ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت خرید فلفل دلمه رنگی اراک + خرید و فروش

قیمت خرید فلفل دلمه رنگی اراک باتوجه به سورتینگ و کیفیت محصول مشخص می شود. و شما می توانید با استعلام قیکت و کیفیت بهترین محصول را تهیه کنید.

صادرات انواع فلفل دلمه رنگی صادراتی گلخانه ای به بیش از ۵ کشور خارجی انجام می شود که مهم ترین بازار آن می توان به عراق و روسیه اشاره کرد.

قیمت خرید فلفل دلمه رنگی  اراک + خرید و فروش

استان های تولید کننده فلفل دلمه رنگی

فلفل دلمه رنگی شاید در ایران بذر های مختلفی داشته باشد و هر کدام از گلخانه داران بذر های متفاوتی را زیر کشت ببرند.

اما در کل ما در ایران سه رنگ قرمز، زرد و سبز موجود داریم که به کشورهای مختلف منطقه به خصوص روسیه ارسال می شود.

هر کدام از گونه های فلفل دلمه هم بازار های خارجی خاص خود را دارند که ما در این مقاله راجع به بازار های صادراتی این محصول برای شما خواهیم نوشت.

مناطق مختلفی از ایران وجود دارد که شهرک های گلخانه ای بزرگی برای خود دارند و راه اندازی کرده اند که بخشی از این گلخانه ها برای تولید فلفل دلمه رنگی صادراتی زیر کشت شده اند.

استان هایی چون

  • یزد
  • اصفهان
  • هرمزگان
  • فارس
  • همدان
  • اراک

دارای بیشتر سطح زیر کشت این محصول را به خود اختصاص داده اند که همانطور که اشاره کردیم، در هر کدام از این مناطق، بذر های مختلفی از این محصول کشت و برداشت می شود.

تولید فلفل دلمه رنگی عمده

یکی از مزیت های خوب کشت فلفل دلمه رنگی صادراتی در محیط گلخانه این است که محصولات گلخانه ای طول عمر تولید آنها بالاتر است. همچنین ماندگاری محصول نیز نسبت به نوع کشت زمینی نیز بالاتر است.

مهم تر از همه این موارد، شما گلخانه داران محترم باید توجه داشته باشید که برای صادرات، قیمت فروش فلفل دلمه رنگی گلخانه ای همواره به بالاترین نرخ در سطح بازار داخلی و صادرات بوده است که می توانید برنامه اساسی برای افزایش میزان سطح زیر کشت حجم گلخانه های خود داشته باشید.

فروش فلفل دلمه رنگی به دلیل سود بالایی که دارد در این چند سال اخیر بشدت رشد داشته ولی با عدم مدیریت خیلی از فعالان این حوزه به خصوص گلخانه دار و تاجر ضررهای زیادی را متوجه می شوند.

قیمت خرید فلفل دلمه رنگی  اراک + خرید و فروش

صادرات فلفل دلمه رنگی به روسیه

کشور روسیه که به عنوان بزرگ ترین بازار صادراتی محصولات مختلف ایران به شمار می رود. سالانه ارقام مختلف از محصولات کشاورزی و همچنین فلفل دلمه رنگی به این کشور صادرات می شود.

فلفل دلمه صادراتی نیز بخشی از این محصولات می باشد که فلفل قرمز و زرد مشتریان و خواهان بسیار زیادی در کل این کشور دارد.

تقریبا طبق آمار می توان گفت که ۸۰٪ بازار فلفل دلمه رنگی در روسیه، واردات شده از کشور ایران می باشد. که از این میزان، بیشترین حجم مربوط به فلفل دلمه قرمز و زرد است که از منطقه های مختلف به این بازار صادرات می شود.

کشاورزی آراد با حجم صادرات انبوه به این کشور، سالانه مشتریان زیادی را به خود دیده است. و همکاری قابل توجهی نیز با همکاران گلخانه دار در سطح مناطق مختلف کشور داشته است که سعی بر این داریم با همکاری تولیدکنندگان محترم بتوانیم میزان فروش خود را برای صادرات به کشور های هدف خود، افزایش دهیم.

باید توجه داشته باشید که با بازاریابی صحیح و اصولی می توانید بدون ریسک اقدام به ارسال محصولات کشاورزی کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.