ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت سیب زمینی صادراتی درجه یک

قیمت سیب زمینی صادراتی درجه یک در در سطح زمینی های کشاورزی و انبارها باتوجه به تقاضای بازار می تواند بالا و پایین شود.

سیب گوشت زرد نسبت به سیب زمینی گوشت سفید بیشترین برداشت را دارد، هر سال به کشور های مختلف صادرات می شود که عمده بازار های صادراتی سیب زمینی کشور روسیه است.

کشور های وارد کننده سیب زمینی

قیمت سیب زمینی صادراتی ایران از لحاظ کیفی، قیمت رقابتی در بازارهای خارجی دارد. کشور هایی مانند

  • روسیه
  • ازبکستان
  • امارات
  • قزاقستان
  • آذربایجان
  • ترکمنستان
  • عراق

از عمده خریداران انواع سیب زمینی ایران به شمار می روند که در این میان، سیب زمینی صادراتی همدان بیشترین صادرات را داشته است.

علاوه بر سیب زمینی همدان ، رقم جلی و آگریا هم بالاترین صادرات را دارد که قیمت فروش سیب زمینی آگریا نسبت به سایر رقم ها همیشه در سطح کشور و سردخانه ها، بالا بوده است.

قیمت سیب زمینی صادراتی درجه یک

بسته بندی درست برای سیب زمینی

عمده دلایل افزایش صادرات سیب زمینی ایران به بازار های خارجی، علاوه بر سالم بودن سیب ها، شکیل تر شدن نوع بسته بندی هم بوده است.

در این سه سال اخیر بیشتر فروشندگان سیب زمینی، سیب های خود را بصورت توری بسته بندی کرده و در سردخانه یا انبار به فروش می رسانند.

کشور های خارجی هم اگر اطلاع داشته باشید، به بسته بندی محصولات در زمان خرید، خیلی اهمیت می دهند. یعنی اگر کیفیت عالی باشد ولی بسته بندی درست رعایت نشود، میلی برای خرید نشان نمی دهند.

همه کشور هایی که نام آنها را به عنوان مشتریان اصلی ما برای خرید سیب زمینی اعلام کردیم، بیشترین رغبت آنها برای خرید سیب با بسته بندی صادراتی یعنی توری یا گونی شیشه ایی است.

رعایت کردن همه موارد ذکر شده می تواند قیمت سیب زمینی صادراتی ایران را در بازارهای خارجی ارتقا داده و در نتیجه حجم سفارشات نیز به مرور زمان افزایش پیدا می کند.

قیمت سیب زمینی صادراتی درجه یک

کشورهای روسیه و آذربایجان در بین کشور های عضو اتحادیه اروپا، بیشترین واردات سیب زمینی از ایران دارد.

قیمت سیب زمینی صادراتی ایران در این کشور بالا است که مبلغ بسیار بالایی برای خرید سیب زمینی می پردازند. البته کسانی که به عنوان صادرکننده سیب زمینی در ایران فعالیت دارند، باید استاندارد های لازم برای همکاری با تجار این کشور داشته باشند.

مثلا برای صادرات محصولات کشاورزی به هر کدام از کشور های اتحادیه اروپا، باید گواهی بهداشت داشته باشند تا بتوانند محصول خود را صادر کنند.

کشاورزی آراد با در اختیار داشتن تیم قوی، از زمان تولید تا برداشت و بسته بندی، توانسته است صادرات سیب زمینی و همچنین محصولاتی چون گوجه فرنگی گلخانه و فلفل دلمه رنگی را هم به بازار های مختلف قاره اروپا صادرات کند.

قیمت سیب زمینی صادراتی درجه یک

سیب صادراتی همدان

کسانی که اطلاعات کامل از سیب زمینی و مناطق عمده تولید آن دارند می دانند که همدان دارای بهترین نواحی برای تولید سیب زمینی است.

برخی از مناطق همدان دارای سیب زمینی های خوش رنگ و کشیده هستند به همین دلیل یکی از سیب زمینی هایی که از ایران برای اروپا صادرات بالایی شده است، سیب زمینی رقم جلی و آگریا بوده است.

قیمت سیب زمینی صادراتی همدان برای صادرات به کشورهای اروپایی که در بسته بندی های توری و سورت منظم بوده است، خیلی بالاتر بوده چرا که قیمت تمام شده برای سورتینگ این سیب زمینی ها با احتساب هزینه های جانبی بالاتر بوده است.

روسیه که از بازار های بسیار بزرگ در زمینه میوه  صیفی جات است، از بزرگ ترین وارد کنندگان سیب زمینی نیز به حساب می آید که در سال های اخیر مجموعه کشاورزی آراد با شروع فعالیت خود در این کشور نه تنها توانسته است سیب زمینی را در بازار عمده فروشی این کشور به فروش برساند بلکه قصد داریم محصولات مختلفی همچون گوجه فرنگی گلخانه ای، فلفل دلمه رنگی، کلم، کاهو آیسبرگ را نیز به چرخه محصولات صادراتی خود به این مشور بیافزاید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.