ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت فروش سیب زمینی درجه یک صادراتی

قیمت فروش سیب زمینی درجه یک صادراتی را می توانید با ارائه مشخصات بسته بندی و درجه کیفی از مجموعه کشاورزی آراد دریافت کنید.

سیب زمینی درجه یک

سیب زمینی درجه یک و باکیفیت کشور ما سالانه به کشور های مختلفی صادر می شود. سیب زمینی همدان، سیب زمینی کرمانشاه، سیب زمینی اردبیل و سیب زمینی اصفهان از جمله سیب زمینی های صادراتی ایران هستند. صادرات سیب زمینی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به روسیه و برخی کشور های اروپایی انجام میشود.

گروه کشاورزی آراد این آمادگی را دارد که محصول با کیفیت بالا را با کمترین قیمت در سطح بازار به مشتریان خود عرضه کند. جهت اطلاع از نوع بسته بندی و قیمت با ما در ارتبط باشید.

قیمت فروش سیب زمینی درجه یک صادراتی

قیمت سیب زمینی صادراتی

جهت استعلام قیمت سیب زمینی صادراتی می توانید از طریق کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. گروه کشاورزی آراد با سابقه در صادرات تره بار و صیفی جات این اطمینان را به شما می دهد که محصول با کیفیت بالای صادراتی را با کمترین قیمت سطح بازار در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

قیمت سیب زمینی صادراتی به پارامتر های مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل تاثیر گزار بر قیمت سیب زمینی بازار عرضه و تقاضا می باشد. به طور مثال در فصل تابستان که میزان تولید سیب زمینی افزایش پیدا می کند و با توجه به اینکه میزان تقاضا تغییری نکرده است و ثابت مانده، قیمت نهایی کاهش پیدا می کند.

در ماه های مختلف سال باتوجه به ممنوعیت صادرات و تولید سیب زمینی قیمت ها متفاوت خواهد بود. شما می توانید در هر تایمی از سال که مشتری برای صادرات داشته باشید با مجوعه ما در ارتباط باشید.

در برخی برهه ها به دلیل مسایل سیاسی خروجی مرزها بسته می شود. و اجبارا تقاضا برای سیب زمینی کاهش پیدا میکند. و در برخی زمان ها به دلیل سرما زدگی و یا عوامل مشابه کشت کشاورزان نابود و ضایع میگردد، در نتیجه محصول نهایی کاهش پیدا می کند و نهایتا قیمت کاهو آیسبرگ صادراتی افزایش پیدا می کند.

قیمت فروش سیب زمینی درجه یک صادراتی

فروش سیب زمینی درجه یک

فروش سیب زمینی درجه یک با بسته بندی صادراتی به صورت گونی و توری انجام می شود. همانطور که پیشتر بیان شد. قیمت سیب زمینی به پارامتر های متفاوتی بستگی دارد. یکی از این عوامل مقصد صادراتی سیب زمینی می باشد.

مهمترین مقصد صادراتی سیب زمینی ایران کشورهای روسیه، امارات، قطر، افغانستان، عراق و ازبکستان می باشد. روسیه یکی از بهترین مشتریان محصولات کشاورزی ایران به ویژه انواع سیب زمینی می باشد. روزانه حدود ۲۰ کانتینر سیب زمینی از مرز آستارا ترخیص می شود . و به کشور روسیه ارسال میگردد.

سیب زمینی برای کشت نیاز به آب و هوای معتدل رو به سرما نیازمند است. به همین خاطر کشت این محصول پر طرفدار نیازمند شرایط خاصی می باشد.

کشت این محصول در شهرهای مختلف ایران از جنوب گرفته تا شما و مرکز و غرب کشور انجام می شود. شهرهای همدان، لرستان، زنجان، اردبیل، کرمان و… بیشترین کشت سیب زمینی را در مدهای مختلف دارد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.