ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای دافنیس صادراتی

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای دافنیس صادراتی که در دی ماه سال ۱۴۰۱ آپدیت شده است، برای صادرات به بازار های خارجی بهتر است بر اساس بازار کشور های رقیب تنظیم شود.

مثلا اگر قرار است گوجه فرنگی گلخانه ای ایران به روسیه صادرات شود، باید ببینیم قیمت فروش گوجه فرنگی سایر کشور های تولید کننده در آن کشور با چه نرخی خرید و فروش می شود.

این موضوع صرفا برای صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای ایران صدق نمی کند بلکه تمامی محصولات کشاورزی ایران همین مشکل را دارند و اغلب باغداران و گلخانه داران و مهم تر از همه، سورتینگ داران مدیریت قیمت محصولات را به درستی انجام نمی دهند.

یادم هست که زمانی که قیمت در ایران در بازه ای از زمان ۲۵۰۰۰ تومان بود، این نرخ همخوانی با بازار روسیه نداشت.

و با وجود اینکه قیمت ها افزایشی بود عده ای نیز به عنوان صادرکننده بدون اینکه تحقیقاتی از بازار هدف داشته باشند، اقدام به خرید می کردند که منجر به ضرر می شد.

بنابراین همه تولیدکنندگان، سورتینگ داران و خریداران باید در زمینه فروش و صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای باهم مچ باشند تا هیچ کدام از این عزیزان دچار ضرر های مالی نشوید.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای دافنیس صادراتی

آخرین قیمت روز گوجه فرنگی گلخانه ای

اگر به دنبال قیمت روز گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی هستید، می توانید با کارشناسان ما در امور فروش ارتباط بگیرید.

کشاورزی آراد علاوه بر اینکه به صورت تخصصی در زمینه سورت، بسته بندی و فروش انواع گوجه فرنگی گلخانه ای فعالیت دارد، اغلب به صورت روزانه قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی را نیز در اختیار مشتریان بالقوه و بالفعل خود نیز قرار می دهد.

خیلی از دوستان و مشتریان ما که به صورت دائم از ما خرید می کنند، قیمت روز گوجه فرنگی گلخانه ای را از سمت مجموعه دریافت می کنند.

طبیعتا هر شخص صادرکننده ای باید قبل از خرید، قیمت بازار ایران و بازار هدف خود را مقایسه کند. پس باید قیمت محصولات کشاورزی را روزانه دریافت کند. در غیر این صورت ممکن است در صورت تغییرات زیاد قیمت ها در کشور هدف، باعث متضرر شدن شخص صادرکننده شود.

آیا شما تا به حال این فرایند را انجام داده اید؟ شخص معتمد برای دریافت قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی را دارید؟

ما در همدان و هرمزگان با در اختیار داشتن بزرگ ترین مجموعه سورتینگ، همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود داده ایم.

کیفیت بالا، قیمت رقابتی، بسته بندی شکیل و سورت مناسب، از عواملی بوده که باعث رضایت خریداران ما در این چند سال فعالیتمان بوده است.

قیمت گوجه فرنگی دافنیس صادراتی + عکس

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در دی ماه ۱۴۰۱ به حدود ۲۰۰۰۰ تومان برای روسیه بوده است و پیش بینی می شود که در روز های آینده این نرخ متعادل تر شود.

پیش بینی ما برای فصل جدید فروش و صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای این است که به خاطر تحریم هایی که برای کشور روسیه صورت گرفته است، حجم تقاضا رو به افزایش باشد که در این صورت شاهد بالا رفتن قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی ایران خواهیم بود.

حال باید ببنیم که بعد از گذشت یک ماه، اوضاع بازار گوجه فرنگی گلخانه ای در ایران و بازار های هدف به چه صورت خواهد بود.

در سال های گذشته، در اغلب ماه های سال شاهد این بودیم که قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای ایران با قیمت گوجه در اغلب بازار های هدف، همخوانی نداشت، در نتیجه باعث می شد که در طول هفته نوسانات زیادی داشته باشیم.

هر چقدر تغییرات قیمتی در محصولات کشاورزی زیاد باشد، در نتیجه باعث می شود تا به مرور زمان خیلی از بازار های هدفی که در آن شناخته شده هستیم را از دست بدهیم و کشور های رقیب جای ما را در این حوزه بگیرند.

کاهش قیمت گوجه فرنگی صادراتی امروز

در حال حاضر که در اوایل دی ماه هستیم، قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در تاریخ امروز در گلخانه تا ۱۵۰۰۰ تومان و در سورتینگ ها نیز قیمت فروش تا ۲۰۰۰۰ تومان بوده است.

البته این موضوع را مد نظر داشته باشید که در حال حاضر بوته های جدید تازه به باردهی رسیده اند و به مرور زمان میزان برداشت گوجه فرنگی گلخانه ای از گلخانه ها افزایش یافته و ممکن است تاثیر در قیمت فروش فلفل دلمه نیز بگذارد.

بنابراین اگر برای بازار های دور قصد صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای را دارید، پیشنهاد می کنیم که ارتباط خود را با مجموعه حفظ کنید تا از قیمت ها روز باخبر باشید.

