ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت کلم سفید برای امارات و قطر

قیمت کلم سفید برای امارات و قطر

قیمت کلم سفید، یکی دیگر از کشور هایی که خواهان خرید کلم سفید ایران است امارات بوده است. که قیمت کلم سفید در بازار این کشور بسیار بالاتر است.

بعد از روسیه، کشورهای حاشیه خلیج فارس مثل امارات بیشترین درخواست خرید کلم سفید را به خود اختصاص داده اند.

امارات نه تنها برای کلم سفید جز مشتریان بالفعل ما محسوب می شود. بلکه کشاورزی آراد بهترین گوجه فرنگی گلخانه ای و فلفل دلمه را نیز به صورت مستقیم در بازار  این کشور ها به فروش می رساند.

قیمت کلم سفید ایران در مسکو:

قیمت کلم سفید صادراتی

مسکو دارای بزرگ ترین بازار مواد غذایی در اروپا است که هر روز هزاران تن از محصولات مختلف کشاورزی و غذایی در آن خرید و فروش می شود.

قیمت کلم سفید ایران که جایگاه بالایی در روسیه و شهر مسکو دارد. به طور میانگین هر روز بیش از ۳ کانتینر از کلم سفید ایران در بازار فود سیتی مسکو در اختیار خریداران محترم قرار داده می شود که این میزان در بعضی از روز ها بیشتر نیز می شود که به مراتب قیمت فروش آن نیز نوشان پیدا می کند.

برای اطلاع از قیمت فروش کلم سفید در بازار های خارجی و خرید کلم سفید در ایران، می توانید با کارشناسان ما در امور فروش ارتباط بر قرار نمایید.

مشخصه برای خرید کلم سفید

اگر قصد دارید در زمینه صادرات کلم سفید فعالیت کنید و تجربه کافی برای خرید کلم سفید ندارید، ما به شما در این مورد کمک خواهیم کرد.

ما به عنوان صادرکننده کلم سفید، در این سال هایی که مشتریان از ما خریداری کرده اند که موارد زیر بیشترین توجه را داشتند.

۱- میزان سختی و یا همان سفت بودن کلم سفید

۲- عدم سوختگی و شته

۳- شهر های محل برداشت کلم سفید

۴- نحوه سورت بندی طبق بازار هدف خارجی و قیمت مناسب

اگر این موارد گفته شده را در موقع خریدکلم سفید رعایت کنید، می توانید رضایت مشتریان خود را در کشور های خارجی جلب کنید.

قیمت کلم سفید صادراتی متاسفانه توسط خیلی از تامین کنندگان همیشه متفاوت بوده است و هر کسی یک قیمت مختلف به مشتریان اعلام می کنند.

در واقع شهر محل برداشت کلم سفید بسیار مهم است. و اگر سر رشته نداشته باشید، ممکن است برخی از همکاران کلم سفید سایر مناطق را مخلوط کنند و با قیمت بالاتری بفروشند.

قیمت روز کلم سفید دزفول

توزیع مستقیم کلم برگ سفید صادراتی

با آغاز مجدد سورت و بسته بندی کلم سفید صادراتی در دزفول، قیمت روز این محصول هم معمولا در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

در این چند روز اخیر شاهد نوسانات قیمت کلم سفید در سطح بازار هستیم.

متاسفانه همانطور که گفته بودیم کشاورزان ما اغلب بدون آنالیز قیمت کلم سفید صادراتی را افزایش می دهند و هیچ آمار و اطلاعی از بازار هدف ندارند.

این موضوع باعث نا بسامانی در قیمت دهی صادرکنندگان به مشتریان خارجی می شود و در نتیجه باعث از دست دادن سایر بازار های خارجی می شود.

قیمت کلم سفید صادراتی دزفول برای صادرات به روسیه

قیمت کلم سفید صادراتی دزفول برای صادرات به روسیه همواره دچار نوسانات قیمتی بوده است. بطوریکه در سال ۱۴۰۱ پیش بینی می شود که با شروع درگیری های بین کشور روسیه و اوکراین، بازار مواد غذایی در این کشور دگرگون شود که این عامل بالطبع باعث افزایش تقاضا از این کشور خواهد بود.

با رشد خرید کلم سفید از سمت خریداران روسی، شاهد این خواهیم بود که قیمت فروش کلم سفید در سطح بازار دزفول و سایر مناطق ایران، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مگر اینکه پیش آمد های از پیش تعیین نشده رخ دهد که باعث شود بازار کلم در ایران ثابت شود. این شرکت طی حضور خود در بازار روسیه همواره توانسته است که بررسی ها و آنالیز های درستی را از بازار مسکو و ایالت های بزرگ این کشور داشته باشد و به موجب آن به یکی از قدرت های صادرات کلم سفید در ایران شناخته و تیدیل شده است.

پیش بینی قیمت کلم سفید صادراتی دزفول

سال ۱۴۰۱ از دید آنالیزور این مجموعه می تواند سال بسیار خوبی برای محصولات گلخانه ای و صیفی جات ایران باشد. و پیش بینی ما این است که امسال به خاطر تحولات صورت گرفته در منطقه، حجم صادرات کلم سفید ایران به روسیه و حتی کشور های دیگر هدف ما افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

البته همه این موارد ذکر شده به عنوان فرضیه بوده است. که طبق فعالیت چندین سال ما در روسیه، این امکان را به وجود آورده تا بتوانیم آنالیز درستی را از بازار محصولات ایران داشته باشیم.

همانطور که اشاره کردیم، افزایش صادرات کلم سفید ایران تنها برای روسیه نخواهد بود. و برخی از کشور های حوزه خلیج فارس و اروپایی آمار واردات این محصول از ایران را افزایش خواهد داد. و باعث رشد قیمت فروش آن در سطح بازار خواهد داشت.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.