ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت کلم سفید صادراتی (آپدیت مهر ۱۴۰۱)

قیمت کلم سفید صادراتی که در سال ۱۴۰۲ آپدیت شده است، برای صادرات به بازار های خارجی بهتر است بر اساس بازار کشور های رقیب تنظیم شود.

کلم سفید صادراتی

کلم سفید صادراتی از محصولات پر فروش در بازارهای خارجی به خصوص روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد. در سال های گذشته، در اغلب ماه های سال شاهد این بودیم که قیمت فروش کلم سفید ایران با قیمت کلم در اغلب بازار های هدف، همخوانی نداشت. در نتیجه باعث می شد که در طول هفته نوسانات زیادی داشته باشیم.

هر چقدر تغییرات قیمتی زیاد باشد، در نتیجه باعث می شود تا به مرور زمان خیلی از بازار ها را از دست بدهیم. و کشور های رقیب جای ما را در این حوزه بگیرند.

این موضوع صرفا برای صادرات کلم سفید ایران صدق نمی کند بلکه تمامی محصولات کشاورزی ایران همین مشکل را دارند. و اغلب کشاورزان و مهم تر از همه، مدیریت قیمت محصولات را به درستی انجام نمی دهند.

ولی با این وجود قیمت نیز روزانه افزایش پیدا می کرد. و عده ای نیز به عنوان صادرکننده بدون اینکه تحقیقاتی از بازار هدف داشته باشند، اقدام به خرید می کردند که منجر به ضرر می شد.

بنابراین همه تولیدکنندگان، کشاورزان و خریداران باید در این زمینه باهم مچ باشند تا هیچ کدام از این عزیزان دچار ضرر های مالی نشوند.

آخرین قیمت روز کلم سفید صادراتی

کلم پیچ سفید و قرمز مرغوب صادراتی

اگر به دنبال قیمت روز کلم سفید صادراتی هستید، می توانید با کارشناسان ما در امور فروش ارتباط بگیرید.

کشاورزی آراد علاوه بر اینکه به صورت تخصصی در زمینه بسته بندی و فروش انواع کلم فعالیت دارد، اغلب به صورت روزانه قیمت کلم سفید را نیز در اختیار مشتریان بالقوه و بالفعل خود نیز قرار می دهد.

خیلی از دوستان و مشتریان ما که به صورت بالفعل از ما خرید می کنند، قیمت کلم سفید را از سمت مجموعه دریافت می کنند.

طبیعتا هر شخص صادرکننده ای باید قبل از خرید، قیمت بازار ایران و بازار هدف خود را مقایسه کند. برای همین هم لازم است که به صورت روزانه قیمت ها را داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است در صورت تغییرات زیاد قیمت ها در کشور هدف، باعث متضرر شدن شخص صادرکننده شود.

آیا شما تا به حال این فرایند را انجام داده اید؟ شخص معتمد برای دریافت قیمت کلم سفید صادراتی را دارید؟

ما در دزفول و سایرشهرهای ایران با در اختیار داشتن بزرگ ترین مجموعه سورتینگ، همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود داده ایم.

قیمت رقابتی، کیفیت بالا، بسته بندی شکیل و سورت مناسب، از عواملی بوده که باعث رضایت خریداران ما در این چند سال فعالیتمان بوده است.

مناسب ترین کلم سفید در دزفول

چرا کلم سفید در دزفول برای کشت بهتر جواب می دهد؟ تقریبا دزفول و شهرهای اطراف آب و هوا و خاک مساعدی برای کشت کلم سفید دارند که سبب شده کیفیت بار های این مناطق بهتر از سایر شهر ها باشد.

کلم سفید در دزفول به دلیل اینکه ماندگاری بالایی دارد و بدون هیچ افتی سالم به روسیه می رسد، به همین خاطر بالاتر از سایر شهر ها خرید و فروش می شود.

قیمت فروش کلم سفید در روسیه

قیمت فروش کلم سفید در روسیه با بررسی از این بازار قابل تشخیص هست. قبل از اینکه بخواهید صادرات کلم سفید به روسیه انجام دهید، می بایست قیمت فروش محصول را در بازار عمده فروشی این کشور بدست بیاورید.

با بررسی قیمت کلم در روسیه و مقایسه آن با بازار داخل متوجه سوده بودن یا نبودن کلم را متوجه خواهید شد.

بنابراین حتما قبل از خرید به موارد مهم صادرات توجه داشته باشید. که خدایی نکرده ضرر های مالی نتواند منجر به ورشکستگی شما همکاران محترم شود.

همچنین شایان ذکر است که قیمت کلم سفید صادراتی ثابت نبوده و خریداران باید به صورت روزانه اقدام به استعلام قیمت کلم سفید صادراتی نمایند.

در سطح ایران زمین های کشاورزی زیادی هستند که در استان های مختلفی چون

  • دزفول
  • لرستان
  • البرز
  • تهران

کشت کلم انجام می دهند.

خرید کلم سفید کشت دزفول

کلم پیچ سفید و قرمز مرغوب صادراتی

خرید کلم سفید کشت شده در منطقه دزفول به راحتی و با انجام یک سرچ ساده در اینترنت قابل انجام است.

آیا از قیمت کلم سفید امروز مطلع هستید؟ فقط کافی است تا با هر کدام از مجموعه های معتبر در ایران ارتباط بگیرید تا قیمت روز کلم سفید را در اختیار شما قرار دهند.

حال سوال اینجاست که آیا همه مجموعه ها قیمت درستی را به مشتریان خود ارائه می کنند؟ نه

حال می خواهیم دلیل این موضوع را به شما بگوییم.

خیلی از کسانی که در زمینه کلم سفید فعالیت دارند، زمانی که میزان تقاضا خرید کلم سفید زیاد می شود، بالطبع همه این مجموعه ها مشغله کاری زیادی دارند.

در این بین اگر کسی از مشتریان از آنها قیمت بگیرد، برای اینکه مشتری را از دست ندهند، قیمت های پایین تری اعلام می کنند ولی این قیمت را با آنها نمی بندند و حتی از برخی از خریداران نیز بیعانه می گیرند و یک روز قبل از بارگیری قیمت دقیق آن روز با آنها طی می کنند.

بنابراین سعی بکنید از کسانی که مطمئن هستند، قیمت روز را استعلام کنید و نسبت به قیمت بازار ایران، اقدام به ریسک خرید کلم سفید کنید.

سورت و بسته بندی کلم سفید

موقعی که کشاورزان محترم، از زمین های خود اقدام به برداشت کلم سفید می کنند، آنها را در گرید های مختلف در سبد یا توری چیده می شود.

نیرو های سورت و بسته بندی، اقدام به سوا کردن کلم سفید ریز و درشت می کنند و سپس بسته بندی را انجام می دهند.

بیشترین نوع کلم که خواهان بیشتری دارد، کلم سفید است که روی پالت بسته بندی می شود.

قیمت کلم سفید همیشه نسبت به رنگ های دیگه، در روسیه بالاتر بوده است ، به همین دلیل خریداران محترم در موقع سفارش، کلم سفید را بیشتر سفارش می دهند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.