ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت فروش بادمجان شیراز

قیمت فروش بادمجان شیراز

قیمت فروش بادمجان شیراز در گلخانه ها کاهش پیدا کرده است و این در حالی است که اغلب سورتینگ داران در این منطقه، با قیمت های رقابتی محصول بادمجان را در اختیار خریداران و صادرکنندگان قرار داده اند.

خوشبختانه امسال شاهد این بودیم که در بازار روسیه، رقابت بر سر این محصول افزایش پیدا کرده است. یعنی میزان صادرات بادمجان از کشور های دیگر به بازار روسیه افزایش داشته است.

اما آن چیزی که بسیار حائز اهمیت برای ما بوده است، روند رو به رشد صادرات آن به بازار این کشور بوده است. که در مقایسه با سال های قبل، افزایش تولید و فروش قابل توجهی داشته ایم.

انواع بادمجان لامپی صادراتی

قیمت فروش بادمجان شیراز

در منطقه شیراز، تمامی گلخانه دارانی که در زمینه کشت و تولید بادمجان فعالیت دارند، انواع مختلفی مثل

  • لامپی
  • قلمی
  • سیاه

را برداشت و به سورتینگ داران می فروشند. این سه مدل بیشترین فروش را برای صادرات دارند.

این مدل، بادمجان ها که هر کدام از اینها با بسته بندی های جداگانه و از مناطق دیگر کشور برداشت و به فروش می رسند.

در حال حاضر استان شیراز با تولید بیش از ۱۰۰هزار تن بادمجان، بیشترین آمار تولید را داشته است. که عمده مناطق سطح زیر کشت برای این محصول، مناطقی همچون

  • لامپی
  • قلمی
  • سیاه
  • سفید

می باشند.

قیمت فروش بادمجان در هر کدام از نواحی مذکور تقریبا یکنواخت است. و اگر تفاوت قیمت وجود داشته باشد، اغلب از سمت همکارانی است که در زمینه بسته بندی فعالیت دارند.

نحوه سورت بندی بادمجان برای روسیه

قیمت فروش بادمجان شیراز

اگر تا به حال بادمجان برای صادرات به روسیه فعالیت نداشته اید، بهتر است که با کارشناسان و مشاوران ما در این امور مشورت لازم را داشته باشید.

بادمجان در کل با سه مدل لامپی، قلمی و سیاه در بین صادرکنندگان شناخته شده است. توجه داشته باشید که کشاورزی آراد در هر کانیتنر که فرایند سورت انجام می شود، بادمجان ها را در کارتن بسته بندی کرده و داخل ماشین قرار می دهند.

قیمت فروش بادمجان شیراز باتوجه به کیفیت و نوع بسته بندی متفاوت خواهد بود.

برای خرید بادمجان به نوع بذر، کیفیت و منطقه برداشت آن توجه داشته باشید چرا که برخی از این محصولات که در سایر نواحی کشور تولید می شوند، ماندگاری پایین تری دارند.

ما در مقاله های گذشته نیز اشاره به این موضوع کرده بودیم که می توانید آنها را مطالعه کنید تا خدایی نکرده دچار ضرر مالی نشوید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.