ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت سیب زمینی عمده زنجان

قیمت سیب زمینی عمده زنجان

قیمت سیب زمینی عمده زنجان نسبت به سیب زمینی هایی که از سایر شهرهای تولید کننده ارزان می باشد. که طبیعتاً شاید ما توانسته ایم آنطور که دوست داشتیم ورود به بازار را مهیا کنیم.
متاسفانه در سال های اخیر اغلب صادر کنندگان سیب زمینی در ایران تمرکز خود را به کشور همسایه یعنی عراق گذاشته‌اند که ارز آوری خوبی برای ما در این زمینه داشته است و جدای عراق ما باید صادرات خود را در حجم های بالا به دیگر کشورها هم افزایش دهیم.

ترکمنستان و روسیه یکی از کشورهایی هستند که دارای ظرفیت بالا برای واردات انواع محصولات کشاورزی خصوصاً سیب زمینی می باشند. که هر سال حجم قابل قبولی از این محصول به این کشورها صادرات می‌شود.

قیمت سیب زمینی عمده زنجان

صادرات سیب زمینی زنجان

صادرات سیب زمینی زنجان به دلیل کیفیت و قیمت مناسب به خوبی انجام می شود. و همه ساله شاهد ارسال بار در بسته بندی های مختلف هستیم.

سیب زمینی زنجان به دلیل آب و هوای منطقه بسیار باکیفیت و ماندگاری بالایی دارند. و حتی در صورت بازاریابی درست می توان به خوبی این محصول را به کشورهای دورتر ارسال کرد.

گروه کشاورزی آراد با فعالیت گسترده خود در سال های اخیر به دنبال بازار هایی است که بتواند قیمت فروش خود را برای سیب زمینی ایران به نرخ جهانی برساند. چرا که همه کشورهایی که از ایران ارقام مختلف از سیب زمینی ها را خریداری می کنند، کیفیت و طعم طبیعی سیب زمینی های ایرانی اذعان می کنند. و اگر بتوانیم گوی سبقت از کشورهای صادر کننده عمده این محصول بگیریم مسلماً ارزش اقتصادی برای سیب زمینی ایران در این کشورها افزایش خواهد یافت.

استاندارد های بسته بندی سیب زمینی

شما مشتریان خارجی به این نکته توجه داشته باشید که سیب زمینی ایران دارای کیفیت فوق العاده و طعم ارگانیک است. و عاری از هرگونه آفات است. برخلاف سیب زمینی هایی که از سایر کشور های تولیدکننده در کشور شما خرید و فروش می‌شود و طعم خاصی هم ندارند، سیب زمینی ایران طعم واقعی خود را دارد.

شاید به خوبی نتوانسته‌ایم بازاریابی اصولی در کشورهای خریدار سیب زمینی داشته باشیم. ولی سعی داریم تا بتوانید به مرور زمان محصولات کشاورزی خود را که از نظر بیولوژیکی کاملاً سالم هستند به بازارهای مهم دنیا معرفی کنیم.

شاید یکی از دلایلی که فعلاً نتوانستیم شاخص فروش خود را برای صادرات به کشورهای مهم خارجی افزایش دهیم، تغییر ندادن بسته بندی های محصولات طبق درخواست بازارهای هدف بوده باشد. که ما در سال ۲۰۲۲ سیستم سورتینگ مکانیزه را راه اندازی کرده‌ایم و قصد داریم تا نسبت به سفارش شما خریداران خارجی اقدام به سورت و بسته بندی انواع سیب زمینی در ایران کنیم.

قیمت سیب زمینی ایران همانند قیمت فروش ما برای کشورهای همسایه است. و ما در این چند سال اخیر توانسته ایم تنها به کشورهای چون:
روسیه
کشورهای حوزه خلیج
کشورهای همسایه
و برخی از کشورهای اروپایی
صادرات کنیم.

قیمت سیب زمینی عمده زنجان

قیمت فروش سیب زمینی پاییزه

ما برای صادرات سیب زمینی دو نوع قیمت داریم، ۱- قیمت فروش سیب زمینی ایران و ۲- قیمت جهانی سیب زمینی که هر کدام می تواند تاثیر بسزایی در افزایش بازدهی صادرات سیب زمینی ایران داشته باشد.
مسلم است که قیمت سیب زمینی ایران در کشورهای اروپایی نسبت به شاخص قیمت جهانی بسیار پایین است. ولی اگر سایر کشورها را مورد بررسی قرار دهید می بینید که سیب زمینی هایی که از کشور چین، پاکستان و سایر کشورها در بازارهای جهانی خرید و فروش می‌شود بی طعم هستند ولی همواره قیمت فروش بالاتری نسبت به سیب زمینی ایران دارند.

سیب زمینی کشت پاییزه در ایران در انواع ارقام مختلف از زمین های کشاورزی برداشت می‌شود. که بعد از برداشت قیمت آن به حدود ۳۰ سنت می رسد اما قیمت سیب زمینی ایران در کشورهای دیگر بالاتر است. و این معضلی بزرگ برای سیب زمینی ایران است که صادرکنندگان ما نتوانسته‌اند بازارهای دیگری را کشف کنند و تمرکز خود را به کشورهای همسایه گذاشته اند.
بازار سیب زمینی در کشورهای همسایه کاملا اشباع شده است. و صادرات بی رویه سیب زمینی ایران به این کشورها باعث می شود تا ارزش صادراتی سیب زمینی کاملاً افت کند.
ما به دنبال بازارهای جدیدی هستیم و برای این کار هزینه های زیاد و برنامه های اساسی ایجاد کردیم. و مطمئناً خواهیم توانست سیب زمینی های ایران را که در دنیا بالاترین کیفیت و طعم واقعی دارد به بازارهای جهانی معرفی و صادرات کنیم.

قیمت سیب زمینی زنجان

قیمت سیب زمینی زنجان در سال ۲۰۲۲ نسبت به کشورهای اروپایی خیلی پایین‌تر خرید و فروش می‌شود. و اگر برای کشورهای دیگر نیز با همین سیاست ادامه دهیم، جایگاه خاصی در زمینه تجارت سیب زمینی نخواهیم داشت.

بنابراین همه شرکت‌های بزرگ صادر کننده سیب زمینی در ایران می بایست به این موضوع دقت نظر بیشتری داشته باشند تا بتوانند گام‌های بزرگی را در این عرصه بردارند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.