ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت سیب زمینی بانبا برای ترکمنستان

قیمت سیب زمینی بانبا برای ترکمنستان

قیمت سیب زمینی بانبا برای ترکمستان در اواسط آذر ماه برای ترکمنستان ۱۰٫۰۰۰ تومان می باشد. کشور ترکمنستان از کشورهایی می باشد که خواهان سیب زمینی رقم بانبای ما می باشد.

کشور ترکمنستان از خریداران عمده محصولات ایرانی به خصوص سیب زمینی می باشد که همه ساله خرید بلایی از ایران دارد.

قیمت فروش سیب زمینی بانبا که بیشترین درخواست را در این زمینه داشته است، برآورد شده است که در سال ۲۰۲۳ در سطح سردخانه ها، بالاتر از ۱۲۰۰۰ تومان خرید و فروش شود.

قیمت سیب زمینی بانبا برای ترکمنستان

بهترین مناطق ایران برای تولید سیب زمینی

بهترین مناطق ایران برای تولید سیب زمینی، شهر های سردسیر هستند که در غرب کشور واقع شده اند، کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

به همین دلیل قیمت سیب زمینی در هر کدام از این مناطق نسبت به شهر های دیگر گران تر بوده است. از مهم ترین شهر هایی که می توانید بهترین سیب زمینی را خریداری کنید، مناطق مانند

  • همدان
  • زنجان
  • کرمانشاه
  • اردبیل
  • شهرکرد

هستند که البته شهر های دیگری نیز وجود دارند که سیب زمینی را تولید و عرضه می کنند.

برای سیب زمینی ایران، این شهر ها بهترین گزینه برای شما خواهند بود. که گروه کشاورزی آراد با داشتن سردخانه و زمین در هر کدام از این مناطق، هر سال توانسته است سفارش عمده از مشتریان خود در کشور های هدف را تامین و به فروش برسانند.

صادرات سیب زمینی به ترکمنستان

صادرات سیب زمینی ایران به ترکنستان مسلما افزایش چشمگیری خواهد داشت. و دلیل آن این است که امسال میزان برداشت سیب زمینی در پاکستان کاهش چشمگیری داشته است.

مسلما هم قیمت فروش سیب زمینی در ایران افزایش خواهد داشت و هم میزان تقاضا از بازار سایر کشور ها می تواند افزایش داشته باشد.

کشورهای اوراسیا از بزرگ ترین بازار های ما برای صادرات سیب زمینی به حساب می آید که در سال های گذشته واردات سیب زمینی از ایران را حدود آبان ماه شروع می کردند اما امسال در آذر ماه به دلیل تعرفه گمرکی بالا از سوی دولت ایران در حال حاضر سفارش صادراتی از سمت کشورهای مختلف نداریم.

اما به محض لغو تعرقه گمرکی شاهد این خواهیم بود که سفارشات صادراتی از کشورهای مختلف به سمت ما خواهد آمد.

طبق همین بررسی های انجام شده، نشان می دهد که قیمت سیب زمینی در ایران و همینطور در بازار های صادراتی ما افزایش قابل توجهی ممکن است داشته باشد.

قیمت سیب زمینی بانبا برای ترکمنستان

خرید سیب زمینی بانبا جهت صادرات

سیب زمینی بانبا از خریداران خاص خود برخوردار است و همیشه جزو پرفروش ترین نوع از سیب زمینی ها می باشد.

قیمت سیب زمینی در ایران نسبت به کشور های رقیب تولید کننده در جهان، بسیار پایین بوده است. و این موضوع باعث شده تا مشتریان ما در کشور های هدف، همواره بالاترین میزان سفارش خرید را داشته باشند.

سیب زمینی در ایران گونه های مختلفی دارد که عمده برداشت آن مربوط به نوع بانبا، جلی، اسپریت و آگریا است که دارای پوست طلایی-قهوه ای است که رنگ گوشت آن زرد می باشد.

گونه های دیگری نیز از زمین های ایران برداشت می شود که به نوع کولومبا، مارفونا و چلنجر می توان اشاره کرد ولی میزان برداشت این نوع به نسبت پایین تر از سیب زمینی های دیگر است.

قیمت فروش سیب زمینی در بازار های جهانی بسیار بالا خرید و فروش می شود که این موضوع سبب شده تا کشاورزان ایرانی بتوانند سطح زیر کشت خود را افزایش دهند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.