ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت سیب زمینی قیدار + فروش عمده

قیمت سیب زمینی قیدار + فروش عمده

قیمت سیب زمینی قیدار نسبت به سایر استان ها مناسبتر می باشد و سیب زمینی های این منطقه به کشور های دیگر صادر می‌شود. نسبت به نوع درخواست مشتریان، میزان کیفیت آنها متفاوت است. و این تفاوت سطح کیفی محصول، تاثیر در نوسان قیمت سیب زمینی دارد.
کشور عراق و روسیه که در همسایگی ایران قرار دارد یکی از مشتریانی بوده است که هر سال میزان قابل توجهی از سیب زمینی ها را از ایران خریداری می کند. سیب زمینی هایی که از ایران برای عراق صادرات می‌شود از نوع جلی و آگریا بوده است که در بسته‌بندی‌ های سبد ۳۰ کیلویی و با سایزهای مختلف بوده است.

بازار این کشور مانند بازار های دیگر انعطاف بیشتری دارد و همواره فروشندگان عمده سیب زمینی در عراق به دنبال نمونه های مختلفی هستند که میزان کیفیت متفاوتی داشته باشند.

یعنی اگر خریداران عراق از ایران سیب زمینی را خریداری می کنند گرید های مختلف از این سیب زمینی را سفارش می دهند. چراکه طبیعتاً بازار هر کدام از سیب زمینی ها با درجه کیفیت متفاوت وجود دارد و هر کدام را با تفاوت قیمت سیب زمینی در عراق به فروش می رسانند.

قیمت سیب زمینی قیدار + فروش عمده

کیفیت سیب زمینی ایران چگونه است؟

در موقع برداشت سیب زمینی خیلی از تاجران کشورهای مختلف در ایران حضور دارند و سفارش خود را به صورت عمده ثبت می کنند. کیفیت انواع ارقام سیب زمینی در ایران متفاوت می باشد و مشتری با هر نوع سورت و کیفیتی می تواند سیب زمینی خود را سفارش دهد.

کیفیت سیب زمینی در ایران نسبت به منطقه برداشت متفاوت است. به طور مثال سیب زمینی های همدان، زنجان، کرمانشاه و اردبیل از بالاترین کیفیت ها برخوردار هستند. از این رو همواره تاجران به دنبال مجموعه ایی هستند که توانایی تامین انواع ارقام و کیفیت را داشته باشند. به همین دلیل در سال ۲۰۲۲ ما شاهد همکاری چند نفر از بزرگترین وارد کنندگان سیب زمینی از ایران همکاری خوبی را با کشاورزی آراد هستیم و ما نیز توانسته ایم از A تا Z کارها را برای آنها انجام دهیم که می توان به:
سورتینگ سیب زمینی
بسته بندی سیب زمینی
حمل و نقل
اشاره کرد. انجام همه این کارها توسط کشاورزی آراد سبب شده است تا پروسه صادرات سیب زمینی برای مشتریان به سهولت برسد و قیمت سیب زمینی در کشورهای مختلف با حاشیه سود بالاتری برای آنها داشته باشد و این امر باعث شده است تا این همکاری ها هر سال به صورت مستمر انجام شود.

قیمت سیب زمینی زنجان

شاید برای شما سوال پیش بیاید که قیمت سیب زمینی زنجان مناسب است؟ چه از نظر کیفیت و چه از نظر رنگ، که ما در این سرتیتر قصد داریم تا اطلاعات کامل‌ تری را در اختیار شما قرار دهیم.
همانطور که گفتیم با وجود اینکه اغلب تاجران بزرگ سیب زمینی در زمان برداشت به ایران سفر می کنند، همواره کیفیت های مختلفی را خریداری می کنند. بازار صادرات چون بزرگ است به همین خاطر معمولاً ارقام مختلفی از این محصول پر مصرف خرید و فروش می‌شود.

کشاورزی آراد که همکاری خوبی را با عمده فروش های سیب زمینی در کشورهای مختلف دارد هر سال از مناطق مختلف ایران از جمله
زنجان
همدان
اردبیل
کرمانشاه
بهترین سیب زمینی ها را را ارسال می کند. بنابراین اگر دوست دارید سیب زمینی های باکیفیت را از ایران خریداری کنید، ناحیه برداشت شده سیب زمینی در هر کدام از شهر های سیب زمینی خیز ایران میتواند برای شما حائز اهمیت باشد.

قیمت سیب زمینی قیدار + فروش عمده

قیمت فروش سیب زمینی زنجان

طبق گفته های ما در پاراگراف بالا، باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که همه مشتریان خارجی وواردکنندگان اقدام به خرید مستقیم سیب زمینی از ایران نمی کنند و ممکن است بعضی از مشتریان بعد از برداشت اقدام به خرید انواع سیب زمینی در ارقام مختلف کنند، که عمده خرید مشتریان از شهر زنجان و همدان بوده است و به همین دلیل این استان ها هر سال بیشترین میزان فروش برای صادرات داشته است.

قیمت فروش سیب زمینی برای صادرات در سطح سردخانه ها در سال ۲۰۲۲ ممکن است از ۸ هزار تومن تا ۱۲ هزار تومن باشد. همانطور که میدانید کیفیت سیب زمینی تعیین‌کننده قیمت در سردخانه ها خواهد بود.
کشورهای عراق، افغانستان، روسیه، ازبکستان و ترکمنستان بیشترین داد و ستد را برای سیب زمینی داشته است.

مرزهای زمینی نیز یکی از بهترین مسیرهای ما برای صادرات سیب زمینی به این کشورها بوده است که نزدیک‌ترین و مناسب ترین مسیرها به شمار می رود. تقریباً بالغ بر ۸۰% سیب زمینی های صادراتی ایران از طریق همین مرزهای زمینی به کشورهای دیگر وارد می شود. هرچقدر هزینه حمل و نقل مناسب‌تر باشد باعث می شود تا قیمت سیب زمینی در این کشورها نیز رقابتی باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.