ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت گوجه فرنگی ریز گیلاسی + خرید و فروش

قیمت گوجه فرنگی ریز گیلاسی در بسته بندی های کارتنی جهت صادرات بسته به کیفیت محصول متفاوت می باشد. گوجه گیلاسی چند سالی هست که حاشیه سود خوبی را باری صادرکنندگان محصول دارد.

گوجه فرنگی گیلاسی

گوجه فرنگی گیلاسی اصولا در مناطق که کشت گلخانه ای فعال هست پرورش می یابد. علاوه بر مناطق گلخانه ای در سایر مناطق کشور که از نظر شرایط محیطی جهت گلخانه قابلیت تولید این محصول را دارند نیز تولید می شود.

از همان ابتدا که کشت گوجه گیلاسی به عنوان یکی از پر سود ترین مشاغل در کشور به حساب می آمد، صادرات انواع گوجه فرنگی های گلخانه ای به کشورهای همسایه ایران نیز به همین اندازه سود آوری داشته و باعث ورود ارز به ایران بوده است.

حاشیه سود این محصولات گلخانه ای خوب می باشد. و به همین دلیل افراد بسیاری به صورت گلخانه ای محصولات را کشت می دهند و اکثرا با هدف صادرات این محصول به کشورهای بزرگی مانند روسیه مشغول به فعالیت شدند.

قیمت گوجه فرنگی خوشه ای + خرید عمده

قیمت گوجه فرنگی گیلاسی

قیمت گوجه فرنگی گیلاسی نسبت به تمام نمونه های موجود در بازار گرانتر می باشد. سالانه چندین میلیون تن در کشور گوجه فرنگی تولید می شود که محصولات گلخانه ای درصد کمی را شامل می شوند. بخش برزگی از گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی، بلافاصله پس از برداشت صادر شده و بخشی از آن نیز راهی سردخانه ها می شود.

گوجه فرنگی گلخانه ای به دلیل اینکه مصرف داخلی چندانی ندارد و صادر می شود. این محصول جزو محصولاتی که ممنوعیت صادراتی داشته باشد را ندارد و بدون مشکل می تئانید محصولات را صادر کنید.

صادرات گوجه فرنگی گیلاسی

اکثر کشورهای اطراف ایران و همچنین کشورهایی که از نظر مسافت زمینی و دریایی فاصله کوتاهی با ایران دارند، وارد کنندگان انواع گوجه فرنگی و محصولات گلخانه ای ما هستند.

با وجود کانتینرهای یخچال دار و با توجه به اینکه گوجه فرنگی را می توان در شرایط سردخانه ای به مدت بیشتری نگهداری نمود، می توان در صورتی درخواست از کشورهای اروپایی مثل لهستان نیز ارسال داشت.

اما در حال حاضر کشورهایی همچون :

  • روسیه
  • گرجستان
  • ارمنستان
  • عراق
  • قطر
  • امارات (دبی)

عمده وارد کنندگان محصولات گلخانه ای ما می باشند و صادرات این محصول به کشورهای مذکور چه از نظر بازگشت سرمایه (موانع موجود برای ورود ارز به ایران) و چه از نظر حاشیه سودی که در صادرات این محصول وجود دارد، از سهولت بیشتری نسبت به کشورهایی که از نظر مراودات مالی از قوانین بین المللی تبعیت می کنند برخوردار است.

خرید عمده گوجه چری + گوجه گیلاسی

خرید و فروش گوجه فرنگی صادراتی

خرید و فروش گوجه فرنگی گیلاسی در مجموعه ما به صورت عمده صورت می پذیرد. کشاورزی آراد آمادگی این را دارد تا سفارش های انواع محصولات گلخانه ای صادراتی را در بهترین نوع بسته بندی آماده سازی کند.

چنانچه سفارش صادرات انواع گوجه فرنگی به خصوص گوجه گیلاسی به کشورهایی که به آن اشاره شد را دارید، می توانید همه روزه با مجموعه در ارتباط باشید و ضمن استعلام قیمت گوجه فرنگی گیلاسی، سفارش خود را اعلام نمایید.

توجه داشته که سفارشات به ترتیب الویت سورت و آماده سازی خواهند شد و به محض آماده شدن بارگیری صورت خواهد گرفت.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.