ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت سیب زمینی در مشهد

قیمت سیب زمینی در مشهد باتوجه به ارسال بار از همدان و زنجان متفاوت خواهد بود. صادرات سیب زمینی در سال ۲۰۲۳ به کشور های مختلفی چون روسیه، ازبکستان، افغانستان، ترکمنستان و کشور های همسایه انجام پذیرفته است.

قیمت سیب زمینی در مشهد

کیفیت و ماندگاری سیب زمینی ایران

همدان و زنجان یکی از شهر های اصلی تولید و برداشت انواع سیب زمینی در ایران است. سالانه بیش از ۱٫۵ میلیون تن از این محصول از زمین های کشاورزی نواحی مختلف آن برداشت و به بازار های مختلف عرضه می شود.

مهم ترین نوع سیب زمینی که از زمین های کشاورزی این دو شهر خرید و فروش می شود، جلی، بانبا، اسپریت و آگریا است. که خواهان زیادی نیز در سطح بازار داخلی ایران و کشور های خارجی دارد.

ایران یکی از بهترین نوع سیب زمینی را در بازار جهانی دارد که هم طعم بسیار خاصی دارد. و هم ماندگاری آن برای بازار های خارجی دور بسیار بالایی می باشد.

شما مشتریان محترم در کشور های خارجی که قصد همکاری با ما را دارید، ما بهترین نوع از سیب زمینی را برای شما با بسته بندی شکیل پیشنهاد می دهیم.

سیب زمینی در ایران در شهر های مهمی چون:

  • همدان
  • زنجان
  • کرمانشاه
  • اردبیل
  • لرستان

تولید می شود که سطح کیفی سیب زمینی در هر کدام از این مناطق می تواند متفاوت باشد. مشاوران ما در گروه کشاورزی آراد نسبت به مسافت کشور های هدف، مرغوب ترین نوع سیب زمینی را برای شما ارائه خواهند داد.

صادرات سیب زمینی به هر کدام از بازار های خارجی در تناژ انبوه انجام می شود که سایز ۷۰ تا ۳۵۰ گرم از پر فروش ترین برای این کشور ها می باشد.

قیمت سیب زمینی در مشهد

قیمت سیب زمینی همدان + صادرات سیب زمینی

کشور هایی چون روسیه و ازبکستان و برخی از کشور های اروپایی دیگر از بازار های بالفعل ما برای صادرات سیب زمینی همدان و سایر نقاط است که با بسته بندی های گونی و توری و در سایز های متنوع در حال صادرات است.

فرایند صادرات سیب زمینی ایران از اواسط آبان ماه انجام می شود. که کشور عراق و روسیه بیشترین حجم خرید سیب زمینی را از سمت کشاورزی آراد دارد. نوعی که از این میوه برای صادرات بالاترین خرید و فروش را داشته است،جلی و بانبا بوده است.

لازم به ذکر است که علاوه بر همدان، بهترین سیب زمینی ایران از سمت کرمانشاه و زنجان نیز قابل برداشت است که صادرات عمده آن به کشورهای اروپایی بوده است و البته برای بازار های آسیایی همچون کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز فروش بالایی داشته است.

فروش عمده سیب زمینی در هر کدام از این استان های تولیدکننده در ایران، یا در زمان برداشت انجام می شود و یا زمانی که فرایند سورت و بسته بندی برای صادرات انجام می شود، انجام می پذیرد.

معمولا قیمت فروش سیب زمینی در زمین های کشاورزی پایین تر از زمان صادرات آن است و به همین دلیل اغلب کسانی که در حجم انبوه در تجارت این محصول فعالیت دارند، اغلب در زمین خرید خود را انجام می دهند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.