ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت پیاز زرد صادراتی عمده به صرفه و ارزان

قیمت پیاز زرد صادراتی عمده به صرفه و ارزان برای بازارهای صادراتی در سورت های مختلف متفاوت می باشد. امروزه پیاز زرد سطح کشت بالاتری نسبت به سایر نمونه های دارد.

پیاز زرد صادراتی عمده

پیاز زرد صادراتی عمده در حجم های بالا در توان هر مجموعه و تولید کننده ای نیست ولی در این مجموعه شما در هر تناژی می توانید محصول را خریداری کنید. بر خلاف محصولات دیگر که تنها در یک فصل قابل برداشت و مصرف است، این محصول در تمام فصول سال در دسترس است. پیاز زرد سطح زیر کشت بالایی به نسبت سایر نمونه ها دارد چرا که درخواست برای آن بالا می باشد.

مرکز فروش پیاز با توجه به نیاز و درخواست مشتریان اقدام به فروش انواع مختلف از این محصول با درجه کیفی عالی همراه با بسته بندی های مناسب می کند. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت خریداران و مشتریان می باشد و توانسته در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یابد.

پیاز زرد بیشتر برای پخت و پز استفاده می شود زیرا به نسبت تند تر است، ولی پیاز سفید و قرمز برای خوردن خام مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پیاز زرد صادراتی به صورت عمده

قیمت پیاز زرد صادراتی

قیمت پیاز زرد صادراتی بسیار مناسب بوده و قابل رقابت با دیگر نمونه ها می باشد. برای این که خرید ارزان و مقرون به صرفه ای داشته باشید می توانید به صورت مستقیم با مجموعه ارتباط برقرار کرده و بدون واسطه اقدام به خرید نمونه پیاز زرد نمایید. پیاز های ارائه شده در مرکز سورت کشاورزی آراد، بسته بندی های مناسب و جذابی دارند و بسیار بهداشتی می باشند.

در راستای ارتباطات آسان تر با خریداران خود تماس تلفنی و ارتباط اینترنتی را در نظر گرفته است و هر خریداری پیازی از هر نقطه کشور می تواند نسبت به اطلاع از قیمت انواع این محصول اقدام نماید.

سفارش و خرید انواع پیاز زرد عمده از مجموعه کشاورزی آراد از دیر باز مورد توجه مشتریان و فعالیت کنندگان بازاری قرار گرفته است. این محصولات صادراتی تنها به صورت عمده و با حجم بالا قابل سفارش هستند و قیمتی که گروه کشاورزی آراد برای فروش انواع پیاز در نظر گرفته است بسیار امناسب می باشد.

قیمت پیاز زرد صادراتی عمده به صرفه و ارزان

پیاز زرد عمده ارزان

پیاز زرد عمده ارزان قیمت برای کشورهای عراق و افغانستان و همچنین پاکستان ارسال می شود. شیوه های مدرنیزه سورت و بسته بندی همواره موجب گشته است که محصول نهایی از لحاظ درجه کیفی در حد اعلایی باشد. امروزه کشاورزی آراد سرشناس ترین و با تجربه ترین تولید کننده پیاز در کشور به حساب می آید که محاسبات انجام گرفته و میانگین میزان فروش مجموعه این موضوع را نشان می دهد که تا چه اندازه بازار فروش پیاز در این مجموعه پر رونق می باشد.

مشتریان خارجی از کشور های مختلف نسبت به خرید انواع پیاز با بسته بندی مرغوب ایرانی اقدام می نمایند. درصد محبوبیت پیاز به دلیل کیفیت و حجم بالای تولید در میان افراد خارجی بسیار بالاست.

اکثر مشتریان خارجی با ارز بین المللی و از طریق صرافی ها نسبت به خرید اقدام می نمایند و زمانی که قیمت نهایی محصول با ارز بین المللی مقایسه  شود خرید عمده و حجم بالایی از آن معقولانه و بسیار مقرون به صرفه به حساب می آید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.