ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت خرید و فروش عمده انواع سیب زمینی صادراتی

قیمت خرید و فروش عمده انواع سیب زمینی صادراتی

قیمت خرید و فروش عمده انواع سیب زمینی صادراتی را می توان از گروه کشاورزی آراد مطلع شد. سیب زمینی همدان و سایر شهرها از بازار فروش بالایی در اقصی نقاط ایران  و جهان برخوردار می باشد. سالانه تقریبا ۵ میلیون تن تن سیب زمینی سالم از کل کشور برداشت و روانه بازار می شود. معتبرترین مراکز خرید سیب زمینی در استان همدان این محصول را با کیفیتی تضمینی و مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت به اشکال مختلف مستقیم و حضوری و غیر مستقیم و آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مرجع فروش سیب زمینی درجه یک

قیمت خرید و فروش عمده انواع سیب زمینی صادراتی

استان همدان یکی از مراکز اصلی تولید سیب زمینی در کشورمان است. سیب زمینی این منطقه، با آب تازه آبیاری شده و فاقد هرگونه کود شیمیایی و مواد سمی می باشد.

از آنجایکه سیب زمینی این استان از لحاظ کیفیت، زبانزد خاص و عام است. لذا سالانه مقادیر عظیمی از این محصول غذایی به کشورهایی از جمله عراق، امارات، قطر، روسیه و آذربایجان به شکل تناژ صادر می شود.

در حال حاضر شرکت های مختلفی با سوابق درخشان، در امر صادرات سیب زمینی فعالیت دارند. که توانسته اند به بهترین صورت ممکن، خدمات صادرات کالا مخصوصا صادرات سیب زمینی را به سایر کشورها انجام دهند.

شایان ذکر است که آن دسته از افرادی که مایل به جستجوی مطالبی در زمینه ی اخذ مجوز سمت، ترخیص کالا از گمرک، هزینه های گمرکی و نیز مجوز صادرات مرتبط با این محصول هستند. می توانند با مشاورین این محصول در سایت های اینترنتی معتبر تماس بگیرند.

صادرات سیب زمینی درجه یک

سیب زمینی پس از گندم، ذرت و برنج به عنوان چهارمین محصول کشاورزی جهان و یکی از مهمترین و بزرگترین دستاورد های بشر برای تامین خوراک مردم به شمار می رود.

سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می شود. که حجم قابل توجهی از این محصول کشاورزی به کشورهای مختلفی از جمله امارات، افغانستان و روسیه صادر می شود. تقریبا بیش از یک سوم سیب زمینی صادراتی ایران، مختص استان همدان و اردبیل می باشد.

صادرات سیب زمینی به اشکال مختلف خام، سرخ شده، منجمد شده قابل انجام است که صادرات سیب زمینی سرخ شده، بیشتر در قالب بسته بندی هایی همراه با نشان استاندارد و تاییدیه مهر سلامت صورت می گیرد.

صادرات این محصول غذایی به شکل خام، به صورت عمده و فله ای و یا در بسته بندی های مختلف با اوزان متفاوت انجام می شود. ناگفته نماند که در حال حاضر ارسال سیب زمینی به سایر کشورها ممنوع است اما، هزینه های گمرکی این محصول در زمان صادرات، بسته به نوع و میزان کیفیت متفاوت است.

بسته بندی های مختلف سیب زمینی به منظور صادرات، در اشکال مختلف: سبدهای مختلف پلاستیکی، جعبه ای، کارتن های کاغذی، ظروف رنگی مختلف پلاستیکی و یا کیسه های پلاستیکی یا توری راشل انجام می شود. شایان ذکر است که در بازار داخلی و در بیشتر مراکز خرید موجود در سطح شهر نیز شاهد این بسته بندی های شکیل هستیم.

بسته بندی درجه یک جهت صادرات سیب زمینی

قیمت خرید و فروش عمده انواع سیب زمینی صادراتی

به منظور صادرات سیب زمینی تولید کننده بهترین شرایط را برای محصولات خود ایجاد می کند. تا بتواند نظر خریداران بیشتری را به خود جلب نماید. با این وجود در ادامه در مورد بسته بندی محصولات می گوییم که به صورت عمده ترتیب داده می شود. تولید کننده اغلب سیب زمینی هارا در گونی های پلاستیکی و یا نخی قرار می دهد.

کشور های وارد کننده سیب زمینی ایرانی بسیار هستند. که این امر سبب میشود تولیدکننده ایرانی به فعالیت های عمده خود بیشتر ادامه دهد. سیب زمینی بذری تهران بسیار باکیفیت و عالی است و خریداران می توانند آنها را در بازار با قیمت مشخص شده ای تهیه کنند.

سایت های معتبری موجود است. که با فروش به صورت اینترنتی و با حذف واسطه ها و همچنین فروش به صورت عمده قیمت سیب زمینی ها را به شدت کاهش پیدا می کند.

فروش تضمینی محصولات در کشورمان بسیار افزایش داشته و فروشگاه های بسیاری در زمینه فروش آنها فعالیت می کنند. عرضه کننده با پخش این محصول به صورت مستقیم و بی واسطه این امکان را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. تا بتوانند به راحتی واسطه ها را حذف نمایند و با کاهش هزینه ها بهترین و مرغوب ترین نمونه از این محصول را با قیمتی به مراتب کم تر از همه جا و کیفیتی درجه یک و ممتاز خریداری نمایند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.