.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای

با توجه به اینکه قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در بازار های خارجی خصوصا روسیه بالاتر از سایر نمونه ها است، از این رو اغلب مشتریان از ما درخواست دارند تا تعداد پالت ها را برای این محصول بیشتر در نظر بگیریم.

بیشتر مشتریانی که برای اولین بار است می خواهند با ما وارد همکاری شوند، از سورت و بسته بندی داخل سبد از ما می پرسند.

در سال های گذشته به دلیل اینکه میزان درخواست برای خرید گوجه فرنگی گلخانه ای از سمت بازار های خارجی خصوصا روسیه افزایش یافت، گلخانه داران نیز سطح زیر کشت خود را برای این محصول افزایش دادند.

در سورتینگ کشاورزی آراد نیز وضع به همین شکل می باشد و در بسته بندی تک ردیفه و سبد ۴ کیلویی برای روسیه آماده سازی می شود.

در سال جاری قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در روسیه افزایش یافته است و همین باعث شده تا فروشندگان گوجه فرنگی درجه یکی برای این کشور بسته بندی کنند.

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای جهت صادرات

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی امروز

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی امروز برای صادرات به روسیه همواره دچار نوسانات قیمتی بوده است بطوریکه در سال ۱۴۰۱ پیش بینی می شود که با شروع درگیری های بین کشور روسیه و اوکراین، بازار مواد غذایی در این کشور دگرگون شود که این عامل بالطبع باعث افزایش تقاضا از این کشور خواهد بود.

با رشد خرید و قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی رنگی از سمت خریداران روسی، شاهد این خواهیم بود که قیمت فروش گوجه فرنگی در سطح گلخانه های مناطق ایران، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مگر اینکه پیش آمد های از پیش تعیین نشده رخ دهد که باعث شود بازار گوجه فرنگی گلخانه ای در ایران ثابت شود.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی امروز در اغلب مناطق گلخانه ای ایران، بیش از ۱۵۰۰۰ تومان رسیده است.

این شرکت طی حضور خود در بازار روسیه همواره توانسته است که بررسی ها و آنالیز های درستی را از بازار مسکو و ایالت های بزرگ این کشور داشته باشد و به موجب آن به یکی از قدرت های صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای در ایران شناخته و تبدیل شده است.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای

سال ۱۴۰۱ از دید آنالیزور این مجموعه می تواند سال بسیار خوبی برای محصولات گلخانه ای ایران خصوصا گوجه فرنگی گلخانه ای باشد و پیش بینی ما این است که امسال قیمت گوجه فرنگی صادراتی رنگی بالاترین نرخ را به نسبت سال های قبل تجربه خواهد کرد.

البته همه این موارد ذکر شده به عنوان فرضیه بوده است که طبق فعالیت چندین سال ما در روسیه، این امکان را به وجود آورده تا خوشبختانه همواره بتوانیم آنالیز درستی را از بازار محصولات گلخانه ای ایران داشته باشیم.

همانطور که اشاره کردیم، افزایش صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای ایران تنها برای روسیه نخواهد بود و برخی از کشور های حوزه خلیج فارس و اروپایی آمار واردات این محصول از ایران را افزایش خواهد داد و باعث رشد قیمت فروش آن در سطح گلخانه ها و سورتینگ های بسته بندی خواهد داشت.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی گلخانه ای، جایگاه خود را در بازار برخی از کشور های هدف ثابت کرده و همواره نرخی ثابت دارد که در برخی مواقع به دلیل تقاضا بیش از حد بازار، قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای افزایش قابل توجهی می گیرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.