ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت گل کلم صادراتی به روسیه+گل کلم صادراتی به قطر

قیمت گل کلم صادراتی به روسیه+گل کلم صادراتی به قطر

قیمت گل کلم صادراتی به روسیه همانند سایر محصولات کشاورزی به عوامل بسیاری بستگی دارد. یکی از مهمترین عامل تعیین قیمت گل کلم بازار عرضه و تقاضا می باشد. عامل بعدی تاثیر گذار در قیمت گل کلم صادراتی نوع بسته بندی می باشد. دیگر عامل مهم نوع بذر محصول می باشد. البته در برخی زمان های خاص، گل کلم محصول شهر یا منطقه ای خاص از نظر قیمتی از منطقه ای دیگر بالاتر می باشد.

در ادامه بیشتر در مورد این عوامل صحبت خواهیم کرد. لطفا ما را تا انتها همراهی کنید.

قیمت گل کلم صادراتی به روسیه

گل کلم دزفول

شهرستان دزفول در جلگه خوزستان واقع شده است. این شهرستان از نظر خاک حاصلخیز در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. مزارع کشاورزی این منطقه بسیار مرغوب و حاصلخیز می باشند. به دلیل همین عوامل ذکر شده شهرستان دزفول به عنوان قطب کشاورزی در ایران شناخته شده می باشد. محصولات کشاورزی در دزفول دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی می باشد. و غالبا به کشورهای هدف صادر می شود.

قیمت گل کلم صادراتیبسته بندی گل کلم صادراتی

بسته بندی یکی دیگر از عوامل تعیین قیمت گل کلم صادراتی می باشد. گل کلم صادراتی به روسیه معمولا در سبد های ۱۸ سانت پلاستیکی ارسال می شود. برخی از تاجران از ما درخواست کارتن های مارک دار نیز کرده اند. کارتن پلاست و کارتن موزی دیگر موارد بسته بندی گل کلم می باشد. البته این نوع بستع بندی تنها برای کشور های عربی حاشیه خلیج فارس ارسال می شود.

مقاصد صادراتی گل کلم دزفول

روسیه یکی از مهمترین و بهترین مشتریان محصولات کشاورزی دزفول می باشد. حجم بسیاری از گل کلم تولیدی در دزفول به روسیه صادر میشود. دیگر مقصد مهم صادرات گل کلم دزفول کشور امارات و قطر می باشد.

عمان، عراق، ارمنستان، ترکیه، آذربایجان، گرجستان از دیگر مشتریان گل کلم صادراتی دزفول می باشد. جهت استعلام قیمت گل کلم صادراتی به روسیه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت گل کلم صادراتیگل کلم صادراتی به قطر

گل کلم صادراتی به قطر

همانطور که اشاره شد قطر هم یکی از کشورهایی می باشد که گل کلم صادراتی ایران به آن ارسال می شود. کشور قطر به دلیل اینکه در آن کشاورزی صورت نمی گیرد مجبور به وارد کردن اقلام مورد نیاز خود است. و به همین جهت در بحث تره بار از خریداران اصلی می باشد که صیفی جات و میوه جات خود را از کشور ما تامین می کند.

قیمت گل کلم صادراتی

در شرایط کنونی با نوسانات نرخ ارز نمیتوان قیمت ثابتی برای این محصول در نظر گرفت. قیمت صادرات گل کلم رابطه مستقیمی با بازار عرضه و تقاضا دارد. البته کیفیت محصول و نوع بسته بندی شرط بلا منازع قیمت گزاری است.

شما مشتریان محترم و تاجران فعال در این حوزه می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت گل کلم صادراتی به صورت روزانه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.