ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت فلفل دلمه رنگی صادراتی ( شهوریور ماه ۱۴۰۲)

قیمت فلفل دلمه رنگی صادراتی صادراتی که در شهریور ماه سال ۱۴۰۲ آپدیت شده است. برای صادرات به بازار های خارجی بهتر است بر اساس بازار اقدام کنیم.

فروش فلفل دلمه ای رنگی

فروش فلفل دلمه ای در هر بازاری نیاز به تحقیق دارد و شما به همین صورت نمی توانید محصول خود را به کشوری ارسال کنید. در سال های پیش اتفاق افتاده که قیمت فلفل دلمه ما با قیمت بازار هدف همخوانی نداشته و نباید باری از کشور ما ارسال می شده ولی با اشتباه سورتینگ دار و تاجر بار ارسال شده و باعث ضرر شده است.

اگر نتوانیم تغییرات قیمت را کنترل کنیم رقبا جای ما را خواهند گرفت و باعث از دست رفتن بازار فروش ما در کشورهای مختلف می شود.

قیمت محصولات متاسفانه در ایران به درستی اعلام نمی شود و با بازار های صادراتی قیمت ها در تضاد هست و همین موضوع باعث ضرر و زیان مشتریان می شود.

زمانی به یادم دارم که قیمت محصول فلفل دلمه در ایران کیلویی ۶۵۰۰۰ تومان بود که این قیمت با بازار صادراتی ما همخوانی نداشت.

با این وجود قیمت ها روزانه در حال افزایش بود و بارهای ارسال شده به مرز هم برگشت می خوردند که این موضوع باعث ضرر و زیان بسیاری از کشاورزان شد.

پس بهتر است که گلخانه داران و سورتینگ ها و همچنین صادرکنندگان باهم ارتباط قوی تری داشته باشند تا هیچ گروهی دچار زیان نشود.

قیمت فلفل دلمه ای صادراتی + عکس

قیمت فلفل دلمه صادراتی در ماه های گذشته به قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومان هم رسید ولی در حال حاضر قیمت ها در پایین تر حالت خود قرار دارند و شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

در این بازه از زمان همانطور که اطلاع دارید، خیلی از گلخانه داران نشا جدید کاشته اند و منتظر هستند تا محصول جدید خود را از ماه مهر وارد بازار کنند.

به همین دلیل کیفیت ممکن است افت کرده باشد و تقاضا هم در بازار کم شده است که این عامل می تواند مهم ترین نکته در کاهش قیمت باشد.

پیش بینی ما برای فصل جدید فروش و صادرات فلفل دلمه ای به این صورت است که به دلیل تحریم ها علیه کشور روسیه این کشور به دنبال خرید محصولات ایران باشد و قیمت ها می تواند بالا رود.

با گذشت زمان خواهیم دید که قیمت ها در بازار به چه صورت خواهد شد.

کاهش قیمت فلفل دلمه ای صادراتی امروز

در حال حاضر که در تیر ماه هستیم، قیمت فلفل دلمه ای صادراتی در سورتینگ ها به قیمت ۵۰۰۰۰ تومان رسیده است.

البته این موضوع را مد نظر داشته باشید که در حال حاضر بوته های جدید تازه به باردهی رسیده اند و به مرور زمان میزان برداشت فلفل از گلخانه ها افزایش یافته و ممکن است تاثیر در قیمت فروش فلفل دلمه نیز بگذارد.

اگر به دنبال خرید فلفل دلمه صادراتی هستید ارتباط خود را با گروه کشاورزی آراد حفظ کنید تا در صورت مناسب شدن بازار خرید خود را انجام دهید.

حال در اواسط تیر ماه هستیم و میزان فلفل دلمه در گلخانه ها افزایش یافته است و سبب افزایش تقاضا از سمت بازار های خارجی خصوصا روسیه شده است ولی با توجه به اینکه قیمت فلفل دلمه صادراتی در بازار این کشور افت کرده است، سبب شده تا قیمت این محصول در ایران و در سطح گلخانه ها نیز کاهش یابد.

بسته بندی فلفل دلمه ای برای کشور امارات

مناسب ترین قیمت فلفل دلمه ای در اصفهان

چرا گلخانه های راه اندازی شده در اصفهان برای فلفل دلمه بهتر هستند؟ آب و هوا و خاک مساعدی برای کشت فلفل دلمه ای در همه شهر های تیران، شهرضا، شاهین شهر و اصفهان باعث به وجود آمدن فلفل دلمه باکیفیت شده است.

در مناطق مختلف از ایران به خصوص استان های مرکزی و غربی کشور هم فلف دلمه وجود دارد و این باعث رشد فروش فلفل دلمه رنگی در ایران شده است.

قیمت فلفل دلمه ای در اصفهان نسبت به شهرهای دیگر ماندگاری بالاتری دارد و همین موضوع باعث شده که بدون کمترین افتی این محصول به کشورهای های اروپایی صادر شود.

به طور مثال اگر در گلخانه ای سایر استان ها قیمت فلفل دلمه ۵۰۰۰۰ تومان باشد در گلخانه های اصفهان قیمت ۲۰۰۰ الی ۳۰۰۰ تومان بیشتر است.

قیمت فروش فلفل دلمه در روسیه

اگر قیمت فروش فلفل دلمه در روسیه را داشته باشید می توانید صادرات مطمئن تری برای کشور مقصد داشته باشید.

بعضی از ماه ها وقتی شما قیمت بازار روسیه را بررسی می کنید می بینید که برای ارسال بار فلفل دلمه رنگی اصلا صرفه اقتصادی ندارد چرا که قیمت ما بالاتر از قیمت فروش در روسیه است. ولی بعضی از افراد بدون تحقیق اقدام به ارسال بار به این کشور می کنند که باعث متضرر شدن آنها می شود.

بنابراین حتما قبل از خرید به موارد مهم صادرات توجه داشته باشید که خدایی نکرده ضرر های مالی نتواند منجر به ورشکستگی شما همکاران محترم شود.

شما عزیزان می دانید که قیمت فلفل دلمه ای ثابت نبوده و روزانه قیمت ها در حال تغییر است و برای استعلام می توانید با ما در ارتباط باشید.

در سطح ایران گلخانه های زیادی هستند که در استان های مختلفی چون

  • اصفهان
  • یزد
  • همدان
  • البرز
  • اراک
  • خراسان رضوی
  • خراسان جنوبی
  • آذربایجان شرقی
  • فارس
  • هرمزگان

راه اندازی شده اند.

قیمت فلفل دلمه رنگی گلخانه ای

آیا قیمت عمده فلفل دلمه امروز را می دانید؟ شما می توانید با ارتباط گیری با سورتینگ داران برتر قیمت روزانه این محصول را بدست اورید.

حال سوال اینجاست که آیا همه سورتینگ داران قیمت درستی را به مشتریان خود ارائه می کنند؟ نه

حال می خواهیم دلیل این موضوع را به شما بگوییم. باتوجه به اینکه سورتینگ داران مشغله کاری بالایی دارند شما وقتی استعلام قیمت می گیرید قیمت درستی به شما اعلام نمی شود.

در این بین اگر کسی از مشتریان از آنها قیمت بگیرد، برای اینکه مشتری را از دست ندهند، قیمت های پایین تری اعلام می کنند و قیمت دقیقی را مشخص نمی کنند و حتی اگر بیعانه هم بدهید قیمت را به هنگام بارگیری با شما تمام می کنند.

بنابراین سعی کنید از کسانی که مطمئن هستند، قیمت روز را استعلام کنید و نسبت به قیمت بازار ایران، اقدام به ریسک خرید فلفل دلمه رنگی کنید.

خرید عمده فلفل دلمه ای هیدروپونیک

نحوه سورت و بسته بندی فلفل دلمه ای

کشاورزان هنگامی که محصول فلفل دلمه ای را از گلخانه ها برداشت می کنند آنها را در سالن های سورت برده و سپس سایزها و گرید های صادراتی را جدا سازی کرده و درون سبدهای مخصوص قرار می دهند.

سپس نیروهای متخصص فلفل دلمه ها را سورت و در کارتن های بسته بندی قرار می دهند.

طبق تصاویر زیر می توان ملاحظه کرد که رنگ های مختلف در کارتن های مخصوص به خود بسته بندی می شوند تا در کانتینر هنگام بارگیری مشخص باشند.

فلفل دلمه ای قرمز بیشترین خواهان را دارد که در کانتینر ۱۶ پالت از آن قرار دارد.

قیمت فلفل دلمه صادراتی قرمز نسبت به سایر رنگ ها بالاتر بوده، به همین دلیل خریداران محترم در موقع سفارش، فلفل دلمه قرمز را بیشتر سفارش می دهند.

