ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت سیب زمینی جهت صادرات به روسیه

قیمت سیب زمینی جهت صادرات به روسیه باتوجه به بسته بندی محصول می تواند متفاووت باشد. همانطور که اطلاع دارید سیب زمینی های صادراتی در ایران حتما می بایست با بسنه بندی مناسب صادر شوند تا مشکلی پیش نیاید.

قیمت سیب زمینی جهت صادرات به روسیه

بهترین نوع سیب زمینی صادراتی ایران

یکی از بهترین نوع سیب زمینی صادراتی ایران، در مناطق سردسیر کشت شده است. هر چقدر منطقه کوهستانی باشد، میزان کیفیت و سفتی بار و همچنین ماندگاری آن افزایش پیدا می کند.

به عنوان مثال، در سال های گذشته طبق بررسی هایی که انجام شده بود، انواع مختلف از سیب زمینی هایی که از مناطق گرمسیر برداشت، بسته بندی و صادرات شده بود، سطح کیفی آنها بعد از رسیدن به کشور هدف، خاصیت خود را از دست داده بود.

اگر توجه کرده باشید، قیمت سیب زمینی در این مناطق همواره بالاتر بوده است. از این رو کشاورزی آراد در این سال های اخیر توانسته است، همکاری های خوبی با اغلب کشاورزان مناطق عمده مرکزی کوهستانی داشته باشد.

ما سعی بر این داریم فعالیت خود را در زمینه ارتقا و رشد ظرفیت کشاورزی خود را افزایش دهیم. و شاهد این باشیم که در سال های بعد صادرات بیشتری از این محصول را به دیگر کشورها داشته باشیم.

صادرات عمده سیب زمینی به روسیه

سیب زمینی با توجه به نوع بذر هایی که دارند، سطح کیفی و ماندگاری بسیار زیادی دارند که از این رو اغلب کشاورزان ما در سطح مختلف از کشور اقدام به کشت سیب زمینی نموده اند که در ارقام مختلف هستند.

همچنین قیمت سیب زمینی با استه بندی و سورت صادراتی بالاتر از بازار داخل است که از این رو هم برای تمامی کشاورزان بسیار مقرون به صرفه است.

مناطق عمده ای در سطح ایران هستند که سیب زمینی کشت می کنند و ارقام مختلف از این محصول را موجود دارند که مهم ترین این مناطق می توان به:

  • اصفهان
  • چهار محال بختیاری
  • همدان
  • کرمان
  • اردبیل
  • کرمانشاه
  • زنجان

اشاره کرد که هر کدام از این مناطق مذکور، نسبت به نوع آب و هوایی مختلفی که دارند، سطح کیفیت آنها نیز با همدیگر تفاوت دارند که در مطالب بعدی بیشتر راجع به این مسئله بیان خواهیم کرد.

همانطور که در پاراگراف بالا نیز اشاره کردیم، میزان برداشت محصول سیب زمینی کاهش داشته است و علت آن نیز گفتیم که به دلیل سردی آب و هوا بوده است. اما همچنان میزان صادرات آن به کشور هایی همچون روسیه به صورت انبوه در حال انجام است.

رشد صادرات به کشور روسیه در سال جاری، سبب افزایش بازدهی کشاورزان شده است که این برای ما خبر بسیار خوبی می باشد.

از طرفی دیگر نیز با توجه به روابط سیاسی خوبی که ایران و روسیه دارند، هر سال بر میزان صادرات انواع محصولات کشاورزی افزوده می شود که یکی از این محصولات، سیب زمینی است.

قیمت سیب زمینی جهت صادرات به روسیه

قیمت سیب زمینی درجه یک

سیب زمینی از جمله تولیداتی ست که به صورت حرفه ای و در حجم بالا به کشورهای مختلف دنیا صادرات دارد. به همین دلیل تولید این محصولات با استانداردهای جهانی مسئله ای مهم خواهد بود.

صادرات سیب زمینی علاوه بر کشورهای همسایه ایران، به بازارهای اروپا نیز راه یافته است. این موضوع را می توان گامی بزرگ در خصوص فروش محصولات کشاورزی ایران در بازار جهانی بود. بخصوص اینکه در چند سال اخیر شرایط بهتری برای صادرات سیب زمینی فراهم بوده و حجم بیشتری را می توان در دنیا عرضه نمود.

با توجه به بررسی دقیق بازار داخلی و خارجی و نیز توجه به تقاضای خریداران، امروزه انواع سیب زمینی صادراتی براساس کیفیت و مرغوبیت عالی به دست خریداران می رسد. این تولیدات به صورت کاملا درجه یک در اختیار مشتریان قرار گرفته تا از نظر کیفیت اطمینان خاطر داشته باشند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.