ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت سیب زمینی در سردخانه + کشاورزی آراد

قیمت سیب زمینی در سردخانه همدان که مدیریت آن در اختیار کشاورزی آراد است، باتوجه به کیفیت و نوع سیب زمینی متفاوت می باشد.

سردخانه های مختلفی در همدان وجود دارد که هر کدام ظرفیت نگهداری حجم بالایی از سیب زمینی را دارا هستند.

میزان برداشت سیب زمینی در سال ۱۴۰۱

یکی از بهترین رقم های سیب زمینی، سیب زمینی جلی است. این رقم از سیب زمینی در سال ۱۴۰۱، سطح زیر کشت زیادی از زمین های ایران را به خود اختصاص داده است و با عملکرد خوب خود توانسته در این سال، برداشت بالغ بر ۱.۵ میلیون تن را داشته باشد.

سیب زمینی جلی قابلیت نگهداری در سردخانه را به مدت ۸ ماه داشته و قیمت سیب زمینی در سردخانه را می توان از طریق کشاورزی آراد دنبال کرد.

این سیب زمینی تنها مربوط به مناطق غربی کشور که شامل شهر هایی چون

  • همدان
  • زنجان
  • کرمانشاه
  • لرستان
  • کردستان

است و این میزان برداشت که خدمتتان اعلام شد، مربوط به همه مناطق مذکور می باشد.

قیمت سیب زمینی در سردخانه + کشاورزی آراد

کیفیت سیب زمینی ایران در بازار های خارجی

کشور ایران دارای اقلیم های متنوعی بوده و به همین دلیل انواع صیفی جات از جمله سیب زمینی را می توان در مناطق غربی کشور با بهترین کیفیت تولید نمود. این محصول در کشور های مختلف دنیا مورد توجه بوده و هر سال از طریق مرز های شمالی و جنوبی، انواع سیب زمینی به سراسر دنیا عرضه می شود.

برای تشخیص کیفیت سیب زمینی باید به مشخصه هایی نظیر، سفت بودن سیب زمینی، رنگ روشن، سورت و …. دقت نمود.

با توجه به اینکه سالانه حجم برداشت سیب زمینی از این منطقه زیاد می شود، از این رو راه اندازی و تاسیس سردخانه در همدان نیز بیشتر شده است.

برداشت سیب زمینی در ایران معمولا از مهر شروع می شود و تا مدت دو ماه ادامه پیدا می کند. در آن زمان هر میزان سیب زمینی که برای صادرات می رود، دارای سایز متوسط است که بعد از آن تمامی سیب زمینی های برداشت شده، برای ماه های بعد، به سردخانه ها منتقل داده می شود.

گروه کشاورزی آراد

گروه کشاورزی آراد یکی از مجموعه های فعال در زمینه صادرات سیب زمینی به نقاط مختلف دنیا بوده که از سال ۲۰۱۴ آغاز بکار نموده و تا به امروز توانسته عملکرد قابل توجهی در  زمینه صادرات در رزومه کاری خود داشته باشد.

این مجموعه هر سال بهترین نوع سیب زمینی را از طریق مزر های زمینی و دریایی به  کشور های همسایه صادر می کند. شما مشتریان محترم برای اطلاع از قیمت سیب زمینی در سردخانه  و مشاوره خرید این محصول می توانید با کارشناسان  و نیروهای متخصص این مجموعه ارتباط گرفته و از قیمت روز این محصول جویا شوید.

قیمت سیب زمینی در سردخانه کشاورزی آراد

قیمت سیب زمینی در سردخانه کشاورزی آراد برای صادرات مناسب تر از شرکت های تامین کننده در بخش های مختلف همدان بوده است. بهترین نوع سیب زمینی موجود در سردخانه ما از نوع جلی و اسپریت است که سایز عمده آنها برای صادرات بالاتر از ۹۰ گرم است که معمولا استاندارد بازار های صادراتی نیز در همین رنج است.

سورت مکانیزه و سایز بندی سیب زمینی ها نیز یکی دیگر از فعالیت های عمده کشاورزی آراد قلمداد می شود که برای هر کشوری که درخواست سایز مشخصی می کند، اقدام به انجام این فرایند می کنیم.

طبق گفته باشگاه خبری این مجموعه، آقای رضایی مسئول روابط بازاریابی خارجی در گفتگو با مدیر داخلی، خاطر نشان کرد که برای ورود هر چه بیشتر به بازار های مهم خارجی، رعایت ملزومات مهم از قبیل سورت و بسته بندی را از نکات مهم در این قضیه دانستند و اشاره کردند. که سیب زمینی ایران به دلیل کیفیت و طعم خاصی که دارد جای زیادی دارد تا در بازار های خارجی شناخته و معرفی شود.

همچنین آقای رضایی به بیانات خود افزودند که در حال حاضر قیمت فروش سیب زمینی در ایران در مقایسه با نرخ بازار جهانی، بسیار پایین است که اگر صادرکنندگان ما بتوانند اصول بازاریابی را در این زمینه درست انجام دهند، چه بسا که سیب زمینی ایران در بازار کشور های اروپایی با بالاترین نرخ خرید و فروش شود.

قیمت سیب زمینی در سردخانه + کشاورزی آراد

قیمت سیب زمینی به صورت عمده

در سال ۱۴۰۰ آمار صادرات سیب زمینی رشد قابل توجهی داشت و نسبت به بازار امسال پیش بینی می کنیم که قیمت سیب زمینی در سردخانه در سال ۱۴۰۱ ممکن است افزایش قابل توجهی داشته باشد.

همانطور که در پاراگراف قبلی نیز اشاره کردیم. برای اینکه بتوانیم سیب زمینی ایران را در بازار های صادراتی با بالاترین قیمت به فروش برسانیم. حتما نیاز بر این داریم تا خیلی از بازارهای مهم خارجی که تا به الان ورود نداشته ایم، محصولات خود را معرفی کنیم.

معرفی کردن سیب زمینی ایران در این بازار ها نیازمند بازاریابی درست است. و برای بازاریابی اصولی می بایست طبق قواعد به روز حرکت کرد چرا که روش های سنتی بسیار هزینه بر است.

مدیر کشاورزی آراد در گفتگو با یکی از واردکنندگان میوه در کشور ترکیه اذعان داشت که خیلی از بازرگانان در این کشور، محصولات مختلف از میوه جات و صیفی جات ایران را در ترکیه به کشور های بزرگ در اروپا صادرات می کنند.

چرا که ما خود به راحتی می توانیم مرغوب ترین سیب زمینی را به نام کشور ایران در این بازار ها شناخته تر کنیم. و مهم تر از همه با بالاترین قیمت اقدام به فروش داشته باشیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.