حال در اوایل دی ماه هستیم و میزان گوجه فرنگی در گلخانه ها افزایش یافته است و سبب افزایش تقاضا از سمت بازار های خارجی خصوصا روسیه شده است ولی با توجه به اینکه قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در بازار این کشور افت کرده است، سبب شده تا قیمت این محصول در ایران و در سطح گلخانه ها نیز کاهش یابد.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای دافنیس صادراتی

مناسب ترین قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای بندرعباس

چرا گوجه فرنگی گلخانه ای در بندرعباس برای راه اندازی گلخانه بهتر جواب می دهد؟ تقریبا همه شهر های شیراز، بندرعباس، همدان و اصفهان آب و هوا و خاک مساعدی برای کشت گوجه فرنگی گلخانه ای دارند که سبب شده کیفیت بار های این مناطق بهتر از سایر شهر ها باشد.

شاید در این مناطق محصولات دیگری کشت شود به همین مقدار کیفیت بارها بالا نباشد ولی خوشبختانه تمامی کشاورزان کشت گوجه فرنگی گلخانه ای راضی کننده بوده است.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای در بندرعباس به دلیل اینکه ماندگاری بالایی دارد و بدون هیچ افتی سالم به روسیه می رسد، به همین خاطر بالاتر از سایر شهر ها خرید و فروش می شود.

مثلا اگر قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای در گلخانه های استان های دیگر ۱۷۰۰۰ تومان خرید و فروش شود، در استان بندرعباس حداقل ۲۰۰۰ تومان بالاتر خواهد بود و خریداران نیز به این موضوع پی برده اند که کیفیت گوجه فرنگی گلخانه ای قابل قیاس نیست.

قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای در روسیه

قبل از اینکه بخواهید صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای به روسیه انجام دهید، می بایست قیمت فروش محصول را در بازار عمده فروشی این کشور بدست بیاورید.

طبق بررسی هایی که تیم کشاورزی آراد در این کشور انجام داده بود، قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی دی ماه ۱۴۰۱ در روسیه حدود ۱۸۰ روبل فروخته می شد.

بنابراین حتما قبل از خرید به موارد مهم صادرات توجه داشته باشید که خدایی نکرده ضرر های مالی نتواند منجر به ورشکستگی شما همکاران محترم شود.

همچنین شایان ذکر است که قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی ثابت نبوده و خریداران باید به صورت روزانه اقدام به استعلام قیمت گوجه فرنگی صادراتی نمایند.

در سطح ایران گلخانه های زیادی هستند که در استان های مختلفی چون

  • اصفهان
  • فارس
  • یزد
  • همدان
  • هرمزگان

راه اندازی شده اند.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای

آیا از قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای امروز مطلع هستید؟ فقط کافی است تا با هر کدام از سورتینگ داران معتبر در ایران ارتباط بگیرید تا قیمت روز گوجه فرنگی گلخانه ای را در اختیار شما قرار دهند.

حال سوال اینجاست که آیا همه سورتینگ داران قیمت درستی را به مشتریان خود ارائه می کنند؟ نه

حال می خواهیم دلیل این موضوع را به شما بگوییم.

وقتی فعالیت سورتینگ داران در اوج فروش های خود بیشتر می شود برای اینکه مشتری خود را از دست ندهند قیمت دقیقی به مشتری خود ارائه نمی دهند.

در این بین اگر کسی از مشتریان از آنها قیمت بگیرد، برای اینکه مشتری را از دست ندهند، قیمت های پایین تری اعلام می کنند ولی این قیمت را به آنها نمی دهند و حتی از برخی از خریداران نیز بیعانه می گیرند و یک روز قبل از بارگیری قیمت دقیق آن روز با آنها طی می کنند.

پس شما برای اینکه با مشتری خود در کشور مقصد سر قیمت به مشکل  بر نخورید باید از سورتینگ های معتبر قیمت خود را استعلام کنید.

نحوه سورت و بسته بندی گوجه فرنگی گلخانه ای

موقعی که کشاورزان محترم، از گلخانه های خود اقدام به برداشت گوجه فرنگی می کنند، آنها را در گرید های مختلف در سبد های پلاستیکی به سالن های بسته بندی انتقال می دهند.

سپس بعد از اینکه محصول مورد نظر به سالن سورتینگ رسید، نیرو های سورت و بسته بندی، اقدام به جدا کردن گوجه ها و سپس بسته بندی را انجام می دهند.

بیشترین نوع گوجه فرنگی که خواهان بیشتری دارد، گوجه فرنگی ۴۱۲۹ و دافنیس است. فی گوجه فرنگی صادراتی همیشه نسبت به سایر نمونه ها، در روسیه بالاتر بوده است.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در اکثر کشور های خارجی که درخواست خرید از ایران دارند، مناسب تر از دیگر کشورها است و به همین خاطر همیشه بیشترین میزان درخواست را داریم.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای دافنیس صادراتی

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای برای امارات

یکی دیگر از کشور هایی که خواهان خرید گوجه فرنگی گلخانه ای ایران است امارات بوده است که قیمت گوجه فرنگی صادراتی در بازار این کشور بسیار بالاتر است.

امارات نه تنها برای گوجه فرنگی جز مشتریان بالفعل ما محسوب می شود، بلکه کشاورزی آراد بهترین سیب زمینی را نیز به صورت مستقیم در بازار  این کشور به فروش می رساند.

برای صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای به این کشور، اغلب از بندرعباس یا بندر لنگه انجام می شود.

در حال حاضر قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی برای بازار امارات به حدود ۱۵۰۰۰ تومان رسیده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

یک نظر

  • ناشناس گفت:

    شما برای امارات هم بارگیری دارید آقای خدابنده لو؟

  • صالح گفت:

    قیمت امروز چنده؟

  • مصطفی رستمی گفت:

    با سلام من صادر کننده هستم لطف می کنید قیمت هارا برام ارسال کنید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید.