ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت فلفل دلمه دزفول + فلفل دلمه زمینی

قیمت فلفل دلمه دزفول + فلفل دلمه زمینی

قیمت فلفل دلمه دزفول را می توانید از مجموعه ما استعلام بگیرید. فلفل دلمه زمینی در رنگ سبز و در بسته بندی های سبدی و پلاستیکی قابل فروش است. مجموعه ما فعالیت گسترده ای در فروش فلفل دلمه بوته ایی در سطح کشور دارد. این محصول قابلیت صادرات به کشورهای همسایه را نیز دارد.

مجموعه هایی مثل مجموعه آراد در حال حاضر صادرات انواع فلفل دلمه را به برخی از کشورهای همسایه دارند.

قیمت فلفل دلمه دزفول + فلفل دلمه زمینی

فلفل دلمه دزفول

فلفل دلمه دزفول از اواسط آبان ماه برداشت می شود و ارسال آن به بازارهای تره بار شهرهای مختلف از جمله تهران و کرج در حجم های بالا انجام می شود.

از این رو این مجموعه توانسته است با برنامه ریزی درست و ارائه قیمت مناسب به مرور زمان ارسال فلفل دلمه دزفول به شهرهای مختلف را رونق بخشد و ما شاهد افزایش درخواست ها از استان های همچون
تهران
کرج
قزوین
همدان
هستیم که این فرایند بستر خوبی برای کشاورزان نمونه ایران میتواند باشد تا بتوانند در سال های آینده نیز بهترین و با کیفیت ترین فلفل دلمه ها را تولید کنند.

صادرات عمده فلفل دلمه

عراق به عنوان یکی از کشورهای عربی از بزرگترین وارد کنندگان صیفی جات ایران به شمار می رود که هر سال علاوه فلفل دلمه از سایر محصولات ما مثل سیب زمینی، پیاز، گوجه و… واردات زیادی دارد.

فلفل دلمه که به بازار عراق صادرات می‌شود اغلب در بسته بندی های سبدی دو ردیفه پلاستیکی بوده است. فلفل دلمه سبز بوته ایی که قیمت مناسب تری نسبت به نمونه گلخانه ایی دارد بیشتر مورد توجه این کشور است.

با صادرات فلفل دلمه علاوه بر کمک به کشاورزان شما نیز می توانید در سود صادراتی آن نیز شریک باشید.

قیمت فلفل دلمه دزفول + فلفل دلمه زمینی

قیمت عمده فلفل دلمه

فلفل دلمه در انواع گلخانه ایی و بوته ایی تولید می شود، نوع گلخانه ایی بیشتر فلفل دلمه های رنگی در آن پرورش داده می شود. ولی نمونه های بوته ایی فقط در رنگ سبز هستند و قیمت پایین تری به نسبت گلخانه ایی دارند.

فلفل دلمه در استان های خوزستان و هرمزگان به صورت بوته ایی بیشترین کشت را دارند.

فلفل دلمه سبز بوته ایی بیشتر به کشورهایی مثل عراق و افغانستان ارسال می شود. در این بین عراق بیشترین واردات فلفل دلمه را از ایران داد.

ما در ایران با در اختیار داشتن انواع مختلف از فلفل دلمه ها، سفارش مشتریان را از زمان برداشت ثبت کرده و با انواع ماشین های موجود اقدام به ارسال محصولات می کنیم. فرایند درخواست ها که از بازارهای خارجی شروع شد، طبق سلیقه و درخواست مشتریان، فرایند سورت و بسته بندی سبدی و کارتونی را انجام می دهیم.

فروش فلفل دلمه سبز

بیشترین میزان فروش فلفل دلمه در ایران مربوط به رنگ سبز می باشد. که توسط کشاورزی آراد انجام می شود. چرا که این نوع فلفل دلمه بیشترین و بالاترین درخواست را از استان های مختلف دارد. در واقع فلفل دلمه سبز به دلیل طعم بی نظیر، همواره بیشترین درخواست را دارند.

این فلفل دلمه علاوه بر بازار داخل صادرات آن به کشورهای همسایه نیز دارد. فلفل دلمه به دلیل خواص بیشماری که دارد در پخت و پز انواع غذاها و همچنین به صورت خام خوری مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.