ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت صادراتی گل کلم دزفول

قیمت صادراتی گل کلم دزفول

جهت اطلاع از قیمت صادراتی گل کلم دزفول می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید. گروه کشاورزی آراد با بیش از ۱۰ سال سابقه در صادرات صیفی جات توانسته است با حذف واسطه ها محصول با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی را با کمترین قیمت سطح بازار در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

صادرات گل کلمقیمت گل کلم دزفول

قیمت صادراتی گل کلم دزفول

دزفول یک از شهرستان های استان خوزستان به عنوان قطب کشاورزی ایران شناخته شده می باشد. این شهرستان دارای مزارع فراوان با خاک مرغوب و بسیار حاصلخیز می باشد. زمین های کشاورزی این استان به دلیل وجود آب فروان بهتر مکان برای کشت انواع صیفی جات و سبزیجات می باشد.  به همین خاطر در تمام فصول سال زیر کشت می باشند. یکی از محصولاتی که کشاورزان دزفولی در فصل زمستان مبادرت به کشت آن می کنند. گل کلم می باشد.

در فصل های پاییز و زمستان گلم کلم از صادرات بالاییی برخوردار است. کشت گل کلم در شهرستان دزفول از دو بذر پی اس و بذر ۵۱۲ می باشد که در بین کشاورزان محبوبیت بالایی دارد. این ۲ بذر بسیار با کیفیت هستند. و تفاوت آن ها در میزان ماندگاری محصول نهایی می باشد. گل کلمی که با بذر ۵۱۲ کشت شده است نسب به گل کلم با بذر پی اس از ماندگاری کمتری برخوردار است.

بذر ۵۱۲ به دلیل ماندگاری پایینی که دارد برای کشورهای با فاصله زمانی دورتر مناسب نمی باشد. به طور مثال کشور روسیه که بهترین و بزرگترین مشتری صادرات گل کلم دزفول می باشد. حدود ۶ روز تا ۱۰ روز مسافت زمینی با ایران دارد. به همبن خاطر فقط گل کلم بذر ps به این کشور صادر می شود. به هیچ وجه توصیه نمی شود از گل کلم با بذر ۵۱۲ برای کشورهایی با این مسافت طولانی همچون روسیه بارگیری و صادر شود.

صادرات گل کلمانواع گل کلم صادراتی

کلم داری انواع مختلفی می باشد. که گل کلم تنها یکی از این خانواده است.

  1. گل کلم
  2. کلم پیچ سفید
  3. کلم پیچ بنفش
  4. کلم بروکلی

گل کلم و کلم پیچ سفید از فروش بالایی دربین کلم ها برخوردار هستند که صادرات بالایی دارند. البته میزان فروش کلم بروکلی نیز پس از شروع پاندمی کرونا افزایش یافته است. این به دلیل خواصی که این کلم دارد. کلم بروکلی دارای خواص فراوانی است که مهمترین آنها تقویت سیستم ایمنی بدن است.

گروه کشاورزی آراد توانسته محصول با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی را با کمترین قیمت سطح بازار در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما می توانید برای استعلام قیمت صادرات گل کلم دزفول و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

مقاصد صادراتی گل کلم دزفول

قیمت صادراتی گل کلم دزفول

از مهمترین و بزرگترین مشتریان صادرات گل کلم دزفول کشور روسیه می باشد. میزان صادرات گل کلم دزفول به روسیه روزانه بیش از ۲۰۰ تن می باشد. این حجم از صادرات گل کلم روزانه به روسیه حدود ۲۰ درصد از کل تولیدات گل کلم این منطقه است.

پس از کشور روسیه، عراق و قطر ۲تا از از بهترین مشتریان صادرات گل کلم دزفول می باشند. میزان گل کلم صادراتی به عراق و قطر مجموعا حدود ۱۰۰تن روزانه می باشد.

  • امارات
  • کویت
  • عمان
  • ارمنستان
  • آذربایجان
  • گرجستان

از دیگر مشتریان گل کلم دزفول هستند. البته نا گفته نماند در میان همسایگان ایران بازار های بکر و دست نخورده ای وجود دارند. که متاسفانه هنوز ما نتوانسته ایم به آنها دست پیدا کنیم. یکی از اهداف گروه کشاورزی آراد دسترسی به این بازار های بکر موجود در میان همسایگان می باشد. تا بتوانیم میزان صادرات را افزایش دهیم و بازار های جهانی بیشتری را به محصولات تولید ایران اختصاص دهیم.

با تولید باکیفیت و بسته بندی مناسب انواع گل کلم شما می توانید بازارهای صادراتی را در اختیار خود قرار دهید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.