ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت عمده هر کیلو فلفل دلمه سبز

قیمت عمده هر کیلو فلفل دلمه سبز

اگر به دنبال این هستید که بدانید قیمت عمده هر کیلو فلفل دلمه سبز در باغات و یا در سردخانه های ایران چند است. می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان شرکت آراد قیمت هر کیلو فلفل دلمه سبز و رنگ های مختلف از این محصول را به دست آورید. اما آن چیزی که الان در حال خرید و فروش فلفل دلمه وجود دارد حدود ۳۵ هزار تومان در سطح گلخانه ها می باشد که خیلی از کسانی که در زمینه بسته بندی فلفل دلمه در ایران فعالیت دارند اقدام به پیش خرید این محصول کرده‌اند.

فلفل دلمه سبز یکی از رنگ هایی است که در باغات ایران بیشترین سطح زیر کشت را دارد. و در طول سال اقدام به برداشت آن می شود.
همانطور که در مطالب قبلی نیز اشاره کرده بودیم فلفل دلمه در رنگ های سبز، زرد، قرمز و نارنجی موجود است. که بیشترین فروش آن از نوع فلفل دلمه سبز است. نوع دیگری نیز که در باغات مناطق مختلف ایران تولید می‌شود فلفل دلمه قرمز می‌باشد. که در مطالب بعدی بیشتر به این دو رنگ خواهیم پرداخت.

به دنبال خرید چه نوع فلفل دلمه هستید

قیمت عمده هر کیلو فلفل دلمه سبز

در این پاراگراف بیشتر صحبت ما با کسانی است که در کشورهای خارجی به دنبال خرید فلفل دلمه ایران هستند. اما نمی دانند چه نوع فلفل دلمه از ایران بیشترین فروش را دارد. یا کدام رنگ فلفل دلمه برای بازار آنها مناسب است. به خاطر همین سعی داریم تا گزارش کامل از فلفل دلمه ایران در اختیار شما مشتریان و خریداران خارجی قرار دهیم.
صادرات فلفل دلمه در طول سال به کشورهای مهمی چون
روسیه
ازبکستان
قزاقستان
قطر
امارات
عمان
و برخی از کشورهای آسیایی
به فروش می رسد.

اگر جزء خریداران انبوه از کشورهای ذکر شده هستید بهتر است بدانید که بیشترین فروش فلفل دلمه در ایران از نوع سبز و قرمز است. که قیمت هر کیلو فلفل دلمه سبز در زمان صادرات حدود ۱ الی ۱٫۵ دلار می باشد که نسبت به فلفل دلمه سایر کشورها کاملاً مناسب و رقابتی است.

بنابراین اگر به دنبال تجارت با ایران در زمینه خریدفلفل دلمه هستید ما فلفل دلمه سبز و قرمز و حتی زرد را برای شما پیشنهاد می کنیم.

کشورهای خریدار فلفل دلمه ایران

از مهمترین کشورهایی که هر سال بالاترین میزان خرید فلفل دلمه را از ایران دارند می توان به کشورهای حاشیه خلیج و روسیه اشاره کرد. که تقریباً بالای ۷۰٪ درصد فلفل دلمه های صادراتی ایران به این کشور ها صادرات می‌شود. که در مناطق مختلف استان های اصفهان و همدان و یزد تولید می شوند.

کشور روسیه به عنوان پرجمعیت ترین کشور درمنطقه، بازار بسیار بزرگی برای فلفل دلمه دارد به طوری که مصرف فلفل دلمه در این کشور از سمت پزشکان توصیه و تاکید شده است، به همین خاطر قبل از برداشت فلفل دلمه از گلخانه های ایران سفارشات انبوه از این کشور شروع می شود.
کشور روسیه نیز بزرگترین بازار اتحادیه اروپا را دارد که علاوه بر فلفل دلمه، سایر میوه جات و صیفی جات ایران نیز در آن بالاترین خرید و فروش را دارد و به دلیل طعم خاص صیفی جات ایران همواره مشتریان پر و پا قرصی دارد.

قیمت هر کیلو فلفل دلمه سبز

فروشنده عمده فلفل دلمه زرد و سبز

قیمت هر کیلو فلفل دلمه سبز برای کشورهای خلیج و روسیه نسبت به سایر کشورها در ایران مناسب است. دلیل آن هم این است که هم میزان خرید از سمت این کشورها بسیار زیاد است و هم اینکه رقابت بیشتری برای تجارت فلفل دلمه در بازار خلیج و روسیه وجود دارد، از این رو فلفل دلمه ایران بالاترین حجم صادرات را به این کشورها داشته و قیمت هر کیلو فلفل دلمه سبز آن نیز نسبت فلفل دلمه که از کشورهای دیگر وارد می شود کاملا مناسب و رقابتی می باشد.

قیمت فلفل دلمه صادراتی با کارتن

در کشور روسیه با توجه به اینکه اکثر صیفی جات به صورت جعبه ای به فروش می رسند به همین خاطر درخواستی که از ما دارند این است که وزن تمامی جعبه ها یکسان و یکنواخت باشد، به همین خاطر بهترین نوع فلفل دلمه که از ایران به روسیه صادرات می شود، در بسته بندی های کارتن پلاست و سبد پلاستیکی قرار می گیرند و حتی قیمت هر کیلو فلفل دلمه سبز صادراتی برای این کشور با جعبه اعمال و محاسبه می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.