ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ایی + سورت روسیه

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ایی سورت روسیه در سال ۲۰۲۳ حدود ۱۸۰۰۰ تا ۲۳۰۰۰ تومان خواهد بود. چرا که امسال حجم تقاضا خیلی زیاد شده است و از طرفی، میزان باردهی هم به نسبت سال قبل کاهش داشته است.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ایی + سورت روسیه

میزان ماندگاری گوجه فرنگی گلخانه ای

اگر بخواهید کیفیت گوجه فرنگی گلخانه ای برای صادرات را بسنجید، راه های مختلفی وجود دارد. که با رعایت همه این موارد می توانید گام بزرگی برای صادرات بردارید.

رعایت همه موارد تاثیر در ماندگاری نیز دارد که از جمله آن می توان به

  • دقت در آفت زدایی
  • رعایت آب دهی به موقع و منظم
  • هرس اصولی در زمان مشخص
  • برداشت گوجه با ابزار مناسب
  • بسته بندی طبق استاندارد های صادراتی

اشاره کرد. توجه بکنید می بینید که هر کدام از این موارد ذکر شده، در جای خود می تواند ماندگاری گوجه فرنگی گلخانه ای را در رسیدن به بازار های مختلف همچون اروپا افزایش دهد.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای با داشتن همه این مشخصه ها که توسطه کارشناسان گروه کشاورزی آراد انجام شده است، در بالاترین نرخ بوده است.

گوجه فرنگی گلخانه ای از تقاضا عمده مشتریان خارجی از کشور های مختلف است.

گوجه فرنگی گلخانه ای با ماندگاری بالا سبب شده تا علاوه بر صادرات به کشور روسیه، حجم فروش بالایی نیز در سطح بازار های دیگر داشته باشد. بازاری که ارقام مختلف از گوجه فرنگی گلخانه ای در آن فصل در بازار ایران وجود دارد.

حجم برداشت گوجه فرنگی گلخانه ای

طبق بازرسی هایی که در ماه گذشته از گلخان های نواحی مختلف داشتیم، برآورد می شود که امسال چیزی حدود ۱۰۰۰۰۰ تن گوجه فرنگی گلخانه ای خواهیم داشت.

گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی ایران خوشبختانه بازخورد خوبی در زمینه تولید و صادرات خواهد داشت. گوجه فرنگی گلخانه ای سمت همدان، اصفهان و بندرعباس هم بالاتر از پارسال در سطح گلخانه ها بوده است و این می تواند جایگاه ایران را در بین کشور های صادر کننده ترقی دهد.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای دافنیس و ۴۱۲۹ که هر کدام حجم برداشت بالایی از گلخانه ها ایران خواهند داشت، شاید بالای ۱۸۰۰۰ تومان برسد.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ایی + سورت روسیه

قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای

در پاراگراف های قبلی صحبت کردیم که میزان تولید گوجه فرنگی گلخانه ای و قیمت آن در سطح بازار های داخلی و برای صادرات چقدر خواهد بود.

اما در رابطه با گوجه فرنگی گلخانه ای بندرعباس، باید عرض کنیم که گوجه فرنگی این منطقه با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد و از همه مهمتر ماندگاری زیادی نسبت به سایر گونه ها دارد، قیمت فروش آن برای صادرات بالاتر خواهد بود.

در سال گذشته قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای این منطقه با بسته بندی کارتنی خرید و فروش می شد که بالطبع امسال از اون سال هایی خواهد بود که قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای بالاترین نرخ خود را خواهد داشت.

گوجه فرنگی گلخانه ای دافنیس با توجه به ماندگاری بالایی که دارد به کشور روسیه و اوراسیا ارسال می شود. بسته بندی آن به صورت سبد ۴ کیلویی تک ردیفه می باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.