ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت روز فلفل دلمه رنگی صادراتی

قیمت روز فلفل دلمه رنگی صادراتی

قیمت روز فلفل دلمه رنگی صادراتی که بالاترین حجم خرید و فروش را در سطح گلخانه ها و سورتینگ های ایران دارد. هر سال با بالاترین نرخ در اختیار خریداران داخلی و خارجی قرار داده می شود.

فلفل دلمه رنگی از نوع قرمز و زرد است که خواهان بسیاری در بازار فروش خارجی برای این دورنگ می باشد. که در بارگیری برای کشورهای های مختلف ۷۰ درصد بار مختص به رنگ قرمز می باشد.

حال باید ببینیم میزان سفارش ها از بازار های هدف به چه صورت خواهد بود و آیا تاثیر در افزایش قیمت فروش فلفل دلمه رنگی در ایران خواهد داشت یا خیر.

طبق آنالیزی و بازدیدی که از سطح گلخانه ها از مناطق عمده فلفل دلمه رنگی کشور ایران داشتیم، امید است که امسال قیمت های رقابتی از سمت گلخانه داران بشنویم که به مراتب تاثیر مستقیم بر افزایش صادرات فلفل دلمه رنگی ایران خواهد گذاشت.

قیمت روز فلفل دلمه رنگی صادراتی

قیمت فلفل دلمه رنگی در روسیه

قیمت فلفل دلمه رنگی قرمز و زرد در بازار روسیه به نسبت سایر کشور هایی که به عنوان مشتریان فلفل دلمه ایران هستند، بالاتر بوده است.

این کشور که از کشور های عضو متحد المنافع ( اوراسیا ) هست. بازار بسیار بزرگی برای انواع میوه و صیفی جات ایران دارند که متاسفانه صادرکنندگان ایرانی برنامه ریزی هدفمند برای این کار ندارند و رشد آنچانی در حوزه تجارت میوه نداشتند.

این کشاورزی آراد در این سال های اخیر با تعیین درست زیر ساخت های صادراتی، فلفل دلمه رنگی خود را به کشور های دیگری چون

  • امارات
  • قطر
  • عراق
  • عمان
  • ارمنستان

صادرات نماید. البته ناگفته نمایند که این مجموعه صادرات بسیار بالایی به روسیه و سایر کشورها دارد ولی همواره با برنامه و با تحقیقات درست میدانی توانسته گام به این بازار ها بردارد.

قیمت روز فلفل دلمه رنگی صادراتی

کشور های عمده تولید کننده فلفل دلمه رنگی

ایران یکی از عمده کشور های تولید کننده انواع سیب درختی در جهان است که در کنار آن کشور های دیگری همچون:

  • مکزیک
  • اسپانیا
  • هلند
  • آمریکا

به عنوان مرکز اصلی تولید این محصول در جهان به شمار می روند. در بین این کشور های ذکر شده، ایران هم به عنوان تولیدکننده در زمینه صادرات معرفی شده است که سالانه مقادیر زیادی از فلفل دلمه رنگی را برداشت و در بازار های خارجی خرید و فروش می شود.

قیمت فلفل دلمه رنگی در ایران نسبت به فلفل دلمه رنگی مشابه در هر کدام از این کشورها، مناسب و ارزان بوده است که به همین دلیل، بیشتر کشور هایی که به عنوان مشتری ثابت از فلفل دلمه های ایران خریداری می کنند، هر سال سفارش آنها افزایش می یابد.

صادرات فلفل دلمه رنگی ایران به روسیه

یکی دیگر از مقصد های مهم برای صادرات فلفل دلمه رنگی، کشور روسیه است که سالانه اولین کشوری که درخواست خرید فلفل دلمه رنگی از ایران می کند، مشتریان روسی ما هستند.

این کشور با داشتن جمعیت بالا، یکی از بازار های بسیار بزرگ برای صادرات فلفل دلمه رنگی و گوجه فرنگی گلخانه ای است. که گروه کشاورزی آراد توانسته هر سال بخش عمده ای از محصولات صادراتی خود را به بازار این کشور اختصاص دهد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.