ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت پیاز امروز اصفهان

قیمت پیاز امروز اصفهان باتوجه به اینکه نوع پیاز سفید یا زرد باشد متفاوت خواهد بود. اصفهان یکی از بهترین نمونه پیازهای کشور را دارد.

پیاز اصفهان

پیاز اصفهان به دلیل کیفیت و مرغوبیت خواهان بسیاری دارد. این محصول تولید شده در اصفهان را می توان به صورت عمده سفارش داد.

اصفهان به عنوان بزرگترین استان تولید کننده پیاز، پیاز بسیاری را از کشورها را تامین می کند. بنابراین بازار پیاز ایرانی در بسیاری از کشورها داغ است.

پیاز اصفهان که محصولی صادراتی و پرتقاضا در بازار می باشد، همانند دیگر صیفی جات، قیمتش تحت تاثیر عوامل زیادی قرار خواهد داشت.

از مسائل تاثیرگذار بر قیمت روز انواع پیاز در بازار می توان به این موارد اشاره کرد.

  • میزان عرضه پیاز
  • میزان تقاضا پیاز
  • میزان صادرات پیاز
  • میزان تولید پیاز

پیاز اصفهان به طور کلی کیفیت بالایی نسبت به پیاز ایرانی و دیگر پیاز های خارجی دارد.

قیمت پیاز امروز اصفهان

قیمت پیاز اصفهان

قیمت پیاز اصفهان را باید از مرجع خرید و فروش پیاز جویا شوید. این محصول را نمی توان به قیمت ثابتی روزانه خریداری کرد. اگر سفارش بالایی دارید باید بیعانه خرید هر تناژی را که می خواهید پرداخت کنید و ماشین به ماشین هم پیاز های بارگیری شده را تسویه کنید.

خرید عمده پیاز چه از نوع سفید و چه از نوع زرد به صرفه تر از خرید خرد پیاز و یا خرید پیاز از واسطه هاست. صادرات پیاز از ایران و فروش مستقیم آن از جمله فعالیت مرکز حاضر است. که می توان جهت اطلاع از قیمت عمده پیاز و یا خرید آن با مسئولین فروش مجموعه ارتباط گرفت.

پیاز سفید و زرد، به عنوان پیاز پرفروش ایرانی در کیفیت های مختلف صادر می شود. هر دو نوع پیاز زرد و سفید در تناژهای بالایی صادر می شود. نکته قابل ذکر این است که پیاز قرمز به مقدار کمتری نسبت به پیاز های دیگر صادر می شود.

فروش پیاز در کیسه های توری 25 کیلویی در بازار مرسوم است که خریداران بسیاری از سایر کشورها دارد.

آنچه در مورد خریداری پیاز قابل ذکر این است که بایستی دقت کرد که پیاز سورت شده و یکدست باشد. متاسفانه در برخی موارد پیاز را به صورت درهم به فروش می رسانند که در این صورت خریدار دچار مشکل می شود. هرچند خریدارانی که در بازار پیاز فعالیت همیشگی دارند می توانند از ظاهر پیاز نوع آن را تشخیص دهند.

قیمت پیاز امروز اصفهان

فروش پیاز اصفهان

فروش پیاز اصفهان توسط مجموعه کشاورزی آراد به صورت سورت داخلی و صادراتی با قیمت مناسب صورت می پذیرد.کشاورزی آراد صادرات پیاز را انجام داده و این محصول را با نرخ مناسبی عرضه می دارد.

همانطور که می دانید، مانند صیفی جات دیگر، پیاز هم دارای سطوح کیفی مختلفی است که سطح مرغوبیت آن را مشخص می کند.

اگر می خواهید خرید موفقی داشته و از نتیجه نهایی آن راضی باشید، پیش از خریدپیاز لازم است که اطلاعاتی درباره آن در دست داشته تا خرید خود را چشم بسته انجام ندهید.

به عنوان مثال، دانستن ویژگی پیاز خوب خالی از لطف نیست. مانند:

  • نداشتن زدگی و خرابی روی پیاز
  • طعم خوب نداشتن مزه تلخی
  • رنگ یکدست پیاز
  • سورت یکدست

جهت خرید انواع نمونه های پیاز و یا اطلاع از قیمت خرید عمده  پیاز با ما در تماس باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.