ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت فروش سیب زمینی صادراتی به عراق

قیمت فروش سیب زمینی صادراتی به عراق

قیمت فروش سیب زمینی صادراتی به کشور عراق چن هست؟ آیا خبر دارید؟ اگر به دنبال خریدار سیب زمینی در سال ۱۴۰۱ هستید و قصد دارید محصول خود را صادرات کنید، ما در سال جدید پیشنهاد ویژه ای برای همکاران محترم سردخانه دار داریم. خصوصاً اگر تمایل به همکاری در زمینه صادرات را دارید با ما ارتباط بگیرید.

کشاورزی آراد بزرگترین مجموعه در زمینه صادرات انواع سیب زمینی فعالیت بسیار گسترده ای را در این زمینه دارد. هر سال هزاران تن سیب زمینی را به کشور های مختلف صادرات می کند و در این دو سال اخیر همکاری خوبی با سردخانه داران نمونه استان های مختلف داشته است.
برای اطلاع از نحوه همکاری می توانید با مشاوران ارشد ما در حوزه تجارت بین الملل گفت و گوی اختصاصی داشته باشید.

قیمت فروش سیب زمینی صادراتی به عراق

همدان قطب تولید سیب زمینی

استان همدان، یکی از بهترین نوع از سیب زمینی ها از این شهر برداشت می شود که هم رنگ خوبی دارد. و هم میزان ماندگاری آن نسبت به سیب زمینی های سایر شهر ها بیشتر است. همین عوامل باعث شده است تا این مجمعه بتواند سیب زمینی همدان را به مشتریان خود در کشورهای مختلف معرفی کند.

کشاورزی آراد بر این اساس به عنوان خریدار سیب زمینی در سال ۱۴۰۱ سعی دارد اقدام به خرید عمده بهترین سیب زمینی نماید. توجه داشته باشید که ما علاوه بر سیب زمینی همدان سالانه سیب زمینی شهرهای همچون

  • اردبیل
  • زنجان
  • کرمانشاه
  • جیرفت
  • و حتی گرگان

را نیز به فروش رسانده ایم

بهتر است بدانید که کشور ایران به عنوان سیزدهمین کشور تولید کننده انواع سیب زمینی در جهان شناخته شده است. و بیشترین سیب زمینی هایی که هر سال برای کشورهای مختلف صادرات می شود از نوع جلی، آگریا، سانتا و میلوا می باشند. اما این را نیز بدانید که همانند کشورهای دیگر، کشور ایران نیز دارای نواحی خوب و نامناسب از نظر کیفیت سیب زمینی ها است، از این رو در موقع خرید باید دقت کافی را داشته باشید که سیب زمینی کدام نواحی از یک شهر را می خواهید خرید کنید.

تقریباً همه شهرهایی که به عنوان تولید کننده سیب زمینی در ایران شناخته شده هستند دارای نواحی خوب و بد نیز می باشند.
گروه کشاورزی آراد به عنوان فروشنده سیب زمینی در سال ۱۴۰۱ هر سال برای کشور

امارات
روسیه
عراق
افغانستان

صادرات کرده است.

قیمت فروش سیب زمینی صادراتی

در چند سال اخیر بیشتر مشتریان خارجی کشاورزی آرد که همکاری مستمر را با ما دارند همکاری مشارکتی با این مجموعه را در دستور کار خود قرار داده اند. قمت فروش سیب زمینی باتوجه به بسته بندی درخواستی و کیفیت سورت مشخص می شود. به طور مثال سورت روسیه با افغانستان متفاوت می باشد.

و همچنین بسته بندی روسیه با قطر متفاوت از هم می باشد.

سیب زمینی ایران به دلیل طعم و مزه همیشه سفارشات بالایی از کشورهای مختلف داشته است. و همه ساله شاهد فروش تناژهای بالای این محصول هستیم.

ما با ایجاد بسترهای فروش سعی کرده ایم تا بهترین محصول را به کشورهای دیگر ارسال کنیم و یک همکاری مداوم را با مشتریان خود داشته باشیم.

قیمت فروش سیب زمینی صادراتی به عراق

صادرات سیب زمینی به عراق

کشور عراق یک کشور مصرفی در حوزه صیفی جات می باشد و همه ساله شاهد فروش حجم بالایی از محصولات مختلف به این کشور هستیم.

سیب زمینی هم یکی از محصولاتی می باشد که کشاورزی آراد همه ساله بیشترین فروش به این کشور را دارد. انواع سیب زمینی در ارقام مختلف با بسته بندی ای مختلف به این کشور صادر می شود.

عراق به دلیل همجواری با کشور ما بهترین گزینه برای صادرات در حجم های بالا می باشد. و همه ساله شاهد فروش بالایی از محصولات به این کشور هستیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.