ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت عمده گوجه زیتونی + گوجه زیتونی گلخانه ای

قیمت عمده گوجه زیتونی گلخانه ای باتوجه به عرضه و تقاضا در بازار متفاوت خواهد بود. این محصول به دلیل کشت کم در کشور دارای قیمت بالایی می باشد.

گوجه زیتونی گلخانه ای

گوجه زیتونی به صوتر گلخانه ای کشت و پرورش می باید و در هنگام برداشت داخل بسته های پلاستیکی و سپس داخل کارتن پلاست قرار می گیرد. در اکثر استعلام هایی که مشتریان در زمینه قمیت گوجه زیتونی انجام می دهند، نرخ روز این محصول را مدنظر دارند. زمان برداشت گوجه زیتونی از گلخانه ها در ایران، بسته به منطقه زیر کشت هر گلخانه متفاوت می باشد.

در این بازه زمانی تقاضا برای صادرات انواع گوجه فرنگی گلخانه ای به کشورهایی مثل روسیه، عراق، کویت، قطر و امارات افزایش یافته و تبع آن تماس ها برای استعلام قیمت روز این محصول با واحد فروش گروه کشاورزی آراد نیز به طور چشم گیری افزایش می یابد.

برای مثال در منطقه همدان زمان برداشت انواع گوجه فرنگی گلخانه ای از اواسط مهر ماه آغاز می شود.

خرید عمده گوجه چری + گوجه گیلاسی

قیمت گوجه زیتونی

نکته قابل توجه در قیمت گوجه زیتونی ، تفاوت قیمتی است که منطقه به منطقه مشاهده می کنیم. البته این تفاوت نرخ چشمگیر نبوده و تاثیر اندکی را بر قیمت تمام شده این محصول برای تحویل درب سورتینگ می گذارد.

به دلیل اینکه گوجه فرنگی های بازار پس از برداشت عمر کوتاهی دارد، می بایست به سرعت آن را به کشورهای هدف صادرکنید. برای حمل این محصول با ارزش از کانتینرهای یخچالی استفاده می شود و در دمای مشخصی محصول به مقصد ارسال می شود.

همانگونه که می دانید، در بازار محصولات کشاورزی صادراتی، نرخ مواد بسته بندی در قمیت تاثیر گذار هستند و نواسانات بازار می تواند بر روی قیمت ها تاثیرگذار باشد.

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود قیمت روز محصولات را از ما استعلام گرفته تا برآورد هزینه های خود را انجام دهید.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای عمده

صادرات گوجه زیتونی

صادرات گوجه زیتونی در بسته بندی های صادراتی در مجموعه ما انجام می شود مهم ترین نکته در صادرات انتخاب مسیر خوب حمل و نقل می باشد. با این کار هزینه ها برای مشتری کاهش پیدا می کند.

بسته به کشوری که قصد صادرات گوجه زیتونی و سایر محصولات کشاورزی را به آن را دارید، باید بهترین مسیر انتخاب شود. چرا که انتخاب یکی مسیر خوب، محصولات را سریع تر به مقصد می‌رساند و همین باعث می‌شود که کیفیت محصول تا وقتی که به دست مشتری می‌رسد حفظ شود.

یکی از نکاتی که باید در امر صاددرات رعایت شود همانطور که گفته شد بسته بندی میباشد این امر باعث خرید بهتر خریداران می شود. در دنیای امروز بسته بندی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این موضوع را بتوانید به درستی انجام دهید می توانید صادرکننده موفقی باشید.
برای صادرات محصولات کشاورزی باید از بسته بندی‌های استاندارد استفاده کرد و در هر بسته تعداد مشخص را قرار داده تا حدی که آسیبی به محصول نرسد.

قیمت گوجه فرنگی زیتونی به صورت عمده

تولیدکننده گوجه زیتونی

تولیدکننده گوجه زیتونی توانسته است این محصول با بهترین کیفیت تولید و عرضه کند. محصولات گلخانه ای در کشور ما در سال های گذشته به مقدار زیادی تولید می‌شوند که گوجه زیتونی یکی از محصولات گلخانه ای بوده که نسبت به سایر صیفی‌جات، کمتر تولید می‌شود.

ایران در بین کشورهای جهان از رتبه خوبی جهت تولید انواع گوجه فرنگی برخوردار است.
در شهرهای مختلف ایران مثل شیراز، بندرعباس، همدان، مشهد، زنجان و سایر استان های شاهد کشت انواع گوجه فرنگی هستیم. به خاطر حساسیت کشاورزان نسبت به تولید انواع گوجه فرنگی این محصول در ایران با استاندارد جهانی تولید می شود. چرا که کشاورزان ایرانی، تا جایی که امکان دارد سعی می‌کنند از سموم شیمیایی کمتر استفاده کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.