بیشترین میزان برداشت مربوط به فلفل دلمه صادراتی از نوع قرمز می باشد. چرا که اکثر خریداران سفارش فلفل دلمه قرمز را دارند و قیمت این نوع فلفل بالاتر سایر رنگها می باشد.

قیمت فلفل دلمه رنگی برای قزاقستان

کشور دیگر که خواهان خرید فلفل دلمه رنگی ایران است قزاقستان است و این محصول در این کشور قیمت بالایی دارد. بعد از روسیه، قزاقستان بیشترین درخواست خرید فلفل دلمه ای را به خود اختصاص داده است.

قزاقستان نه تنها برای فلفل دلمه ای از مشتریان همیشگی ما می باشد، بلکه کشاورزی آراد بهترین سیب زمینی و گوجه فرنگی گلخانه ای را نیز به صورت مستقیم در بازار  این کشور به فروش می رساند.

جهت صادرات محصولات کشاورزی به خصوص فلفل دلمه به این کشور، اغلب از مرز اینچه برون و یا مرز لطف آباد انجام می شود.

در حال حاضر قیمت فلفل دلمه صادراتی برای بازار قزاقستان حدود ۵۵۰۰۰ تومان می باشد که جهت سفارش می توانید با ما همراه باشید.

قیمت فلفل دلمه ای در روسیه

قیمت فلفل دلمه ای در روسیه در این چند ماه اخیر بیشترین نواسان را داشته است و جهت فروش محصولات کشاورزی خود به خصوص فلفل دلمه می توانید استعلام قیمت خود را از مجموعه جویا شوید.

قیمت فلفل دلمه صادراتی کشور ما در حال حاضر ۱۹۰ روبل می باشد که فلفل دلمه رنگی ما جایگاه خوبی در این کشور دارد.

در بازار فود سیتی که یکی از مراکز خرید بزرگ این کشور است روزانه ۱۰ کانتینر از فلفل دلمه ایی رنگی به فروش میی رسد.

شما برای اطلاع از قیمت روز فلفل دلمه ای می توانید با ما در ارتباط باشید. همچنین مجموعه ما با دارا بودن سورتینگ های مختلف بهترین نوع از این محصول را در اختیار خریداران قرار می دهد.

خرید فلفل دلمه رنگی اصفهان + منطقه دهاقان

خرید فلفل دلمه صادراتی

اگر خرید فلفل دلمه صادراتی را در دستور کار خود دارید ما می توانیم در این امر به شما کمک کرده تا بهترین نتیجه را بگیرید.

مشتریانی که در این سال ها خریدهایی داشته اند به موارد زیر بیشتر توجه داشته اند.

۱- میزان سختی و یا همان سفت بودن فلفل دلمه

۲- ٪۷۰ به بالا میزان رنگ گرفتگی فلفل ها

۳- شهر های محل برداشت فلفل دلمه ای

۴- نحوه سورت بندی طبق بازار هدف خارجی و قیمت مناسب

این موارد در هنگام خرید مشتری از سوی شما رعایت شود مشتری بیشتر رضایت را خواهد داشت.

قیمت فلفل دلمه صادراتی متاسفانه توسط خیلی از تامین کنندگان و سورتینگ داران همیشه متفاوت بوده است و هر کسی یک قیمت مختلف به مشتریان اعلام می کنند.

در واقع شهر محل برداشت فلفل دلمه ای بسیار مهم است و اگر سر رشته نداشته باشید، ممکن است برخی از همکاران فلفل دلمه سایر مناطق را مخلوط کنند و با قیمت بالاتری بفروشند.

بعضی از مناطق با توجه به اینکه کیفیت فلفل های آنها کمی پایین تر است، قیمت ارزان تری نیز در گلخانه ها دارند و اصلا برای بازار های دور مثل روسیه پیشنهاد نمی کنیم و شما در موقع خرید فلفل دلمه ای حتما به این مورد توجه بیشتری داشته باشید.

قیمت روز فلفل دلمه ای صادراتی

یا شروع به کار سورتینگ مجموعه شما خریدران می توانید قیمت فلفل دلمه ای صادراتی را به صورت عمده استعلام بگیرید.

امروز در اوایل مرداد ماه هستیم و قیمت فلفل دلمه صادراتی رنگی گلخانه ای با اخذ مجوز غذا و دارو به نرخ بیش از ۴۸۰۰۰ تومان رسیده است.

