ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت پیاز سفید اصفهان + فروش عمده

قیمت پیاز سفید اصفهان یکی از نمونه های صادراتی می باشد که هر ساله به کشورهای مختلفی صادر میی شود. بسته بندی این محصول به صورت تور می باشد.

پیاز سفید

پیاز سفید از جمله صیفی جات پرمصرف در کشور عراق است و به همین دلیل سالانه حجم بالایی از پیاز سفید اصفهان روانه بازار عراق می شود. در این راستا با توجه به کیفیت بالایی که پیازهای کشت شده ایران دارد، به عنوان محصول درجه ۱ و مرغوبی از پیاز صادراتی به خریدار عراقی عرضه می شود.

از طرفی گفتنی است که مصرف پیاز سفید در ایران نسبت به دیگر انواع پیازها، رقم بالایی دارد. مازاد این محصول در درجه کیفی متفاوتی روانه بازارهای خارجی می شود.

اما با توجه به بازار خوبی که برای فروش پیاز سفید اصفهان در عراق وجود دارد بسیاری از خریداران عمده این محصول به دنبال خرید عمده پیاز سفید سورت صادراتی ایرانی هستند که

  • در بهترین مناطق کشور کشت شده باشد.
  • کیفیت بالا و طعم خوبی داشته باشد.
  • درصد ضایعات آن کم باشد.
  • سورت یکدست باشد.

ضمن اینکه قیمت پیاز سفید صادراتی در نرخی پایین و بسیار مناسب باشد تا عرضه این محصول در بازار رقابتی عراق با سود و فروش بیشتری همراه باشد.

قیمت پیاز سفید اصفهان + فروش عمده

قیمت عمده پیاز سفید

قیمت عمده پیاز سفید با قیمت خرد آن تفاوت قابل توجهی دارد. در واقع با توجه به این موضوع که با افزایش حجم خرید، قیمت پیاز سفید صادراتی نیز کاهش می یابد. امروزه بسیاری از فعالان در حوزه صادرات پیاز سفید این محصول را از مراکز معتبر و در تناژهای بالا تهیه می کنند.

اما مسئله دیگری که در قیمت خرید عمده پیاز سفید تاثیر دارد، خرید پیاز یکدست و سورت شده می باشد. هر یک از این موارد نیز دارای اختلاف در کیفیت و نرخ هستند. به طوریکه

پیاز سفیدی که سفیدی بالاتری دارد و نسبت به پیازهایی که کمی سبزی دارند از لحاظ قیمتی متقاوت هستند.

پیاز سفید سورت شده محصولی یکدست و درجه ۱ است که کاملا تمیز بوده و ضایعات ندارد به همین دلیل قیمت آن با نرخ بالاتری عرضه می شود.

بنابراین در صورتی که به دنبال مرکزی معتبر برای خرید پیاز سفید عمده با قیمت مناسب هستید می توانید با ما در مجموعه کشاورزی آراد تماس گرفته و انواع پیاز سفید صادراتی در تناژ دلخواه تهیه نمایید.

پیاز سفید اصفهان

پیاز سفید اصفهان در بازار شناخته شده می باشد. برای افرادی که در حوزه صادرات پیاز سفید فعالیت دارند، قیمت روز پیاز سفید ایرانی اهمیت بسیاری دارد. از این رو برای تهیه این محصول به دنبال جدیدترین قیمت پیاز سفید در بازار هستند.

مصرف انواع پیاز در کشورهای جاشیه خلیج فارس که بیشترین رستوران ها را دارد جزو محبوب ترین صیفی جات در میان مصرف کنندگان این کشورها بشمار می رود و سالانه میزان بالایی از این محصول جهت پخت انواع غذا خریداری می شود. لازم است بدانید از جمله کشورهای صادرکننده انواع پیاز به کشورهای عربی، کشور ایران است.

بنابراین با توجه به اینکه کشورهای عربی به عنوان مهم ترین و اصلی ترین خریدار پیاز سفید ایرانی، این محصول را به کشور خود وارد می کنند. افراد بسیاری در زمینه فروش پیاز سفید عمده این محصول را در انواع مختلف و با نرخ های گوناگونی عرضه می کنند.

با وجود بازار خوبی که صادرات پیاز سفید در بازار دارد بنابراین مناطق بسیاری در ایران این محصول را کشت داده و تولید می کنند. اما اگر به دنبال صادرات پیاز سفید درجه ۱ هستید می توانید پیاز سفید اصفهان را انتخاب کنید که کیفیت بسیار بالاتری دارد.

قیمت پیاز سفید اصفهان + فروش عمده

فروش پیاز سفید اصفهان

فروش پیاز سفید اصفهان با کیفیت و بسته بندی دلخواه انجام می شود. با توجه به تمامی مواردی که در بخش های پیشین در زمینه صادرات پیاز سفید و قیمت روز این محصول گفته شد در این بخش قصد داریم در زمینه فروش عمده پیاز سفید صادراتی نیز سخنی به میان آوریم.

در واقع اگر شما قصد صادرات پیاز سفید و یا هر نوع صیفی جات دیگری را به بازارهای خارجی دارید لازم است تا به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول از عرضه کنندگان دست اول باشید.

با تهیه بدون واسطه محصولالت صیفی جات با نرخ مناسب، ارزان ترین و مناسب ترین قیمت پیاز سفید را ارائه بدهید و در میان دیگر رقبای خود قیمتی رقابتی و مشتری پسند را داشته باشید.

با توجه به شرایط حاکم در بازار پیاز، امروزه علاوه بر صادرات پیاز سفید، صادرات انواع پیاز قرمز و طلایی به کشور های مختلف نیز انجام می شود.

در صورتی که قصد صادرات پیاز سفید و دیگر انواع صیفی جات مانند سیب زمینی، گوجه فرنگی، کاهو آیسبرگ و فلفل دلمه را به بازار کشورهای مختلف دارید می توانید با ما ذر ارتباط باشید.

درکشاورزی آراد ضمن فروش پیاز سفید جهت صادرات با قیمت رقابتی، این امکان را برای شما تجار عزیز فراهم  نموده ایم تا بتوانید پیاز سفید را با قیمت بدون واسطه خریداری نمایند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.