ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت بادمجان یزد به صورت عمده

قیمت بادمجان یزد به صورت عمده

قیمت بادمجان یزد در سال ۱۴۰۱ ماه آبان از ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تومان در سطح گلخانه ها و از ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ تومان به صورت زمینی خرید و فروش می‌شود که بادمجان های درجه دو با نرخ پایین و بادمجان های درجه یک صادراتی با قیمت بالاتری داد و ستد می‌شود.
یزد یکی از شهرهای مهم در تولید بادمجان است که هر سال بیش از هزاران تن ارقام مختلف از بادمجان از گلخانه ها و زمین های کشاورزی آن برداشت می شود که خوشبختانه در این سال  های اخیر بادمجان این منطقه معرف اغلب صادرکنندگان ایرانی بوده است.

یکی از بهترین بادمجان های ایران که طعم بسیار خوبی دارد بادمجان یزد است که اغلب کشاورزان بادمجان را از زمین های خود در حجم بالاتری برداشت می‌کنند. این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور یکی از مناطق عمده تولید کننده بادمجان با ماندگاری بالا و طعم بی نظیر است. و همین موضوع سبب شده است تا در حال حاضر خیلی از صادرکنندگان بادمجان در ایران، بادمجان های این منطقه را برای بازارهای هدف خود در کشورهای خارجی انتخاب و خریداری کنند.

صادرات بادمجان به روسیه + بادمجان لامپی

شهر های تولید کننده بادمجان ایران

اگر برای خرید بادمجان به این شهر سفر بکنید خواهید دید که گلخانه های بسیار بزرگ در این منطقه وجود دارند که همواره بهترین بادمجان از این مناطق برداشت می شود که حتی علاوه بر کیفیت بالا، طعم بادمجان های این منطقه نیز فارغ از سایر مناطق بادمجان خیز در ایران می باشد. اگر بخواهیم از مهم‌ترین شهرهای تولید کننده بادمجان صحبت کنیم می توانیم به:
یزد
هرمزگان
دزفول
شیراز
اشاره کنیم. البته شهرهای دیگری نیز در قسمت های دیگر وجود دارد که تولیدات بادمجان را در سطح کشور دارند.

قیمت بادمجان یزد و شهرهایی که بادمجان خیز هستند اشاره کردیم نسبت به سایر نواحی قیمت ایده آل تری دارند. و شاید یکی از مهم ترین دلیل این موضوع عدم شناخت کافی اغلب صادرکنندگان و حتی خریداران خارجی بوده است. که کشاورزی آراد در این سال‌ها توانسته است بیش از هزاران تن بادمجان های این منطقه را به مشتریان خود در کشورهای خارجی به فروش برساند.

صادرات بادمجان به روسیه + بادمجان لامپی

قیمت بادمجان یزد برای صادرات

قیمت بادمجان یزد برای صادرات نیز همانند بادمجان زمینی رقابتی است و تنها شاید چند شرکت بزرگ صادر کننده بادمجان در ایران بادمجان های این منطقه را برای صادرات خریداری می کنند. در این دو سال اخیر کشاورزی آراد با افزایش صادرات بادمجان یزد توانسته است درخواست های بیشتری را از بازارهای هدف خود دریافت کند. چرا که اشاره کردیم کیفیت و ماندگاری بادمجان یزد فوق العاده است.

انواع بادمجان که از یزد و شهرهای اطراف آن برداشت می شود طعم بی نظیری دارد و در اکثر زمین های کشاورزی این منطقه بادمجان های دارای پوست صاف و شیشه ای رنگ می شود هستند.

اما مسئله مهمی که در مورد بادمجان هایی که در یزد برداشت می شوند وجود دارد که آن هم سایز بادمجان می باشد. در اغلب گلخانه ها، بادمجان ها در بسته بندی کارتن پلاست و به صورت سورت شده می باشند که نسبت به درخواست مشتریان از کشورهای خارجی متفاوت باشد.
به همین خاطر شاید یکی از دلایلی که قیمت بادمجان نسبت به سایر مناطق رقابتی تر است همین موضوع باشد که ما خوشبختانه برای بادمجان های این منطقه همواره مشتریان خاص خود را داریم و توانسته ایم، همکاری بالفعل با اغلب گلخانه داران نمونه داشته باشیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.