ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت گوجه فرنگی سورت شده صادراتی

قیمت گوجه فرنگی سورت شده صادراتی با قیمت گوجه فرنگی فله تفاوت بسیاری دارد. برای سورت گوجه فرنگی صادراتی باید گوجه های کرم خورده، بد فرم، کوچک و لک دار را جداسازی کرد تا گوجه یکدست در سبد و یا کارتن چیده شود.

گوجه فرنگی سورت شده

گوجه فرنگی، یکی از محصولات کشاورزی مهم است که در اکثر نقاط جهان کشت می‌شود. این محصول، به عنوان یکی از محصولات مصرفی مهم در سبد غذایی افراد، در بازارهای مختلف به فروش می‌رسد.

گوجه فرنگی سورت شده صادراتی، از گوجه فرنگی تازه تولید شده تهیه می‌شود. پس از برداشت گوجه فرنگی، به مراحل پس‌پردازشی می‌رود تا بعد از تمیز کردن، سورتینگ و بسته بندی، به بازارهای مختلف صادر شود.

گوجه فرنگی سورت شده صادراتی، به دلیل کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی که رعایت می‌شود، در بازارهای بین‌المللی به عنوان یکی از محصولات صادراتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول در صنایع غذایی به عنوان ماده اولیه در تهیه محصولات مختلف همچون کنسرو، رب، پودر گوجه فرنگی و سس به کار می‌رود. همچنین، گوجه فرنگی سورت شده صادراتی در صنایع آشپزی و پخت و پز نیز کاربرد دارد.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای همدان

قیمت گوجه فرنگی سورت شده

قیمت گوجه فرنگی سورت شده صادراتی، بسته به کیفیت و ویژگی‌های آن متفاوت است. در بیشتر موارد، قیمت گوجه فرنگی صادراتی ، برحسب وزن و تعداد بسته‌ هایی که در هر کیلوگرم گوجه فرنگی قرار دارد، تعیین می‌شود.

به طور مثال، قیمت گوجه فرنگی سورت شده صادراتی با وزن ۶ کیلوگرم، می‌تواند بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان باشد. همچنین، در بازار فروش خرده، قیمت بسته به نوع و کیفیت آن، متفاوت است.

همنطور برای فروش در بازار خرده، می‌تواند بین ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم باشد.

همچنین نرخ این محصول، تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل شرایط آب و هوایی، نوع خاک و کوددهی، هزینه‌های حمل و نقل و بسته بندی، تعداد و نوع محصولات مشابه در بازار و نرخ ارز می‌شوند. به همین دلیل، قیمت گوجه فرنگی سورت شده صادراتی، به طور مداوم در حال تغییر است و باید به صورت مستمر پیگیری شود.

خرید گوجه فرنگی گلخانه ای هیدروپونیک

گوجه فرنگی صادراتی

گوجه فرنگی صادراتی برای رسیدن به کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی، از مراحل پس‌پردازشی مختلفی مانند تمیز کردن، سورتینگ و بسته بندی، عبور می‌کند. در مرحله تمیز کردن، گوجه فرنگی‌هایی که دارای علائم خرابی و ناهنجاری هستند، حذف می‌شوند و سپس به مرحله سورتینگ می‌روند.

در این مرحله، گوجه فرنگی‌ها بر اساس وزن، اندازه، شکل، رنگ و کیفیت، مرتب می‌شوند و سپس برای بسته‌بندی آماده می‌شوند.

گوجه فرنگی صادراتی مشخص هایی دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

این محصول صادراتی بسته بندی سبدی یا کارتنی دارد که به صورت تک ردیفه یا دو ردیفه چیده می شود. همچنین وزن محصول بین ۴ تا ۶ کیلو گرم می باشد.

گوجه فرنگی صادراتی سایز یکدستس دارد و گوجه های ریز و در شت و بدشکل در بسته بندی قرار نمی گیرند.

همچنین محصول بعد از بسته بندی روی پالت قرار می گیرد و با تسمه و نبشی های پلاستیکی محکم می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.