ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت پیاز صادراتی ایران + خرید عمده

قیمت پیاز صادراتی ایران اگر به صورت عمده خریداری شود قطعا به صرفه تر از خرید خرده تر خواهد بود. کشورهای حاشیه خلیج فارس از مشتریان اصلی این محصول می باشند.

پیاز صادراتی ایران

پیاز صادراتی ایران در هر فصلی به کشورهای مختلف منطقه ارسال می شود. ایران چهار فصل ما در هر تایمی می تواند پیاز مناطق مختلف ایران و سایر کشورها را تامین کند.

پیاز صادراتی ویژه که شامل پیاز زرد، قرمز و سفید نیز می شود؛ از محصولات مورد علاقه خریداران خارجی به شمار آمده و افزایش درخواست و تقاضا از سوی آن ها را در پی داشته است.
باتوجه به کشت اصولی کشاورزان ما این محصول بدون هیچ مشکلی در تمام کشورها های منطقه به فروش می رسد.

گفتنی است که برای دسترسی خریداران خارجی به این محصول می توانند به راحتی به صورت حضوری و یا غیرحضوری سفارش خود را ثبت کنند تا در سریع ترین زمان سورت و بسته بندی انجام شود.

خرید پیاز صادراتی

قیمت پیاز صادارتی

قیمت پیاز صادارتی باتوجه به نوع بذر محصول و همچنین سورت آن متفاوت خواهد بود. محصولی که در ایران با بهترین کیفیت تولید می شود برای صادرات بسیار مناسب می باشد.

قیمت پیاز صادراتی با توجه به کیفیت عالی و بی نظیر آن بسیار مناسب بوده و می توان گفت خرید این محصول بسیار مقرون به صرفه می باشد. محصولات عرضه شده مجموعه ما در بازار های داخلی و جهانی به صورت عمده به فروش می رسند.

از طریق این سایت توانسته ایم امکان فروش عمده پیاز صادراتی با قیمت مناسب را فراهم آوریم که ثبت سفارشات خود را ضمن ارتباط با مرکز فروش ما می توانید به انجام رسانید.

نرخ پیاز در تولیدی ها بسیار مناسب تر از قیمت این محصول در وضعیت حال حاضر بازار می باشد. امرزوه کشور ما باتوجه به رقابت در بازارهای خارجی از بهترین کیفیت و بسته بندی ها در بازار برای فروش محصولات خود استفاده می کنند.

کشورهای مختلف در دنیا اقدام به کشت و فروش محصول کشاورزی می کنند. کشور ما باتوجه به موقعیت جغرافیایی که دارد در تمام فصل سال محصول برای فروش دارد و این باعث شده توجه کشورهای اطراف به ما جاب شود.

قیمت پیاز صادراتی ایران + خرید عمده

خرید عمده پیاز

خرید عمده پیاز در انواع رنگ زرد، قرمز و سفید در بسته بندی توری امکان پذیر می باشد. انواع مختلف این محصول باتوجه به قیمت و سورت قابل خریداری است.

تجارت انواع صیفی جات در ایران صرفه اقصادی عالی دارد و با توجه به مصارف مختلف این نوع از محصولات، میزان تقاضا و خرید نیز برای آن بسیار است. تولید کننده ها نیز به جهت برآورده کردن نیاز های خریداران پیاز و سایر صیفی جات، این محصول را به جهت مصارف مختلف درجه بندی کرده و بسته بندی می کنند.

بسته بندی انواع صیفی جات باید بصورت کاملا استاندارد صورت گیرد تا مدت زمان طولانی بتوان از آن استفاده کرد. هدف از بسته بندی یک محصول، علاوه بر حفظ و نگهداری آن از آلودگی و فساد، معرف بهتر محصول صادراتی در کشور هدف است. بنابراین هر میزان این بسته بندی با طرح عالی کار شده باشد؛ در میزان فروش آن نیز تاثیرگذار خواهد بود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.