ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت پیاز سفید جیرفت

قیمت پیاز سفید جیرفت که از برج ۹ تا برج ۱۲ روانه بازارهای داخلی و صادراتی می شود در طول این بازه متفاوت است. منطقه جیرفت یکی از بهترین پیازهای سفید کشور را تولید می کند.

پیاز سفید جیرفت

پیاز سفید جیرفت در بازار امسال به دلایل مختلف از جمله افزایش قیمت بذر و کود و همچنین بالارفتن نرخ ارز قیمت پیاز به ویژه پیاز سفید نیز با افزایش روبرو شده است.

ضمن اینکه انواع صیفی جاتی که در بازار کشت و روانه بازار می شود هم دچار این افزایش قیمت شده اند. اما در کنار این افزایش قیمت، باز هم می توان گفت عوامل بسیاری در قیمت روز انواع پیاز به خصوص پیاز سفید در بازار امسال تاثیر دارد.

به طور مثال پیاز سفیدی که میزان ضایعات آن در بار کمتر است و به اصطلاح دستچین است از نرخ بالاتری نسبت به دیگر نمونه های پیاز در بازار برخوردار است.

از طرفی باید گفت قیمت فروش عمده پیاز سفید انباری و برداشت تازه نیز متفاوت است.

در این راستا به شما توصیه می کنیم حتماً برای خرید پیاز سفید به صورت عمده به مراکز معتبری مراجعه کنید که ضمن ارائه قیمت مناسب، محصولات مورد نظر را با کیفیت واقعی و نرخ منصفانه عرضه کنند.

با خرید پیاز سفید عمده از کشاورزی آراد، خریدی به صرفه و مطمئن را تجربه کنید

قیمت پیاز سفید جیرفت

فروش پیاز سفید جیرفت

فروش پیاز سفید جیرفت به صورت بسته بندی شده به سفارش مشتری در حال حاضر انجام می شود. در صورتی که قصد خرید پیاز سفید جیرفت را دارید لازم است بدانید پیاز سفید جیرفت سایز غالبی متوسطی دارد و در توری های صادراتی به فروش می رسند.

این محصول هم نوع فله دارد و هم به صورت سورت شده داخل تور صادراتی در بازار به فروش می رسد. ضمن اینکه به صورت کیسه های ۳۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی عرضه می شود.

نوع دیگر پیاز سفید که در بازار صیفی جات کشور موجود است،پیاز سفید اصفهان است که سایز درشت تری نسبت به پیاز سفید جیرفت دارد و البته دارای کیفیت هم تراز می باشند. این محصول نیز در کیسه های ۳۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی عرضه می شود و گزینه مناسبی برای صادرات خواهد بود.

بنابراین در صورتی که به دنبال خرید پیاز سفید باکیفیت و درجه ۱ هستید می توانید با مجموعه در ارتباط باشید و بار خوب و باکیفیت را تهیه کنید.

کشاورزی آراد قیمت پیاز سفید جیرفت را با نرخ رقابتی و بدون واسطه به شما عرضه می کند

قیمت پیاز سفید جیرفت

قیمت پیاز جیرفت

قیمت پیاز جیرفت در برج ۹ که بار نوبرانه است گرانتر از بقیه پیاز سفید دیگر مناطق است. پیاز یکی از اصلی ترین مواد غذایی است که برای پخت غذاهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو امروزه این محصول در رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شود.

اما امروزه علاوه بر خرید پیاز سفید به صورت فله، خرید پیاز سفید عمده سورت شده نیز با استقبال خوبی در بازار داخلی روبرو شده است.

در واقع با توجه به تغییری که در سبک زندگی ها ایجاد شده است، امروزه افراد بسیاری به دنبال خرید محصولاتی هستند که ضمن کیفیت بالا از بسته بندی مناسبی برخوردار باشد.

به همین دلیل فروشندگان انواع پیاز سفید در بازار، این محصول را به صورت یکدست سورت و بسته بندی می کنند و در بازارهای داخلی به فروش می رسانند.

ما نیز در کشاورزی آراد با توجه به درخواست مشتریان خود، بهترین پیاز سفید را در بازار انتخاب نموده و در محیطی کاملا تمیز و بهداشتی محصول را سورت و بسته بندی می کنیم.

خرید مستقیم و حذف واسطه عامل مهمی برای کاهش قیمت خرید پیاز سفید عمده است. اما لازم است بدانید یکی دیگر از مهم ترین مواردی که می تواند در قیمت پیاز سفید موثر باشد حجم خرید شماست.

قیمت پیاز سفید جیرفت

خرید پیاز سفید جیرفت

خرید پیاز سفید جیرفت برای صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس باتوجه به نزدیکی آن به این مناطق باصرفه خواهد بود. با توجه به هرآنچه گفته شد، قطعاً خرید پیاز سفید مرغوب و درجه ۱ با قیمت مناسب مهم ترین خواسته خریداران این محصول در بازار است. از این رو ما به شما خرید مستقیم و بدون واسطه از کشاورزی آراد را توصیه می کنیم.

با این حال اگر می خواهید بدانید چرا باید کشاورزی آراد را برای خرید عمده انواع پیاز درجه یک با قیمت ارزان انتخاب کنید باید بگوییم کشاورزی آراد

  • با سال ها تجربه در بازار بهترین مشاور برای انتخاب نوع محصول با توجه به بازار هدف شماست.
  • مناسب ترین قیمت را نسبت به دیگر بازارهای عمده فروشی انواع پیاز ارائه می دهد.
  • در هر زمانی از سال تامین کننده محصول درخواستی شماست.
  • کیفیت خود را به صورت ۱۰۰ درصد تضمینی ارائه می دهد.
  • مشاوره های خود را به صورت کاملاً رایگان ارائه می دهد.

و مهم تر اینکه شما می توانید علاوه بر خرید اینترنتی پیاز سفید، خرید پیاز عمده را به صورت حضوری به مراجعه به انبار و سردخانه فروش این مجموعه انجام دهید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.