ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت بادمجان لامپی ۱۴۰۱

قیمت بادمجان لامپی ۱۴۰۱

قیمت بادمجان لامپی در سال ۱۰۴۱ تحت تاثیر قیمت مواد اولیه تولید محصول بادمجان و بسته بندی آن قرار گرفته است. برای صادرات بادمجان لامپی ایران، قیمت آن در سورتینگ های مختلف متفاوت می باشد.

بهترین و بیشترین نوع بادمجان که کشاورزی آراد برای صادرات اقدام به فروش می کند. بادمجان لامپی است که در بسته بندی های کارتنی با سورت عالی در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می دهد.

بادمجان برداشت شده از گلخانه های، مربوط به مناطق مختلف شناسایی شده توسط این کشور از استان های یزد و اصفهان بوده است که در حال حاضر این گلخانه ها را در اختیار داریم و تقریبا بعد از یک ماه شروع به برداشت آن خواهیم کرد.

قیمت بادمجان صادارتی امروز + فروش بادمجان

تولید بادمجان لامپی

همانطور که اشاره کردیم، دو استان یزد و اصفهان به عنوان مناطق بادمجان خیز در ایران محسوب می شوند که کیفیت، سایز و میزان ماندگاری بادمجان در هر کدام از این استان ها متفاوت است.

حتی میزان سطح کیفی شهر ها در هر استان متفاوت می باشند که ما در اینجا به شهر هایی که بالاترین میزان ماندگاری و کیفیت را دارند، اشاره می کنیم.

توجه داشته باشید که برای بادمجان لامپی، چنانچه برای صادرات می خواهید اقدام کنید، از شهر هایی چون

  • یزد
  • اصفهان
  • شیراز
  • بندرعباس

اقدام به خرید نمایید. بادمجان سایر شهر ها هم به درد صادرات می خورد، اما ممکن است میزان سطح کیفی آنها طی مسافت کشور مبدا تا مقصد افت داشته باشد.

قیمت بادمجان لامپی نسبت به سایر نمونه ها بیشتر می باشد چون بهترین نمونه از نظر سایز و شکل می باشد و مشتریان صادراتی همیشه به دنبال این نوع می باشند.

تولید کنندگان عمده بادمجان لامپی

بیشترین تولیدکنندگان عمده بادمجان لامپی در ایران، بالا به آن اشاره کردیم. شما برای خرید باید بتوانید از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان خرید کنید تا کیفیت لازم برای صادرات را داشته باشد.

یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان عمده بادمجان لامپی در ایران، گروه کشاورزی آراد است که در استان های بادمجان خیز ایران، بیشترین برداشت را برای صادرات داشته است.

واریته های مختلفی همچون

  • بادمجان لامپی
  • قلمی
  • دلمه ای

از برداشت های مهم خود بوده است و در سال ۲۰۲۲ توانست به کشور های مختلف اروپایی و آسیایی، بادمجان لامپی را بالاترین فروش را داشته باشد.

قیمت بادمجان کیلویی برای هر کدام از این نمونه ها نسبت به بازار هدف و نوع بسته بندی آن کاملا متفاوت بوده است. اما در مقایسه با شرکت های رقیب در ایران، همواره رقابتی بوده است.

قیمت بادمجان لامپی صادراتی + بادمجان لامپی

قیمت فروش بادمجان لامپی

قیمت فروش بادمجان لامپی با بسته بندی جعبه ای ۵ و ۶ کیلویی نسبت به سایز درخواستی مشتریان متفاوت است. اما در فصل جدید با شروع برداشت بادمجان لامپی از گلخانه ها، قیمت بادمجان لامپی متاثر از قیمت مواد اولیه بوده است.

سورت بادمجان لامپی برای حاشیه خلیج و روسیه متفاوت می باشد و هر کدام در بسته بندی و سایز مختلفی می باشد.

و هرکدام از سورت های مورد نظر در قیمت محصول تاثیر کذار خواهدبود. به دلیل استفاده از بسته بندی خوب و درجه یک در این محصول کیفیت بار در این بسته بندی ها به خوبی خود را نشان می دهند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.