در این چند هفته اخیر قیمت ها از نواسان بالایی برخوردار نیستند و قیمت ها با ثبات بیشتری دنبال می شود.

از طرفی به دلیل اینکه میزان سالن های سورتینگ به شدت افزایش یافته است، اغلب این همکاران اقدام به خرید فلفل دلمه ای از گلخانه داران با بالاترین قیمت می کنند و مهم تر از همه علی رغم اینکه بازار های خارجی کشش ندارند، ولی دوستان صادرکننده نیز اقدام به خرید فلفل با قیمت بالایی می کنند.

این موضوع باعث نا بسامانی در قیمت دهی صادرکنندگان به مشتریان خارجی می شود و در نتیجه باعث از دست دادن سایر بازار های خارجی می شود.

قیمت فلفل دلمه قرمز

با توجه به اینکه قیمت فلفل دلمه صادراتی قرمز در بازار های خارجی خصوصا روسیه بالاتر از سایر رنگ ها است، از این رو اغلب مشتریان از ما درخواست دارند تا تعداد پالت ها را برای این رنگ از فلفل دلمه ای بیشتر در نظر بگیریم.

بیشتر مشتریانی که برای اولین بار است می خواهند با ما وارد همکاری شوند، از میزان درصد رنگ هر کدام از واریته های فلفل دلمه رنگی صادراتی اصفهان در هر کانتینر می پرسند.

در سال های گذشته به دلیل اینکه میزان درخواست برای خرید فلفل دلمه نارنجی از سمت بازار های خارجی خصوصا روسیه کاهش یافت، گلخانه داران نیز سطح زیر کشت خود را برای این نوع فلفل قطع کردند.

هم امر هم باعث شده تا در این دو سال اخیر فلفل دلمه رنگی صادراتی اصفهان و همچنین سایر مناطق متشکل از فلفل دلمه ای قرمز و زرد باشد.

در سورتینگ ویتاراد نیز وضع به همین شکل می باشد فقط درصد رنگ و تعداد پالت هر کدام از این دو رنگ متفاوت است.

در سال جاری قیمت فلفل دلمه صادراتی قرمز در روسیه افزایش یافته است و همین باعث شده تا بیشتر درصد رنگ در هر کانتینر متعلق به فلفل دلمه قرمز باشد.

همانطور که می دانید در هر کانتینر مجموعه ۲۲ پالت بارگیری می شود که از این میزان، ۱۸ پالت برای فلفل دلمه قرمز و ۴ پالت برای فلفل دلمه زرد می باشد که معمولا درصدی خیلی پایینی می تواند این تعداد تلرانس داشته باشد.

صادرات فلفل دلمه به امارات + قیمت فروش

قیمت فلفل دلمه ای رنگی

سال ۱۴۰۲ از دید آنالیزور این مجموعه می تواند سال بسیار خوبی برای محصولات گلخانه ای ایران خصوصا فلفل دلمه رنگی باشد و پیش بینی ما این است که امسال قیمت فلفل دلمه صادراتی رنگی بالاترین نرخ را به نسبت سال های قبل تجربه خواهد کرد.

البته همه این موارد ذکر شده به عنوان فرضیه بوده است که طبق فعالیت چندین سال ما در روسیه، این امکان را به وجود آورده تا خوشبختانه همواره بتوانیم آنالیز درستی را از بازار محصولات گلخانه ای ایران داشته باشیم.

همانطور که اشاره کردیم، افزایش صادرات فلفل دلمه ایران تنها برای روسیه نخواهد بود و برخی از کشور های حوزه خلیج فارس و اروپایی آمار واردات این محصول از ایران را افزایش خواهد داد و باعث رشد قیمت فروش آن در سطح گلخانه ها و سورتینگ های بسته بندی خواهد داشت.

قیمت فلفل دلمه صادراتی گلخانه ای که شامل سه رنگ می باشد، جایگاه خود را در بازار برخی از کشور های هدف ثابت کرده و همواره نرخی ثابت دارد که در برخی مواقع به دلیل تقاضا بیش از حد بازار، قیمت فلفل دلمه ای افزایش قابل توجهی می گیرد.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫1 نظر

  • هاشم نجارقابل گفت:

    هر هفته دو کانتینر برای صادرات به روسیه لازم است در بسته بندی ۴ک قیمت کیلو چنده

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید.