ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت خرید عمده کاهو آیسبرگ صادراتی

قیمت خرید عمده کاهو آیسبرگ صادراتی

قیمت خرید عمده کاهو آیسبرگ صادراتی در روسیه خریداران زیادی دارد و از کشور ایران این کاهو به روسیه صادر می گردد. کاهو آیسبرگ صادراتی بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و به سایر کشورها نیز صادر می شود.

صیفی جات در تمام دنیا جزو پر مصرف ترین ها می باشد. اهمیت این نوع خوراک به قدری زیاد هست که اگر شما مصرف این گروه را کم کنید بیمارهای بسیاری سراغ شما می آید. از مهم ترین مزایا برای کاهش وزن بسیار مناسب می باشد.

جالب است بدانید کاهو ها هم داری انواع مختلفی هستند که یکی از این نوع کاهو ها، کاهو آیسبرگ صادراتی است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این نوع از صیفی جات بیشتر آشنا کنیم و به بررسی موارد مصرف و خاصیت های آن بپردازیم.

صادرات کاهو آیسبرگ

قیمت خرید عمده کاهو آیسبرگ صادراتی

انواع کاهو ایران را می توان به کشورهای مختلف صادر کرد که از این نوع می توان به کاهوی آیسبرگ اشاره کرد. در نگاه اول حتما این سوال پیش خواهد آمد که کاهو با توجه به عمر کوتاهی که دارد چگونه می توان آن را به کشور های دیگر صادرات کرد.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کاهو آیسبرگ صادراتی با توجه به کیفیتی که دارد، می تواند به خوبی در طول دو هفته طراوت و شادابی خود را حفظ کند. این کاهو بیشتر مورد تقاضای کشورهایی مانند روسیه،‌ آذربایجان، عمان، قطر و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

یکی از مواردی که پرورش دهندگان به آن توجه ویژه دارند این است که یک روز قبل از برداشت به آن ها آب نمی دهند. وجود آب در روی برگ های این کاهو باعث می شود که برگ های آن نسبت به حالت عادی،‌ ترد تر شود.

خرید مستقیم کاهو آیسبرگ صادراتی

خرید مستقیم کاهو آیسبرگ صادراتی از مراکز و شرکت های معتبر باید صورت بپذیرد که کیفیت بسيار بالا داشته باشد. کاهو آیسبرگ صادراتی در بسته بندی کارتن و سبد به صورت پالت شده آماده سازی می شود.

کاهو آیسبرگ نباید داخل آن شته داشته باشد و کاملا باید تمیز و روشن باشد. خرید مستقیم این محصول باعث کاهش قیمت و افزایش سود شما تاجران در بحث صادرات می شود.

بسته بندی مناسب کاهو آیسبرگ صادراتی

قیمت خرید عمده کاهو آیسبرگ صادراتی

طراحی و نحوه بسته بندی کالای صادراتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد چرا که باید بسته بندی مناسب هر کشور را بدانید تا باب میل همان کشور بسته بندی انجام شود.

بنابراین نیاز است در صادرات یک کالا و طریقه بسته بندی آن برخی از فاکتور های پر اهمیت آن رعایت گردد که در ذیل به صورت اجمالی به برخی از مهم ترین آن موارد خواهیم پرداخت:

  • یک بسته بندی مناسب برای کاهو صادراتی باید از نظر ابعاد سایز و اندازه با کالای انتخاب شده مطابقت داشته باشد و همین طور جنس ماده اولیه بسته دارای سلامت کافی باشد.
  • به دلیل اینکه کاهو محصول حساس و فاسد شدنی هست باید بسته بندی مناسب داشته باشد.
  • یک بسته بندی مناسب علاوه بر اینکه معرف نوع کالای صادراتی می باشد باید از نظر شکل ظاهری نیز به گونه ای باشد که مشتری را به خود جذب نماید.
  • کاهو صادراتی را باید در جعبه هایی بسته بندی نمود که با ماشین های بارگیری حمل کالا هماهنگ و تطبیق داده شده باشد.

فروش کاهو آیسبرگ صادراتی دزفول

فروش کاهو آیسبرگ صادراتی دزفول به صورت بسته بندی صادراتی و بدوت شته و سوختگی با بالاترین کیفیت محصول مورد نظر را برای صادرات آماده می کند. برای خرید کاهو آیسبرگ صادراتی و ارسال به کشورهای مختلف می توانید با گروه کشاورزی آراد در ارتباط باشید.

سفارش کاهو آیسبرگ تازه صادراتی

قیمت خرید عمده کاهو آیسبرگ صادراتی

کاهو آیسبرگ صادراتی یک نوع کاهو بسیار خوشمزه و مقوی است که برای سفارش آن می توان از خرید غیر حضوری استفاده کرد.

سفارش آنلاین این محصول به این معنا است که مشتریان گرامی می توانند هر یک از نمونه های آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی تهیه کنند.

قیمت سفارش کاهو آیسبرگ به صورت آنلاین در حد مناسب و مقرون به صرفه ای است و همه مشتریان گرامی می توانند آن را تهیه کنند.

تولید کننده کاهو آیسبرگ صادراتی مرغوب

تولید کاهو صادراتی از نوع آیسبرگ در کشور به صورت کلی انجام می شود و این امر باعث شده تا میزان خرید و فروش این محصول ارزشمند و کاربردی در کشور افزایش پیدا کند.

تولید کننده های این محصول مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع کاهو را به دو صورت فله ای و بسته بندی شده به دست مشتریان گرامی می رسانند.

قیمت تولید این مدل کاهو با توجه به تازه بودن و کیفیت آن تعیین می شود. هر چه میزان کیفیت این مدل کاهو مفید و مقوی افزایش پیدا کند، در قیمت گذاری آن موثر خواهد بود.

میزان تولید این نوع کاهو مفید و خوشمزه باعث شده تا بخش مهمی از این محصولات به دیگر کشور های جهان صادر گردد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.